eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › Przeprowadzenie kontroli okresowej raz w roku obiektów budowlanych znajdujących się w administracji 16 WOG w Drawsku Pomorskim. Znak postępowania 427/2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-21

Ogłoszenie nr 510132204-N-2020 z dnia 21-07-2020 r.

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno: Przeprowadzenie kontroli okresowej raz w roku obiektów budowlanych znajdujących się w administracji 16 WOG w Drawsku Pomorskim. Znak postępowania 427/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552434

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno, Krajowy numer identyfikacyjny 32099164900000, ul. ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261474572, e-mail 16wog.zam.pub@ron.mil.pl, faks 261474571.
Adres strony internetowej (url): www.16wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SKARB PAŃSTWA 16 WOSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie kontroli okresowej raz w roku obiektów budowlanych znajdujących się w administracji 16 WOG w Drawsku Pomorskim. Znak postępowania 427/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: 1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli okresowej co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów oraz instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, znajdujących się w administrowaniu 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim, zgodnie z wymogami art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186). 2. Zakres zamówienia: - Infrastruktura ogólna - Grupa Zabezpieczenia Wałcz, Grupa Zabezpieczenia Złocieniec, Grupa Zabezpieczenia Drawsko Pomorskie - przeprowadzenie kontroli okresowej co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów oraz instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska w miejscowościach: Wałcz, Nadarzyce, Cybowo, Drawno, Złocieniec, Szczecinek, Oleszno, Jaworze, Karwice, Konotop, Głębokie, Ziemsko, Studnica, Suchowo - szczegółowy wykaz budynków i budowli do kontroli znajduje się w załączniku GZ Wałcz - wykaz obiektów budowlanych, które powinny być poddane kontroli okresowej oraz w załączniku GZ Złocieniec - wykaz obiektów budowlanych, które powinny być poddane kontroli okresowej - szczegółowy wykaz budynków i budowli do kontroli znajduje się w załączniku GZ Drawsko Pomorskie - wykaz obiektów budowlanych, które powinny być poddane kontroli okresowej. - Infrastruktura szkoleniowa - Grupa Zabezpieczenia Drawsko Pomorskie, Grupa Zabezpieczenia Wałcz, Grupa Zabezpieczenia Złocieniec - przeprowadzenie kontroli okresowej co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów infrastruktury szkoleniowej narażonej na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów oraz instalacji i urządzeń służących ćwiczeniom wojsk - szczegółowy wykaz obiektów szkoleniowych do kontroli znajduje się w załączniku- wykaz obiektów infrastruktury szkoleniowej podlegających kontroli okresowej. 3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o zestawienia stanowiące załączniki do SIWZ i przeprowadzoną zalecaną wizję lokalną podczas zebrania Wykonawców na przyszłym terenie wykonywania prac. Dokumenty służące do opisu przedmiotu zamówienia należy traktować jako materiał pomocniczy. W oparciu o nie i na podstawie wizji lokalnej wykonawca sam sporządzi wycenę oferty. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia protokołów z okresowej kontroli raz w roku obiektów budowlanych i dostarczenia ich do Zamawiającego (Grupy Zabezpieczenia Wałcz, Złocieniec, Drawsko Pomorskie). Potwierdzeniem przekazania protokołów będzie spisany protokół odbioru wykonanej usługi. Po zakończeniu kontroli wszystkich obiektów budowlanych w danej Grupie Zabezpieczenia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu protokoły w wersji elektronicznej na płycie CD (w formacie pliku pdf). 4. Zamawiający informuje, że odbędzie się zebranie Wykonawców w celu dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r., poz. 917) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia, pracowników wykonujących bezpośrednie czynności będące przedmiotem zamówienia. Minimum pięciu pracowników z uprawnieniami wymienionymi w Rozdziale V pkt 4 ppkt 3b W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wymagane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199434.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ADREM Witold JANECZKO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 63 Pułku Piechoty 71B/27
Kod pocztowy:
Miejscowość: 87-100 Toruń
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 267192.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 267192.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 267192.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.