eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Przebudowa drogi powiatowej nr 1381N ul. Stefczyka w Braniewie. Etap 1 (Przetarg II)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-20

Ogłoszenie nr 510130946-N-2020 z dnia 20-07-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Przebudowa drogi powiatowej nr 1381N ul. Stefczyka w Braniewie. Etap 1 (Przetarg II)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538722-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 17081813100000, ul. ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 055 644 22 32, e-mail zdp@braniewo.waw.pl, faks 055 644 22 32.
Adres strony internetowej (url): www.zdpbraniewo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1381N ul. Stefczyka w Braniewie. Etap 1 (Przetarg II)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.7.252.21.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1381N ul. Stefczyka w Braniewie. Etap 1 (od km 0+151 - 0+642). 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (zał. Nr 9 do SIWZ) oraz dokumentami technicznymi. Zakres robót obejmuje m. in. następujące elementy: 1) Branża drogowa: a) Wytyczenie trasy oraz pomiary w okresie trwania robót - 0,4905 km b) Mechaniczne karczowanie zagajników i krzewów - 0,01 ha c) ułożenie warstwy ścieralnej grubości 6 cm z SMA 16 DTS - 3142,0 m2 d) ułożenie warstwy wiążącej grubości 6 cm z AC 22 W - 137,0 m2 e) ułożenie warstwy wyrównawczej z AC 22 W - 294,3 Mg f) wykonanie w-wy gr. 25 cm gruntu stabilizowanego cementem - 137,0 m2 g) wykonanie w-wy gr. 15 cm gruntu stabilizowanego cementem - 246,0 m2 h) podbudowa gr. 30 cm z kruszywa łamanego stabilizow mechanicz - 137,0 m2 i) podbudowa gr. 15 cm z kruszywa łamanego stabilizow mechanicz - 1211,5 m2 j) wykonanie w-wy odsączającej gr. 15 cm - 414,0 m2 k) roboty ziemne - wykopy - 301,2 m3 l) roboty ziemne - nasypy - 97,0 m3 m) ustawienie krawężnika betonowego 20 x 30 cm - 1000,0 mb n) ustawienie krawężnika betonowego przejazdowego 20 x 22 - 152,0 mb o) ustawienie obrzeży betonowych 8 x 25 cm ( nowe obrzeża ) - 152,0 mb p) nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm ( nowa kostka) - 660,0 m2 2) Branża Elektroenergetyczna A. Montaż rur osłonowych a) Rowy dla kabli - 31,60 m3 b) Warstwa piasku na dnie rowu o szer. do 0,4 m - 158,0 mb c) Ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm - 158,0 mb d) Zasypanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie - 22,80 m3 B. Linia kablowa oświetlenia i lampy a) Rowy dla kabli - 57,60 m3 b) Warstwa piasku na dnie rowu o szer. do 0,4 m - 360,0 mb c) Ułożenie rur ochronnych z PCW o śr. do 75 mm w wykopie - 27,0 mb d) Ułożenie kabli o masie do 1 kg/m w rowach kablowych - 212,0 mb e) Ułożenie kabli o masie do 1 kg/m w rurach - 27,0 mb f) Zarobienie na cucho końca kabla 5-żyłowego - 20,0 szt. g) Układanie uziomów w rowach kablowych - 220,0 mb h) Uziomy ze stali profilowanej miedziowane - 2,0 szt. i) Zasypanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie - 37,50 m3 j) Przewody kabelkowe w powłoce polwinitowej (wciąganie do rur) - 80,0 mb k) Demontaż kabli oświetleniowych - 95,0 mb l) Demontaż słupów oświetleniowych o masie do 100 kg - 3,0 szt. m) Demontaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie - 3,0 szt. n) Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - 3,0 szt. o) Montaż słupów oświetleniowych o masie do 100 kg - 10,0 szt. p) Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie - 10,0 szt. q) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - 10,0 szt. r) Obsługa geodezyjna, zajęcie pasa drogowego - 1,0 kpl 3) Branża sanitarna a) PVC-U SN8 SDR 34 śr. 160 mm - 132,0 mb b) PVC-U SN8 SDR 34 śr. 200 mm - 258,0 mb c) PVC-U SN8 SDR 34 śr. 250 mm - 283,0 mb d) Studnia rewizyjna betonowa śr. 1200 mm - 14 szt. e) Wpust uliczny z osadnikiem śr. 500 mm - 20 szt. f) Studnia rewizyjna betonowa śr. 1500 mm - 1 szt. g) Separator z osadnikiem śr. 1200 mm - 1 szt. h) Studnia chłonna z kręgów betonowych śr. 2500 mm - 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (dalej zwaną: "STWiORB") stanowiącym załącznik 9 do SIWZ. 4. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność. 5. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin ewentualnej wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Piotrem Dembowskim, przedstawicielem Zamawiającego pod nr telefonu 55 625 73 73. Zamawiający inf ormuje, iż dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest dobrowolne a jej nie dokonanie nie będzie skutkowało negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6. Przy przekazaniu placu budowy Zamawiający wskaże w terenie dokładną lokalizację odcinków do wykonania naprawy nawierzchni. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 8. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 9. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 . z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 10. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową. 11. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. 12. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z STWiORB. 13. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi. 14. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 16. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: o segregować i właściwie utylizować odpady, o w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 - 6, o stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. 17. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania. 18. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty dla poszczególnych części (1-8) na okres min. 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót lub na okres określony przez Wykonawcę w ofercie, le cz nie dłuższy niż 5 lat. 19. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a Ustawy - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy: a) najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną Listę Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będzie wykonywać w ramach umowy o pracę, która stanowić będzie załącznik do umowy. b) roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. "Wykaz Pracowników". c) wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.). d) W celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę Zamawiający przewiduje możliwość zwrócenia się z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności z informacjami zawartymi w Wykazie Pracowników. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 3) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie badań, prób, sprawdzeń, b) kierowanie pojazdami, maszynami,sprzętem, c) praca przy wykonywaniu robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45230000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1186590.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Lider: Firma Handlowo Usługowa ELMER Przemysław Dolot
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wilczęta 103
Kod pocztowy: 14-405
Miejscowość: Wilczęta
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Partner: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe JURKOP Jerzy Kozińczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 7/4
Kod pocztowy: 14-400
Miejscowość: Pasłęk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 984052.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 984052.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1385925.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.