To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-10
Ogłoszenie nr 510124308-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pod nazwą "Modernizacja Budynku Nr 5 połączona z termomodernizacją budynku w ramach dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549818-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Kościuszki
18,
37-500
Jarosław, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
016 621-47-02, e-mail
spzoz_jaroslaw@poczta.onet.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.jaroslaw.pl
Adres profilu nabywcy: www.spzoz.jaroslaw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pod nazwą "Modernizacja Budynku Nr 5 połączona z termomodernizacją budynku w ramach dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):23/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiot zamówienia obejmuje obowiązki związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji w/w inwestycji oraz w okresie gwarancji dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu, a także w okresie rękojmi. 2. Inwestycja wykonania "Modernizacja Budynku Nr 5 połączona z termomodernizacją budynku w ramach dofinansowania z NFOŚiGW" została określona przez Zakład Usług Projektowych Grzegorz Kałamarz, ul. Krakowska 5, 37 - 200 Przeworsk oraz załączonych do niej przedmiarach robót. Dokumentacja zawiera kompleksową modernizację budynku. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest nadzór w zakresie robót termomodernizacyjnych, modernizacji części pomieszczeń parteru oraz wymiana pokrycia dachu i wykonanie elewacji Budynku nr 5 wpisanego do rejestru zabytków i zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 18 w Jarosławiu. 3. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją, o której mowa w pkt. 2 oraz innymi warunkami realizacji zamówienia dostępnymi na stronie SP ZOZ Jarosław oraz, że zobowiązuje się do przestrzegania wymagań Zamawiającego w przedmiocie zamówienia. 4. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest upoważniony do bieżącej koordynacji robót realizowanych na podstawie Umowy; kontroli jakości robót, ich wykonania zgodnie z Harmonogramem rzeczowo - finansowym Wykonawcy robót, do odbiorów robót wykonanych zgodnie z Dokumentacją projektową i STW i OR oraz jest odpowiedzialny za kontrolę obmiarów robót i pełni funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Prawa Budowlanego. 5. Inspektor nadzoru inwestorskiego wypełnia swoje obowiązki wydając polecenia, decyzje, zgody i akceptacje, które są obowiązujące dla Wykonawcy. Wykonawca ma prawo zgłosić Zamawiającemu na piśmie w terminie 7 dni roboczych zastrzeżenia do decyzji i poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego. Zastrzeżenia wraz z ze stanowiskiem Inspektora do zastrzeżeń, będą podlegały rozstrzygnięciu przez Zamawiającego. 6. Czynności lub polecenia Inspektora nadzoru inwestorskiego powodujące konieczność zmiany Dokumentacji projektowej lub wykonania zwiększonej w stosunku do projektu budowlanego ilości robót wymagają uprzedniego potwierdzenia przez Zamawiającego, wydawanego w terminie 7 dni od wystąpienia z takim wnioskiem przez Wykonawcę. Brak pisemnego potwierdzenia przez Zamawiającego zmian we wskazanym terminie zwalnia Wykonawcę z obowiązku wykonania poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego i z odpowiedzialności za ich niewykonanie, z wyjątkiem czynności i poleceń związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zabezpieczeniem mienia i ochroną ppoż. 7. Wykonawca ustanawia do wykonania przedmiotu umowy niżej wymienione osoby: ? 1 osoba do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży ogólnobudowlanej, ? 1 osoba do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej, ? 1 osoba do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej, posiadające aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego oraz uprawnienia zawodowe określone w SIWZ , a inspektor nadzoru w branży ogólnobudowlanej powinien dodatkowo spełnić wymagania konserwatora zabytków tj. co najmniej przez 18 miesięcy brać udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Do pełnienia funkcji Kierownika - Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego winna być wyznaczona osoba spośród ww. inspektorów. 8. Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) na dowód czego przedstawi Kierownikowi Technicznemu Zamawiającego, w dniu podpisania umowy kserokopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu wystawionego przez ubezpieczyciela potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia wraz z potwierdzeniem zapłaty składki ubezpieczeniowej. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania ciągłości zawartej umowy ubezpieczenia przez cały okres wykonywania umowy, w tym do zapłacenia wszystkich należnych składek. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dowody dotrzymania warunków ubezpieczenia, w tym dowody opłacenia składek. II. Szczegółowy zakres nadzoru inwestorskiego: 1. Wykonawca zobowiązany jest pełnić, w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa powyżej w pkt.I Przedmiot zamówienia. Usługa obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz wszystkich wymogów stawianych w realizacji inwestycji, 3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę, 4) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 5) sprawdzanie jakości wykonawczych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego (odbiorów częściowych i odbioru końcowego) wykonywanych robót budowlanych, 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytku, 8) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowody dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, 9) żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 10)wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Inwestora (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 11) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań , 12) udzielanie Wykonawcy Robót informacji, wyjaśnień wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 13) udział w naradach roboczych - koordynacyjnych w trakcie realizacji inwestycji, zwoływanych również przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy 14) składanie Zamawiającemu raportów z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową w okresach miesięcznych "Sprawozdanie miesięczne" w ciągu 3 