To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-09
Ogłoszenie nr 510123828-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.
Państwowa Uczelnia Zawodowa we Włocławku: Dostawa z montażem mebli dla Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542010-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Uczelnia Zawodowa we Włocławku, Krajowy numer identyfikacyjny 91126695100000,
ul. ul. 3 Maja
17,
87-800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
542 316 080, e-mail
inwestycje@puz.wloclawek.pl, faks
542 314 352.
Adres strony internetowej (url): www.puz.wloclawek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa z montażem mebli dla Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):G.202.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem mebli dla Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku z podziałem na następujące części: 1) Część 1 - Meble do sali senatu, 2) Część 2 - Meble do biblioteki, 3) Część 3 - Meble metalowe, 4) Część 4 - Regał gastronomiczny, 5) Część 5 - Gablota na sztandar. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do obiektu przy ul. 3 Maja 17 oraz ul. Mechaników 3. Dokonał wniesienia, rozpakowania, montażu oferowanego przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39112000-0, 39120000-9, 39141100-3, 39151000-5, 39155000-3, 44421000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Meble do sali senatu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20785.09
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MATAGO GROUP Mateusz Gembicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20150.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Meble do biblioteki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8951.40
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STALDREW Marek Czwarnok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10693.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Meble metalowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył na część 3 kwotę w wysokości 3 000,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu oferty z najniższą ceną przekraczają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na część 3 - 4 700,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do przedłożonych ofert. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Regał gastronomiczny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył na część 4 kwotę w wysokości 1 500,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu oferty z najniższą ceną przekraczają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na część 4 - 2 700,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do przedłożonych ofert. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Gablota na sztandar |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył na część 5 kwotę w wysokości 4 000,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu oferty z najniższą ceną przekraczają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na część 5 - 4 995,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do przedłożonych ofert. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Budowa sceny letniej wraz z zagospodarowaniem terenu przy boisku sportowym w miejscowości Kruszyn
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - II postępowanie.
- "Muzeum Etnograficzne roboty dostosowawcze do zgodności z przepisami p.poż. (budowlane i instalacyjne)"
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa - Budowa żłobka przy ul. Celulozowej we Włocławku.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja budynków oświatowych z podziałem na 2 zadania".
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- dostawa , wniesienie i montaż mebli dla Centrum Wsparcia Informatyzacji pok. 504 i 505 w paw.C-1 - DE-dzp.272-149/24
- Dostawa z montażem mebli i oświetlenia do Centrum Kultury, Nauki i Edukacji Witelona - zadanie "Przebudowa budynku dawnego Teatru Letniego w Legnicy dla potrzeb adaptacji obiektu na CKNiE Witelona"
- SZPiFP-31-24- Dostawa krzeseł biurowych
- Termomodernizacja internatu Albatros oraz budowa łącznika z krytą pływalnią w OPO we Władysławowie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.