Ogłoszenie nr 510134672-N-2020 z dnia 23-07-2020 r.
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu: Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w latach 2018-2019 - cz. III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 16252400000000,
ul. Wilczak
17,
61-623
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
616 477 200, e-mail
zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl, faks
618 201 709.
Adres strony internetowej (url): www.zdm.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w latach 2018-2019 - cz. III
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ.UI.341.53.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na letnim oczyszczaniu pasów drogowych miasta Poznania w Rejonie (III - Nowe Miasto-Północ), obejmujących następujące prace polegające na: 1) sprzątaniu i usuwaniu zanieczyszczeń z jezdni; 2) sprzątaniu i usuwaniu zanieczyszczeń chodników, ścieżek rowerowych i placów miejskich; 3) sprzątaniu i myciu przejść podziemnych i kładek; 4) sprzątaniu i usuwaniu zanieczyszczeń z poboczy i terenów zielonych; 5) opróżnianiu i konserwacji koszy na odpady; 6) wsparciu sprzętowym dla działań Pogotowia Czystości.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90612000-0
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
235670.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek, Sobański sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
254523.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Przedmiot umowy będzie wykonywany od dnia 16 lipca 2020 roku do dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w przetargu DZ.UI.341.10.2020, jednak nie dłużej niż do 31 sierpnia 2020 roku |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnianie prawne:
Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z przywołanym przepisem Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego może udzielić dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości. Wypełnienie ustawowych przesłanek wskazanych powyżej skutkowało wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki.
Zamówienie jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy usług, z którym umowa dla zamówienia podstawowego została zawarta w 2018 r. Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Wydziału Matematyki i Informatyki ul. Uniwersytetu Poznańskiego 4 w Poznaniu
- Wielostanowiskowa stacja robocza do prowadzenia syntez równoległych oraz pompa strzykawkowa.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej"
- Dostawa kamizelek odblaskowych dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I - Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II - Instalacja pomp ciepła.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Zduny w 2023 roku.
- Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Potęgowo
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Piszu do ZUOK w Olsztynie
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.