eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-17

Ogłoszenie nr 510130210-N-2020 z dnia 17-07-2020 r.

Powiat Łukowski: Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545861-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Łukowski, Krajowy numer identyfikacyjny 71158656700000, ul. ul. Józefa Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 257 982 203, e-mail przetargi@starostwolukow.pl, faks 257 987 491.
Adres strony internetowej (url): https://powiatlukowski.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.272.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach w ramach zadania pn. "Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach". 2. W ramach realizacji zamówienia planuje się w szczególności: ? rozbudowę budynku mieszkalnego od strony zachodniej o jedno pomieszczenie powiększające istniejącą salę wielofunkcyjną DPS; ? przebudowę poszczególnych pomieszczeń w budynku mieszkalnym, a w szczególności: * demontaż stolarki okiennej od strony projektowanej rozbudowy; * poszerzenia powstałych otworów z zastosowaniem stalowych belek nadprożowych; * rozbiórkę zaplecza sali wielofunkcyjnej ze ścianek gipsowo-kartonowych; * zamurowanie przejścia pomiędzy szatniami a pomieszczeniem magazynowym sali wielofunkcyjnej oraz przejść pomiędzy rozdzielnią a pracownią gastroterapeutyczną; * rozbiórkę ścian podokiennych na korytarzu w wejściu głównym wraz z demontażem stolarki okiennej i drzwiowej; * poszerzenie poszczególnych otworów drzwiowych; * wykucie nowego otworu drzwiowego do magazynku sali wielofunkcyjnej wraz z montażem prefabrykowanego nadproża; * uzupełnienia posadzek z płytek gresowych i granitowych; * demontaż poszczególnej istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej; * wykonanie przecierek istniejących tynków w przedmiotowych pomieszczeniach; * wykonanie nowych oblicowań ściennych z płytek glazurowanych w sali gastroterapeutycznej i rozdzielni ; * wykonanie nowych wymalowań ściennych i sufitowych; * wymianę istniejącej stolarki okiennej na okna ppoż. przy łączniku do gniazd mieszkalnych; * przebudowę otworów okiennych w budynku łącznika w miejscu zaprojektowanej rozbudowy; ? przebudowę byłego pomieszczenia kuchennego na pracownię gastroterapeutyczną dla podopiecznych DPS; ? demontaż kolidującej z projektowanym budynkiem zewnętrznej latarni oświetleniowej wraz z wewnętrzna linią zasilającą zgodnie z planszą PZT; ? rozebranie i ponowne ułożenie utwardzonych chodników przy budynku oraz opaski przy budynku z kostki betonowej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45420000-7, 45450000-6, 45453000-7, 45300000-0, 45320000-6, 45324000-4, 45330000-9, 45200000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 332902.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo - Budowlane, Marcin Jakimowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gołaszyn 56C, 21-400 Łuków
Kod pocztowy: 21-400
Miejscowość: Gołaszyn
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 449000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 449000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 462015.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.