eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › "Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Murowana Goślina i 5. podmiotów wymienionych w SIWZ, na okres od 01.07.2020 roku do 30.06.2022 roku."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-14

Ogłoszenie nr 510126697-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.

Gmina Murowana Goślina: "Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Murowana Goślina i 5. podmiotów wymienionych w SIWZ, na okres od 01.07.2020 roku do 30.06.2022 roku."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545779-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540082571-N-2020,540083371-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Murowana Goślina z siedzibą Plac Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina, NIP:777-31-59-427, osoba do kontaktu Izabela Stefańska: tel. 61 8923614, email: i.stefanska@murowana-goslina.pl
MG Sport i Nieruchomości spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Murowanej Goślinie (kod pocztowy: 62-095) przy ul. Mściszewskiej 10, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000330285 przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS, REGON: 301065848, NIP: 7773104550, o kapitale zakładowym: 13 889 750,00 PLN, osoba do kontaktu Paweł Kubiński, tel. 61 8112336, email: p.kubinski@mgsportinieruchomosci.pl
Szkoła Podstawową nr 1 im. Karola Marcinkowskiego w Murowanej Goślinie, ul. Mściszewska 10, 62-095 Murowana Goślina, NIP 7772394267, REGON 000261717, osoba do kontaktu Justyna Furman, tel. 61 8113019, email: sp1@murowana-goslina.pl,
Szkoła Podstawową nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Murowanej Goślinie, ul. Gen. T. Kutrzeby 3, 62-095 Murowana Goślina, NIP 7772398124, REGON 631576711, osoba do kontaktu Mirosława Szudera, tel. 618122977, email: sp2@murowana-goslina.pl
Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp, Długa Goślina 22, 62-095 Murowana Goślina, NIP 777-239-43-33, REGON 001225698, Tel. 61 8122-003: sp_dluga_goslina@op.pl
Szkoła Podstawowa im. Leona Masiakowskiego, Białężyn 11A, 62-095 Murowana Goślina, NIP 777-239-43-04, REGON 001225675, tel. 61 8122-291 spbialezyn@murowana-goslina.pl


