To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-20
Ogłoszenie nr 510130946-N-2020 z dnia 20-07-2020 r.
Zarząd Dróg Powiatowych: Przebudowa drogi powiatowej nr 1381N ul. Stefczyka w Braniewie. Etap 1 (Przetarg II)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538722-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 17081813100000,
ul. ul. Królewiecka
55,
14-500
Braniewo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
055 644 22 32, e-mail
zdp@braniewo.waw.pl, faks
055 644 22 32.
Adres strony internetowej (url): www.zdpbraniewo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1381N ul. Stefczyka w Braniewie. Etap 1 (Przetarg II)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDP.7.252.21.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1381N ul. Stefczyka w Braniewie. Etap 1 (od km 0+151 - 0+642). 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (zał. Nr 9 do SIWZ) oraz dokumentami technicznymi. Zakres robót obejmuje m. in. następujące elementy: 1) Branża drogowa: a) Wytyczenie trasy oraz pomiary w okresie trwania robót - 0,4905 km b) Mechaniczne karczowanie zagajników i krzewów - 0,01 ha c) ułożenie warstwy ścieralnej grubości 6 cm z SMA 16 DTS - 3142,0 m2 d) ułożenie warstwy wiążącej grubości 6 cm z AC 22 W - 137,0 m2 e) ułożenie warstwy wyrównawczej z AC 22 W - 294,3 Mg f) wykonanie w-wy gr. 25 cm gruntu stabilizowanego cementem - 137,0 m2 g) wykonanie w-wy gr. 15 cm gruntu stabilizowanego cementem - 246,0 m2 h) podbudowa gr. 30 cm z kruszywa łamanego stabilizow mechanicz - 137,0 m2 i) podbudowa gr. 15 cm z kruszywa łamanego stabilizow mechanicz - 1211,5 m2 j) wykonanie w-wy odsączającej gr. 15 cm - 414,0 m2 k) roboty ziemne - wykopy - 301,2 m3 l) roboty ziemne - nasypy - 97,0 m3 m) ustawienie krawężnika betonowego 20 x 30 cm - 1000,0 mb n) ustawienie krawężnika betonowego przejazdowego 20 x 22 - 152,0 mb o) ustawienie obrzeży betonowych 8 x 25 cm ( nowe obrzeża ) - 152,0 mb p) nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm ( nowa kostka) - 660,0 m2 2) Branża Elektroenergetyczna A. Montaż rur osłonowych a) Rowy dla kabli - 31,60 m3 b) Warstwa piasku na dnie rowu o szer. do 0,4 m - 158,0 mb c) Ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm - 158,0 mb d) Zasypanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie - 22,80 m3 B. Linia kablowa oświetlenia i lampy a) Rowy dla kabli - 57,60 m3 b) Warstwa piasku na dnie rowu o szer. do 0,4 m - 360,0 mb c) Ułożenie rur ochronnych z PCW o śr. do 75 mm w wykopie - 27,0 mb d) Ułożenie kabli o masie do 1 kg/m w rowach kablowych - 212,0 mb e) Ułożenie kabli o masie do 1 kg/m w rurach - 27,0 mb f) Zarobienie na cucho końca kabla 5-żyłowego - 20,0 szt. g) Układanie uziomów w rowach kablowych - 220,0 mb h) Uziomy ze stali profilowanej miedziowane - 2,0 szt. i) Zasypanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie - 37,50 m3 j) Przewody kabelkowe w powłoce polwinitowej (wciąganie do rur) - 80,0 mb k) Demontaż kabli oświetleniowych - 95,0 mb l) Demontaż słupów oświetleniowych o masie do 100 kg - 3,0 szt. m) Demontaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie - 3,0 szt. n) Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - 3,0 szt. o) Montaż słupów oświetleniowych o masie do 100 kg - 10,0 szt. p) Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie - 10,0 szt. q) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - 10,0 szt. r) Obsługa geodezyjna, zajęcie pasa drogowego - 1,0 kpl 3) Branża sanitarna a) PVC-U SN8 SDR 34 śr. 160 mm - 132,0 mb b) PVC-U SN8 SDR 34 śr. 200 mm - 258,0 mb c) PVC-U SN8 SDR 34 śr. 250 mm - 283,0 mb d) Studnia rewizyjna betonowa śr. 1200 mm - 14 szt. e) Wpust uliczny z osadnikiem śr. 500 mm - 20 szt. f) Studnia rewizyjna betonowa śr. 1500 mm - 1 szt. g) Separator z osadnikiem śr. 1200 mm - 1 szt. h) Studnia chłonna z kręgów betonowych śr. 2500 mm - 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (dalej zwaną: "STWiORB") stanowiącym załącznik 9 do SIWZ. 4. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność. 5. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin ewentualnej wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Piotrem Dembowskim, przedstawicielem Zamawiającego pod nr telefonu 55 625 73 73. Zamawiający inf ormuje, iż dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest dobrowolne a jej nie dokonanie nie będzie skutkowało negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6. Przy przekazaniu placu budowy Zamawiający wskaże w terenie dokładną lokalizację odcinków do wykonania naprawy nawierzchni. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 8. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 9. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 . z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 10. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową. 11. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. 12. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z STWiORB. 13. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi. 14. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 16. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: o segregować i właściwie utylizować odpady, o w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 - 6, o stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. 17. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania. 18. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty dla poszczególnych części (1-8) na okres min. 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót lub na okres określony przez Wykonawcę w ofercie, le cz nie dłuższy niż 5 lat. 19. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a Ustawy - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy: a) najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną Listę Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będzie wykonywać w ramach umowy o pracę, która stanowić będzie załącznik do umowy. b) roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. "Wykaz Pracowników". c) wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.). d) W celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę Zamawiający przewiduje możliwość zwrócenia się z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności z informacjami zawartymi w Wykazie Pracowników. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 3) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie badań, prób, sprawdzeń, b) kierowanie pojazdami, maszynami,sprzętem, c) praca przy wykonywaniu robót budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45230000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1186590.51
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lider: Firma Handlowo Usługowa ELMER Przemysław Dolot
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Partner: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe JURKOP Jerzy Kozińczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
984052.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- Budowa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miasta Braniewa
- "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"
- "Adaptacja budynków na terenie byłej stadniny koni- Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy i świetlicy środowiskowej" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Poprawa dostępności przestrzeni publicznej poprzez budowę ogólnodostępnego placu zabaw
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego pomiędzy ul. Saperów i ul. Czołgistów w Ząbkach
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Gdów w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.