To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-22
Ogłoszenie nr 510133543-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.
Sąd Rejonowy w Węgrowie: Remont sieci LAN wraz z zasilaniem dedykowanym w Sądzie Rejonowym w Węgrowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547157-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Węgrowie, Krajowy numer identyfikacyjny 32498400000000,
ul. ul. Przemysłowa
20,
07-100
Węgrów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
257 922 377, e-mail
zamowienia@wegrow.sr.gov.pl, faks
257 922 377.
Adres strony internetowej (url): http://www.wegrow.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sieci LAN wraz z zasilaniem dedykowanym w Sądzie Rejonowym w Węgrowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A.261-21/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest remont sieci LAN wraz z zasilaniem dedykowanym w Sądzie Rejonowym w Węgrowie na podstawie dokumentacji projektowej remontu instalacji sieci strukturalnej oraz dedykowanej do zasilania komputerów instalacji elektrycznej w budynku Sądu Rejonowego w Węgrowie. Zamówienie zostało szczegółowo opisane odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa; 2) Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych we wzorze Umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ; Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane i montażowe pod kierownictwem Kierownika Budowy zatrudnieni byli przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji przedmiotu zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2177 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839) na okres realizacji całej umowy. Wymóg nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych lub urządzeń oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Szczegółowe zasady dotyczące wymagania zatrudnienia na umowę o pracę zawarte zostały we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; Zamawiający zaleca Wykonawcom przed złożeniem ofert dokonanie wizji lokalnej. Oględzin można dokonać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów (patrz dział VII - Informacje o sposobie porozumiewania się (...) ust. 9 SIWZ). Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca; Ze względu na fakt, że roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie Zamawiający wymagać będzie, aby roboty szczególnie uciążliwe ze względu na hałas i zapylenie prowadzone były po godzinach urzędowania sądu po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; Prace instalacyjne należy zorganizować tak, aby Zamawiający w godzinach pracy nie był pozbawiony usług sieciowych; Wykonawca w przypadku prac mogących stanowić zagrożenie pod względem pożarowym powinien powiadomić przed takimi pracami Zamawiającego. W takiej sytuacji zostanie wydane zezwolenie na prowadzenie prac niebezpiecznych oraz sporządzony protokół zabezpieczenia przeciwpożarowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45314320-0
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45311200-2, 45314310-7, 45317300-5, 45320000-6, 45343000-3, 45400000-1, 45315600-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
241047.45
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMPULS Wojciech Myśliwiec
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
296488.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIASTA WĘGRÓW
- Dostawa odczynników laboratoryjnych do immunochemii z dzierżawą automatycznego analizatora immunochemicznego
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.