To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-29
Ogłoszenie nr 510138565-N-2020 z dnia 29-07-2020 r.
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno: Dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego Znak postępowania 323/2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540810
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540090586
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno, Krajowy numer identyfikacyjny 32099164900000,
ul. ul. Główna
1,
78-513
Oleszno, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261474572, e-mail
16wog.zam.pub@ron.mil.pl, faks
261474571.
Adres strony internetowej (url): www.16wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SKARB PAŃSTWA 16 WOSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego Znak postępowania 323/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego zgodnie z opi-sem przedmiotu zamówienia, którego wybrane elementy przedstawiono poniżej. 2. Dostarczony sprzęt musi być produktem kategorii I wolny od jakichkolwiek usterek, speł-niający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, fabrycznie nowy - produkt wykonany z nowych elementów, nieregenerowany i nieob-ciążony prawami unormowanymi na rzecz osób trzecich. Może być wyprodukowany mak-symalnie 12 miesięcy przed terminem dostawy do Zamawiającego, bez śladów użytkowania. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozbiciu na 7 (części) zadań. 4.Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamó-wienia - zadania Zadanie nr 1: Meble warsztatowe, przechowywanie. Zadanie nr 2: Narzędzia ręczne z napędem lub bez, zestawy narzędzi, drobne wyposażenie i materiały. Zadanie nr 3: Rozmaity, specjalistyczny sprzęt warsztatowy przeznaczony do obsługi i na-prawy Dla Zadania nr 3 - pozycji nr 30 w celu dokonania prawidłowej wyceny zamieszczono szczegó-łowy opis (Załącznik nr 10 do SIWZ) Zadanie nr 4: Urządzenia i narzędzia pomiarowe. Zadanie nr 5: Sprzęt do przeładunku (transportowy), Zadanie nr 6: Podnośniki, dźwigniki, lewarki Zadanie nr 7: Sprzęt oświetleniowy elektryczny, przenośny i ręczny, sprzęt do wytwarzania i dystrybucji energii 5.Zamawiający nie dopuszcza "tworzenia" zestawów narzędzi przez Wykonawcę na potrzeby danego postepowania tzn. zestaw musi być taki jak oferuje producent opisując go w swoim katalogu/specyfikacji/karcie charakterystyki etc. 6.Towar musi być ogólnie dostępny na rynku możliwy do sprawdzenia według numeru kata-logowego producenta wskazanego w tabeli (formularz cenowy), lub strony internetowej na której został zaproponowany przez sprzedającego. 7.W formularzu należy wpisać numer katalogowy oraz producenta oferowanych towarów lub symbol według którego możliwe będzie zidentyfikowanie proponowanego towaru. 8.Wagi oraz urządzenia posiadające wagę muszą być dostarczone wraz z aktualną legaliza-cją. 9.Na wezwanie Zamawiającego do każdej pozycji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kartę charakterystyki w języku polskim , z której jasno będzie wynikało, że zaproponowany sprzęt/narzędzia spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego, (przez kartę charakte-rystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk potwierdzone za zgodność z ory-ginałem) 10. Sprzęt warsztatowy oraz narzędzia stanowiący przedmiot umowy powinien być znakowany jako wyroby detaliczne i posiadać nr GTIN wraz ze stosowną symboliką kodu kreskowego. W przypadku gdy wyroby nie są oznaczone nr GTIN, Wykonawca wystawi i dostarczy wraz z wyrobem dodatkową etykietę logistyczną GS1-128 z użyciem IZ, która powinna spełniać wymagania opisane w § 4 ust. 4pkt 5 załącznika do decyzji 3/MON z dnia 3 stycznia 2014r.w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014 r. poz. 11) 11. Cena jednostkowa danego towaru nie może przekroczyć 10.000zł brutto, w przypadku przekroczenia tej wartości oferta zostanie uznana za niezgodną z SIWZ i odrzucona
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 43800000-1
Dodatkowe kody CPV: 44510000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Meble warsztatowe, przechowywanie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15853.66
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31488
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Narzędzia ręczne z napędem lub bez, zestawy narzędzi, drobne wyposażenie i materiały |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58905.69
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88204.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Rozmaity, specjalistyczny sprzęt warsztatowy przeznaczony do obsługi i na-prawy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77723.58
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88929
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Urządzenia i narzędzia pomiarowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne Podczas badania poprawności złożonych ofert komisja przetargowa powołana do przeprowadzenia postępowania stwierdziła w zadaniu nr 4 poz. 9 (miernik hałasu pojazdów (...)) cenę jednostkową powyżej 10000,00zł brutto, to jest 10947,00zł. Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na str. 4 Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia (art. 29-31 uPzp) pkt 11 zawarł: "Cena jednostkowa danego towaru nie może przekroczyć 10.000zł brutto, w przypadku przekroczenia tej wartości oferta zostanie uznana za niezgodną z SIWZ i odrzucona". Ponadto na końcu każdego formularza cenowego została podana informacja, że wartość jednostkowa nie może przekroczyć 10000,00zł brutto. W związku z powyższym na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 i 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz na podstawie odrębnych przepisów Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843.) Zamawiający unieważnia Zadanie nr 4 ww. postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ( do zadania nr 4 złożono tylko jedną ofertę która została odrzucona), albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sprzęt do przeładunku (transportowy), |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18333.33
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30020.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Podnośniki, dźwigniki, lewarki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt 7 oraz z art. 92 ust. 2 i art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego - Znak sprawy 16WOG-SZP.2712.37.2020 pn. Dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego. Znak postępowania 323/2020 - w części dotyczącej: Zadania nr 6 i 7 ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 540810-N-2020. Uzasadnienie faktyczne i prawne W dniu 16.07.2020r. Wykonawca : Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe BRODEX Sp. z o.o.ul. Srebrna 21, 41-800 Zabrze przesłał drogą elektroniczną pismo w którym odmówił podpisania umowy dla zadania nr 6 i 7. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż cena najkorzystniejszej oferty w Zadaniu nr 6 i 7 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto kolejnym powodem podjęcia czynności unieważnienia postępowania dla Zadania nr 6 i 7 jest upływ terminu związania z ofertą. Otwarcie ofert odbyło się dnia 15.06.2020r., a więc dnia 14.07.2020r. minął termin związania ofertą. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Sprzęt oświetleniowy elektryczny, przenośny i ręczny, sprzęt do wytwarzania i dystrybucji energii |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt 7 oraz z art. 92 ust. 2 i art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego - Znak sprawy 16WOG-SZP.2712.37.2020 pn. Dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego. Znak postępowania 323/2020 - w części dotyczącej: Zadania nr 6 i 7 ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 540810-N-2020. Uzasadnienie faktyczne i prawne W dniu 16.07.2020r. Wykonawca : Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe BRODEX Sp. z o.o.ul. Srebrna 21, 41-800 Zabrze przesłał drogą elektroniczną pismo w którym odmówił podpisania umowy dla zadania nr 6 i 7. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż cena najkorzystniejszej oferty w Zadaniu nr 6 i 7 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto kolejnym powodem podjęcia czynności unieważnienia postępowania dla Zadania nr 6 i 7 jest upływ terminu związania z ofertą. Otwarcie ofert odbyło się dnia 15.06.2020r., a więc dnia 14.07.2020r. minął termin związania ofertą. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OLESZNO
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.