eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › "Utrzymanie zieleni - usunięcie karp teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-20

Ogłoszenie nr 510131446-N-2020 z dnia 20-07-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: "Utrzymanie zieleni - usunięcie karp teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551475-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 51075119000000, ul. ul. Grunwaldzka , 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0-89 6462414, e-mail ZDP_Ostroda@wp.pl, faks 896 421 762.
Adres strony internetowej (url): http://www.zdp.ostroda.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utrzymanie zieleni - usunięcie karp teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.2610.15.2020.BŻ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: "Utrzymanie zieleni - usunięcie karp teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu". 2.Zakres zamówienia, wymagania Zamawiającego i sposób wykonania prac: Usunięcie karp 1)Przed przystąpieniem do prac, należy oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym schematem tymczasowej organizacji ruchu drogowego, 2)Odpady po usunięciu karp Wykonawca zutylizuje na własny koszt. 3)Uprzątnąć teren po wykonywanych pracach. 4)Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych robót jest Wykonawca, 5)Miejsce po usuniętej karpie uzupełnić pospółką, grunt należy zagęszczać warstwami max. 20cm. Lokalizacje i ilości karp do usunięcia zawierają tabele nr 1 i 2. Tabela Nr 1 USUNIĘCIE KARP OD1 Lp. Nr drogi strona drogi Kilometraż Wielkość karpy-ilość mat. do zasypania dołu [m3] ilość 1. 1232N odc. Smykowo- Brzydowo lewa 6+100 1,5 1 2. 1232N odc.Kraplewo- Durąg lewa 13+300 1,5 1 3. 1232N odc. Kraplewo- Durąg prawa 13+300 1,5 1 4. 1233N odc. Turznica- Reszki lewa 3+200 1,5 1 5. 1261N odc. Frygnowo- Grunwald prawa 0+850 1,5 1 6. 3012N m Górka prawa 4+270 1,5 1 RAZEM 6 Tabela Nr 2 USUNIĘCIE KARP OD2 Lp. Nr drogi strona drogi Kilometraż Wielkość karpy-ilość mat. do zasypania dołu [m3] ilość 1. 1160N k. m. Podągi lewa 0+750 2,40 1 2. 1199N odc. Książnik - Boguchwały prawa 6+071 0,90 1 3. 1401N m. Pityny lewa 0+250 2,40 1 4. 1217N odc. Raj - Lubin prawa 2+450 1,20 1 5. 1219N odc. Słonecznik - Bartężek lewa 9+520 1,80 1 6. 1219N odc. Słonecznik - Bartężek lewa 9+131 4,60 1 7. 1928N k. m. Kreki lewa 0+666 0,60 1 8. 1928N m. Jarnołtowo prawa 7+973 2,80 1 9. 1201N odc. Bieniasze - Niegławki lewa 9+734 6,40 1 10. 1215N k. m. Jędrychówko lewa 6+020 1,20 1 11. 1215N k. m. Jędrychówko prawa 2+690 1,20 1 12. 1225N k. m. Tabórz lewa 2+510 2,30 1 13 1193N k. m. Warkały lewa 0+500 3,00 1 RAZEM 13 2.Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.; dalej: KP).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32580.88
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roboty Drogowe i Ogólnobudowlane Marek Gołębiewski
Email wykonawcy: rdiobramka@wp.pl
Adres pocztowy: Bramka 2A
Kod pocztowy: 14-300
Miejscowość: Morąg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22852.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22246.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39143.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.