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego. Sprawozdanie powinno zawierać: -- opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu, -- nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem, -- plan robót i finansowania na kolejne miesiące, -- opisy powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, -- fotografie dokumentujące postęp robót, -- wykaz zmian w dokumentacji projektowej, -- wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia. Po zakończeniu inwestycji: Kierownik/Koordynator Inspektorów Nadzoru przedłoży Zamawiającemu komplet sporządzonej przez Wykonawcę Robót dokumentacji powykonawczej, poprzedzonej sprawdzeniem kompletności i jakości dokumentów odbiorowych w ilościach i zakresie jak wynika to z prawa budowlanego. Sprawozdanie końcowe, powinno zawierać: -- końcowe rozliczenie ilości wykonanych robót i powykonawczą Tabelę Elementów Rozliczeniowych -- protokół odbioru końcowego, -- całą dokumentację kontraktową do odbioru końcowego zawierającą takie dokumenty jak: sprawozdanie techniczne końcowe, protokoły z Rad Budowy, wystąpienia Wykonawcy, polecenia zmian, wnioski Wykonawcy, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, świadectwa jakości, programy zapewnienia jakości, dokumentację powykonawczą techniczną, 15) częściowe prowadzenie dokumentacji odbioru finansowego wykonywanych robót budowlanych: -- sprawdzanie kalkulacji szczegółowych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych (jeżeli wystąpią), -- sprawdzanie poprawności rzeczowej wystawionych faktur na roboty budowlane, -- weryfikacja zgodności z aktualnym postępem prac, prowadzenie zestawień rozliczanych faktur zgodnie z wymogami Zamawiającego. 16) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska, 17) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych, zasad BHP, p.poż itd. 18)wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i obowiązującymi przepisami 19) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy, 20) sprawdzenie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 21) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji 22) osoby świadczące usługi zobowiązane są do pełnienia nadzoru każdorazowo na żądanie Zamawiającego przy czym czas pracy ww. osób winien wyglądać następująco: -- Kierownik/Koordynator Nadzoru Inwestorskiego , -- Inspektorzy nadzoru branżowi - w czasie prowadzenia robót w swojej branży. Minimalna wymagana liczba wizyt na budowie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach - 2 wizyty na budowie Konieczność pracy zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w dni wolne od pracy i/lub w godzinach innych nadliczbowych nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 23) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie (ryczałtowe) - bez dodatkowej zapłaty (Wymagany okres gwarancji i rękojmi od Wykonawcy robót budowlanych od dnia końcowego protokołu odbioru robót zostanie podany Wykonawcy po wyborze oferty najkorzystniejszej w Części nr 1) 24) dokonanie odbioru ostatecznego na miesiąc przed upływem okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. 25) ścisła współpraca z Zamawiającym, zgodnie z jego wymogami, przedmiotem zamówienia i obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga : 1. Udział w spotkaniach i naradach zwoływanych przez inwestora z udziałem stron realizujących i nadzorujących wykonanie zadania. 2. Rygorystycznego egzekwowania przestrzegania przepisów BHP,, ponieważ prace będą wykonywane na czynnych obiektach szpitala, na wysokości i czynnych urządzeniach energetycznych. 3. Wszelkie prace wymagające okresowego wyłączenia urządzeń muszą być wyprzedzająco uzgadniane z Zamawiającym (przedstawicielami użytkownika z udziałem Działu Technicznego). 4. Termin wykonania umowy: planowany termin zakończenia robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych: 15.12.2021 r. 5. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi z dniem zawarcia umowy i trwać będzie do wykonania najdalej w czasie następujących czynności, takich jak: bezusterkowe zakończenie robót i ich odebranie, rozliczenie z wykonawcą prac budowlanych. 6. Zastrzeżenie co do terminu wykonywania obowiązków nie dotyczy czynności ,które trwać będą do końca 30 dnia po upływie okresu rękojmi lub gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych. 7. Dokumentacja projektowa i STWiOR do realizacji zadania inwestycyjnego: zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.spzozjaroslaw.pl zamówienia publiczne - "Modernizacja Budynku Nr 5 połączona z termomodernizacją budynku w ramach dofinansowania z NFOŚiGW". 8. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów RODO, krajowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych , w tym innych aktów wykonawczych i wytycznych wydanych na podstawie ww. aktów prawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pod nazwą "Modernizacja Budynku Nr 5 połączona z termomodernizacją budynku w ramach dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
70000
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Klimasystem
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61438.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarosławskiego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Modernizacja i rozbudowa budynku nr 1 - I piętro, laboratorium"
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E DO OBIEKTÓW PANS W JAROSŁAWIU
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1717R Bobrówka-Wysock
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Chorzów gmina Roźwienica realizowanym w ramach PROW na lata 2014-2020
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKÓW DYDAKTYCZNYCH PANS W JAROSŁAWIU
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: "Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 106773 B Hryniewicze-Koplany
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1246R Kuryłówka - Tarnogród (gr. pow.) w km 0+009,84 - 8+870 łączącej województwo podkarpackie i lubelskie"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Jeleniej Górze
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w ramach inwestycji w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Wilczej 1-3-5 we Wrocławiu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru dla inwestycji realizowanych przez Gminę Puszcza Mariańska.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.