Informacje dodatkowe:
Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm), w dniu 04.05.2020 r. zostało zawarte Porozumienie nr 200/2020 w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej w trybie przetargu nieograniczonego, pomiędzy: Gminą Murowana Goślina z siedzibą: plac Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina, NIP: 777-31-59-427, REGON 631258595,reprezentowaną przez Burmistrza Dariusza Urbańskiego i a) MG Sport i Nieruchomości spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Murowanej Goślinie (kod pocztowy: 62-095) przy ul. Mściszewskiej 10, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000330285 przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS, REGON: 301065848, NIP: 7773104550, o kapitale zakładowym: 13 889 750,00 PLN, reprezentowaną przez Prezesa Pawła Kubińskiego, b) Szkołą Podstawową nr 1 im. Karola Marcinkowskiego w Murowanej Goślinie, ul. Mściszewska 10, 62-095 Murowana Goślina, NIP 777-239-42-67, REGON 000261717, reprezentowaną przez Dyrektor Justynę Furman c) Szkołą Podstawową nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Murowanej Goślinie, ul. Gen. T. Kutrzeby 3, 62-095 Murowana Goślina, NIP 777-239-81-24, REGON 631576711, reprezentowaną przez Dyrektor Mirosławę Szudera, d) Szkołą Podstawową im. Powstańców Wlkp., Długa Goślina 22, 62-095 Murowana Goślina, NIP 777-239-43-33, REGON 001225698, reprezentowaną przez Dyrektor Aldonę Dałek, e) Szkołą Podstawową im. Leona Masiakowskiego, Białężyn 11A, 62-095 Murowana Goślina, NIP 777-239-43-04, REGON 001225675, reprezentowaną przez Dyrektor Małgorzatę Warzechę. Na podstawie przedmiotowego Porozumienia ww. wyznaczyli Gminę Murowana Goślina jako zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia niniejszego postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Murowana Goślina, Krajowy numer identyfikacyjny 52810300000000, ul. pl. Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8923600, 8923601, 8923602, e-mail gmina@murowana-goslina.pl, faks 618 122 140.
Adres strony internetowej (url): http://bip.murowana-goslina.pl; https://przetargi.murowana-goslina.pl
Adres profilu nabywcy: https://przetargi.murowana-goslina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): Na podstawie Porozumienia nr 200/2020 w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej (zakup energii) w trybie przetargu nieograniczonego zawartego w Murowanej Goślinie w dniu 4 maja 2020 r. zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), Strony zgodnie oświadczają, że wyznaczają spośród siebie Gminę Murowana Goślina - zwanego dalej Zamawiającym Wyznaczonym - jako zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Strony upoważniają Zamawiającego Wyznaczonego do wykonywania wszelkich czynności niezbędnych do realizacji niniejszego porozumienia, w szczególności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie wspólnego zamówienia zastrzeżone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do kompetencji kierownika zamawiającego, nie wyłączając reprezentowania Stron w postępowaniu odwoławczym i skargowym przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądami powszechnymi, a także przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej. W celu realizacji obowiązków wynikających z niniejszego porozumienia, Zamawiającemu Wyznaczonemu przysługuje prawo powierzenia pomocniczych działań zakupowych na zasadach określonych w art. 15 ust. 2-4 Prawa zamówień publicznych. Zakres powierzenia określa Zamawiający Wyznaczony. Strony ustalają, że podjęte na podstawie niniejszego porozumienia działania w celu udzielenia zamówienia wspólnego są formą współpracy nieodpłatnej, z zastrzeżeniem że w przypadku konieczności uiszczenia opłat, wpisów lub kosztów postępowania, na skutek zastosowania przepisów Prawa zamówień publicznych o środkach ochrony prawnej, Strony zobowiązują się do ich pokrycia w równych wysokościach. Strony ustalają, że po wyborze najkorzystniejszej oferty i udzieleniu zamówienia w prowadzonym wspólnie postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej (zakup energii), o którym mowa w § 1 ust. 1, Gmina Murowana Goślina i każda ze stron zawrze odrębną umowę na dostawę energii elektrycznej (zakup energii) z wyłonionym w postępowaniu przetargowym wykonawcą. Każda ze Stron zobowiązana będzie do zapłaty wykonawcy wynagrodzenia w części odpowiadającej przypadającym na nią kwotom na podstawie wystawionej na nią faktury, w terminie wskazanym w umowie z wykonawcą. Odsetki z tytułu zwłoki w zapłacie obciążają wyłącznie tę Stronę, która dopuściła się zwłoki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Murowana Goślina i 5. podmiotów wymienionych w SIWZ, na okres od 01.07.2020 roku do 30.06.2022 roku."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia o zapotrzebowaniu energii elektrycznej w okresie od 01.07.2020 r. do 30.06.2022 r. w wysokości: 2 291 587 kWh (zamówienie podstawowe)2 749 905 kWh (z prawem opcji). Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Parametry jakościowe energii elektrycznej w części dystrybucyjnej reguluje Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (zwany OSD) - dane OSD zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ. Sprzedawcą rezerwowym jest ENEA SA. oraz PKP Energetyka S.A. Wymagania stawiane Wykonawcy opisane zostały w projekcie umowy sprzedaży stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego Załącznik nr 2 do Umowy sprzedaży energii elektrycznej, zwanej dalej Umową. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 1) Powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej, 2) Złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej lub złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej w trybie zgodnego porozumienia stron dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w załączniku nr 1 do umowy(Załącznik nr 1 do SIWZ), zgodnie z harmonogramem wypowiadania umów zawartym w załączniku nr 1 do umowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), 3) Reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego podczas procesu zawierania Umowy o Świadczenie Usług Dystrybucji (zawierającej m.in. umocowanie Operatora Systemu Dystrybucyjnego do zawarcia w imieniu Odbiorcy umowy sprzedaży energii elektrycznej ze sprzedawcą rezerwowym), w tym przez złożenie Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego wyłącznie wymaganego oświadczenia według wzoru skutkującego zawarciem takiej umowy pomiędzy mocodawcą i Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Powołane oświadczenie złożone przez pełnomocnika w imieniu mocodawcy zawierać będzie m.in. bezwarunkową zgodę na zawarcie pomiędzy mocodawcą, a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umowy na czas nieoznaczony na warunkach wynikających ze wzoru umowy zamieszczonego na stronie internetowej Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz na warunkach obowiązującej taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego i Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej jak również w zakresie warunków technicznych świadczenia usługi dystrybucji, grupy taryfowej, okresu rozliczeniowego aby były to warunki dotychczasowe. Powołane oświadczenie zawierać będzie także zobowiązanie o przestrzeganiu przez mocodawcę warunków korzystania z usług dystrybucji energii elektrycznej oraz zobowiązanie do terminowej zapłaty należności za usługi dystrybucyjne świadczone przez OSD. Należności za usługi dystrybucji z zawartej umowy uiszcza sam mocodawca, i mocodawca oraz inne podmioty, którym pełnomocnictwo zostanie przedłożone, przyjmują do wiadomości że pełnomocnik nie udziela za nie poręczenia, w tym w zakresie długu przyszłego, i składanego oświadczenia nie można rozumieć w ten sposób, że pełnomocnik takiego poręczenia udzielił. 4) Reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy dotyczy punktów poboru zamieszczonych w załączniku nr 1 do umowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). Obowiązujące umowy sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowymi sprzedawcami energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ zawarte są na czas określony, a dokładny opis dla każdego z punktów PPE znajduje się w kolumnie "Okres obowiązywania obecnej umowy/ okres wypowiedzenia". W Załączniku nr 1 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry (grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy energii elektrycznej. W toku realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii, w zakresie do ± 20% zamówienia podstawowego określonej w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości energii elektrycznej nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zwiększenie ilości zakupionej energii i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy nie więcej niż 20 % ilości zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 09310000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 733307.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 12

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kogeneracja Zachód S.A.
Email wykonawcy: w.posadzy@kogeneracjazachod.pl
Adres pocztowy: ul. Czartoria 1/27
Kod pocztowy: 61-102
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 876037.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 876037.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1179775.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.