To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-23
Ogłoszenie nr 510134955-N-2020 z dnia 23-07-2020 r.
Zarząd Dróg Powiatowych: Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2913S - ulica Wiejska w Paczynie - etap VI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536733-N-2020 z dnia 2020-05-05 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 27628965300000,
ul. Zygmunta Starego
17,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 340 696, e-mail
awielgosz@zdpgliwice.pl, faks
322 340 696.
Adres strony internetowej (url): www.zdpgliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2913S - ulica Wiejska w Paczynie - etap VI
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDP/DI/3421/13/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest - zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2913S w miejscowości Paczyna o szer. od 1,5 do 2,0 m na długości około 380 mb na odcinku od skrzyżowania z ul. Leśną do rejonu kościoła. Chodnik zlokalizowany będzie (jadąc od strony przejazdu kolejowego) w większości po prawej stronie drogi. Droga na przedmiotowym odcinku przebiega w terenie zabudowanym. Naprzeciwko budynku usługowego (sklep spożywczy, salon fryzjerski) zaplanowana jest przebudowa istniejącej zatoki autobusowej o szer. 3,0 m oraz budowa chodnika szer. 1,5 m. Z uwagi na wzmożony ruch pieszych chodnik usytuowany będzie z dwóch stron (od km 0,0+000 do 0,0 + 71,92). Taka sama sytuacja ma miejsce naprzeciwko przedszkola (rejon przepustu pod drogą), gdzie chodnik również usytuowany będzie z dwóch stron (od km 0,1 + 55,10 do 0,2+28,86). Odwodnienie drogi od strony budowanego chodnika nastąpi poprzez zabudowę wpustów ulicznych krawężnikowo - jezdniowych (8 szt.) oraz 1 szt. wpustu jezdniowego z odprowadzeniem wód do rowu przydrożnego, przez umocnione wyloty przykanalików. Ponadto w ramach zadania do wybudowania będzie kanalizacja deszczowa z rur PVC fi 400 o dł. około 211 mb z wylotem kolektora do rowu melioracyjnego zlokalizowanego w km 0,1+58,86 oraz ułożenie sączka drenarskiego śr. 150 cm na dł. ok. 116,60 m. Przewidziano również remont przepustu okularowego poprzez budowę nowych ścianek czołowych z betonu lanego z obydwu stron przepustu wraz z robotami ziemnymi oraz robotami przygotowawczymi pod budowę ścianek. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie prac z branży teletechnicznej polegających na przestawieniu słupa oraz zabezpieczeniu istniejących kabli. W zakresie docelowej organizacji ruchu w gestii Wykonawcy będzie : - ustawienie nowych urządzeń b.r.d. w postaci balustrady U-11a na długości 83 mb od strony skarpy, w miejscach występowania różnicy wysokości pomiędzy nawierzchnią chodnika a przyległym terenem, większej niż 0,5 m, - oznakowanie projektowanych przejść dla pieszych znakami D-6 i A-16 (znaki A-16 poza obrębem skrzyżowania), - przeniesienie znaku istniejącego A-17 "Dzieci", - uzupełnienie znaków D-6 o tabliczki T-27 przy przejściu w rejonie przedszkola, - ustawienie znaku B-20 w rejonie skrzyżowania z ul. Leśną Uwaga: przewidziane w projekcie organizacji ruchu prace demontażowe znaków oraz urządzeń b.r.d a także oznakowanie poziome do wymalowania oraz wyfrezowania zostanie wykonane przez Zamawiającego. Główny zakres prac został wskazany w przedmiarze robót stanowiącym załącznik Nr 3.1. oraz Nr 3.2. do SIWZ. Pozostałe warunki zamówienia przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Wymagany okres gwarancji i rękojmi: min. 36 miesiące od dnia końcowego odbioru robót. Natomiast dodatkowy okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z zapisami pkt 21. SIWZ. 5) Niniejszy SIWZ zawiera wszelkie niezbędne informacje do złożenia prawidłowej oferty, niemniej jednak Zamawiający wskazuje na możliwość pozyskania dodatkowych danych w ramach oględzin miejsca realizacji robót. 6) Oznakowanie miejsca robót winno nastąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu. Wykonanie projektu oraz uzyskanie zatwierdzenia a także ustawienie oznakowania leży w gestii Wykonawcy. 7) Do wykonania robót Wykonawca użyje materiałów odpowiadających warunkom technicznym określonym w specyfikacjach technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. W razie wystąpienia takich przypadków, Zamawiający opisał dany element za pomocą parametrów, których spełnienie pozwoli stwierdzić równoważność rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę. 8) Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów (o ile takowe w dokumentacji się pojawiają) należy traktować jako przykładowe. 9) Wykonawca zapewnia kompetentne kierownictwo robót, siłę roboczą, materiały, sprzęt i urządzenia oraz oznakowanie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 10) Przedmiot zamówienia został dostosowany do wymogów osób niepełnosprawnych w zakresie wynikającym z przedmiaru robót i STWiORB.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV: 45233280-5, 45231300-8, 45231600-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
568882.75
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Handlowo-Usługowym "PROFECTUS" s p. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
496814.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1).
- Wsparcie serwisowe oraz upgrade dla oprogramowania Olea Sphere dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa akcesoriów informatycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
- 4WOG.1200-2712.21.2024 Zakup i dostawa części zamiennych, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 9 części
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
- Remont Hali Technologicznej w celu utworzenia "Studenckiego Centrum Kreatywności". Znak sprawy: IA1.284.6.2024.MW
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Realizacja robót budowlanych branży wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
- Poprawa jakości parkingów, placów i dróg na terenie Gminy Brąszewice
- Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2060 S w miejscowości Praszczyki gm. Panki.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.