eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa odzieży roboczej w projekcieCzas na zawodowców - wzrost jakości kształcenia zawodowego szczecińskich szkół"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-13

Ogłoszenie nr 510125420-N-2020 z dnia 13-07-2020 r.

Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej: Dostawa odzieży roboczej w projekcie: Czas na zawodowców - wzrost jakości kształcenia zawodowego szczecińskich szkół"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549809-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej, Krajowy numer identyfikacyjny 32124620900000, ul. Hoża 6, 71-699 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 44 20 933, e-mail wwieczerzak@zce.szczecin.pl, sekretariat@zce.szczecin.pl, faks 91 44 20 516.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odzieży roboczej w projekcie: Czas na zawodowców - wzrost jakości kształcenia zawodowego szczecińskich szkół"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej odzieży roboczej do siedziby Zamawiającego zgodnie z wymaganiami Zmawiającego zamieszczonymi w "Tabeli z opisem przedmiotu zamówienia" 2. Tabela z opisem przedmiotu zamówienia: Lp. Nazwa Opis J. m. Ilość 1 Obuwie robocze Obuwie bezpieczne z metalowym podnoskiem. Zamknięty obszar pięty posiadające właściwości antyelektrostatyczne, absorpcja energii w pięcie. Odporność na przebicie. Przepuszczalność wody i absorpcja wody. Podeszwa urzeźbiona. Cholewka wykonane ze skóry o grubości nie mniejszej niż 1,6 mm. Podeszwa zewnętrzna twardsza, wewnętrzna bardziej miękka. Wkładka antyprzebiciowa w podeszwie. Rozmiar: 37 - 46 para 50 2 Spodnie robocze Ogrodniczki z materiału: poliester i bawełna; co najmniej dwie przednie kieszenie i kieszeń na piersi ; w miejscach najbardziej narażonych na rozprucie spodnie powinny być dodatkowo ryglowane; szelki z możliwością regulacji, ze sprzączkami z tworzywa sztucznego umożliwiającymi szybkie odpinanie. Rozmiar: S - XL szt. 50 3 Bluza robocza z nadrukiem zgodnie z załącznikiem nr 5 Bluza zapinana z przodu, duża ilość ryglówek w miejscach szczególnie narażonych na rozprucie. Co najmniej 2 kieszenie na klatce piersiowej, zapinane mankiety, na dole gumka ściągająca - zabezpieczenie przed wiatrem. Na ramionach, łokciach i w dolnych partiach kurtki wzmocnienie zapewniające zwiększoną wytrzymałość na przetarcia. Rozmiar: S - XL szt. 50 4 Kask ochronny Hełm przeznaczony do ochrony głowy; skorupa wykonana z wysokiej jakości tworzywa ABS odpornego na działanie promieni UV; otwory wentylacyjne z przodu i z tyłu zapewniające maksymalny przepływ powietrza; krótki daszek, zapewniający większe pole widzenia; więźba z regulacją paskową zapewniająca płynną regulację; Zakres temperatury: do + 50°C Rozmiar: obwód głowy 54-62 cm Zgodność z normami wymaganymi przez przepisy prawa MM - odporny na odpryski ciekłego metalu szt. 50 5 Czapka z daszkiem Czapka drelichowa typu baseball - usztywniany daszek i przód czapki - zapinana z możliwością wielostopniowej regulacji szt. 50 6 Rękawice ochronne Rękawice ochronne wykonane z dzianiny; powlekane wytrzymałą gumą o porowatej strukturze; trudno ścieralne, odporne na zużycie, odporne na rozdarcie i powstawanie pęknięć; Zgodność z normami wymaganymi przez przepisy prawa Rozmiar: od 8 do 11. para 50 7 Tarcza ochronna Osłona twarzy z wizjerką wykonaną z odpornego na odpryski polipropylenu (PP). Łatwa w użytkowaniu i dopasowaniu. Łatwe dopasowanie pokrętłem Posiadająca miękki napotnik piankowy. Możliwość zaadaptować do używania na okularach korekcyjnych. szt. 50 8 Słuchawki ochronne Lekkie i wygodne. Miękkie i szerokie poduszki uszczelniające, wypełnione mieszanką płynu i pianki zapewniającą wysoką izolację od dźwięków przy niskim poziomie nacisku na głowę. Małżowina uszna ma nie być dociskana do głowy, nie spowoduje dyskomfortu i bólu nawet podczas wielogodzinnej pracy. Sprawdzą się w miejscach o umiarkowanym natężeniu hałasu zarówno przy pracach krótko- jak i długotrwałych. szt. 50 9 Koszulka T-shirt Koszulka bawełniana, klasyczny krój, z możliwością wykonania nadruku w dowolnej technice z przodu, na plecach, lub na rękawku Rozmiar: S-XL szt. 50 10. Fartuch ochronny dla informatyków z nadrukiem zgodnie z załącznikiem nr 5 Fartuch ochronny - 65% poliester, 35% bawełna o gramaturze 262 g/m2 - zapinany na przodzie, dwie boczne kieszenie Rozmiar: S-XL szt. 40

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9


Dodatkowe kody CPV: 18000000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10888
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa KRIS Krzysztof Biedulski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 1 Maja 35
Kod pocztowy: 71-004
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13392
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13315
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18609
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.