eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkołaz Pierwszy › Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby oddziału przedszkolnego "Wesołe Przedszkolaki"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-12

Ogłoszenie nr 510125252-N-2020 z dnia 12-07-2020 r.

Gmina Wilkołaz: Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby oddziału przedszkolnego "Wesołe Przedszkolaki"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Osi Priorytetowych 9 -12 RPO WL 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544807-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wilkołaz, Krajowy numer identyfikacyjny 43102020400000, ul. 9, 23-212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 8212001, 8212035, e-mail wilkolaz_g@woi.lublin.pl, faks 818 212 695.
Adres strony internetowej (url): www.wilkolaz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby oddziału przedszkolnego "Wesołe Przedszkolaki"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IG.271.05.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń na potrzeby oddziału przedszkolnego "Wesołe Przedszkolaki" w części istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Rudniku Szlacheckim. Budynek objęty dostosowaniem pomieszczeń pozostaje bez zmiany obrysu zewnętrznego. Przeznaczenie: Oddział przedszkolny stanowi wyodrębniony lokal umożliwiający ograniczenie kontaktu dzieci z przedszkola z uczniami szkoły podstawowej. Zestawienie pomieszczeń: Parter: sala zajęć przedszkolnych, hol z szatnią dla dzieci, WC przystosowane dla dzieci oraz osób niepełnosprawnych, klatka schodowa - komunikacja (pełni również funkcję przedsionka wejścia głównego) Piwnice: jadalnia, pomieszczenie do przygotowywania i regeneracji posiłków, pomieszczenie zmywania naczyń, pomieszczenie gospodarcze, pomieszczenie gospodarcze, klatka schodowa - komunikacja Ponadto w celu dostosowania obiektu należy wykonać następujące elementy zewnętrzne: - utwardzone dojścia do budynku ( chodniki) - pochylnia dla osób niepełnosprawnych W zakresie Wykonawcy należy opracowanie innych dokumentów koniecznych do zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy . 5. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez Biuro Obsługi Inwestycji "PRO-INWEST" Krzysztof Michno 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 115; stanowiącą załącznik do SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in. 1) dokumentacja projektowa 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 7.Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - koszty urządzenia i organizacji placu budowy oraz wody, energii na cele budowlane, - zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy, - drogi tymczasowe i montażowe, - zapewnienie generalnego wykonawstwa i kierowania budowy, - ubezpieczenie robót, sprzętu wykonawcy od ryzyka i odpowiedzialności cywilnej osób trzecich i ubezpieczenie własnego personelu, - prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST wraz z pobieraniem próbek i dostarczaniem ich organom kontrolnym Zamawiającego ( nadzór inwestorski), - zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych, - prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej - obsługa geodezyjna ( m.in. wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza),

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111000-8, 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 284211.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ,,PETRUS" Usługi Projektowe Piotr Misztal
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Różana 27/70
Kod pocztowy: 20-583
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 329123.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 311638.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 436244.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.