eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych i wojewódzkich będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-09

Ogłoszenie nr 510123238-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój: "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych i wojewódzkich będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543428-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 816 471, e-mail zp@swieradowzdroj.pl, faks 757 816 585.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych i wojewódzkich będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GMI.271-3/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych i wojewódzkich będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój". 3. Zakres zadania obejmuje: Zadanie nr I: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą na gorąco z frezowaniem ubytków i zabezpieczeniem krawędzi emulsją w ilości ok. 500 m2 o głębokości ubytku średnio 4, 6, 8 i 10 cm - NA DROGACH GMINNYCH, b) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masa na gorąco z frezowaniem ubytków i zabezpieczeniem krawędzi emulsją w ilości ok. 1500 m2 o głębokości ubytku średnio 4, 6, 8 i 10 cm - NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 358, Zadanie nr II : a) naprawa bieżąca - remont cząstkowy wielkopowierzchniowy jezdni drogi gminnej stanowiącej ul. Lwówecką od nieruchomości nr 5 do nr 9 o śr. szerokości 5 m i dł. 0,215 km - NA DROGACH GMINNYCH, 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej do gr. 4cm - wywóz i zagospodarowanie frezowiny w gestii wykonawcy - ok. 1075 m² 2. Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej - ok. 1075 m² 3. Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową - ok.1075 m² 4. Ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej asfaltowej grub. 4 cm z transportem mieszanki - ok. 1075 m², b) naprawa bieżąca - remont cząstkowy wielkopowierzchniowy jezdni drogi wojewódzkiej nr 358 w m. Czerniawa-Zdrój o dł. 1 km - NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 358 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej do gr. 4cm - wywóz i zagospodarowanie frezowiny w gestii wykonawcy - ok. 4600 m² 2. Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej - ok. 4600 m² 3. Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową - ok. 4600 m² 4. Ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej asfaltowej grub. 4 cm z transportem mieszanki - ok. 4600 m² Zadanie nr III: a) naprawa nawierzchni bitumicznych poprzez uszczelnienie emulsjami np. szwa lub innych spękań w ilości ok. 2000 mb - NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 358, Zadanie nr IV: a) remont cząstkowy spękań siatkowych przy szerokości średnio 1,5m - NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 358: 1. warstwa ścieralna - 4 cm, 2. warstwa wiążąca - gr.8 cm, 3. podbudowa tłuczniowa 0/31,5 - gr. 20 cm, 4. frezowanie lub nacięcie nawierzchni, rozbiórka (spękania siatkowe) w tym ścieralna, wiążąca podbudowa gr. 4+8+20 cm w łącznej ilości ok. 250 m² na odcinku Krzewie - Proszówka 3.1 Technologia wykonania robót drogowych remontowych została określona w specyfikacjach Technicznych oraz Warunkach wykonania robót drogowych, które stanowią załączniki do SIWZ. 3.2 Oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3.4 Wszystkie prace objęte przetargiem należy wykonać przy zachowaniu ruchu kołowego. 3.5 Zamawiający zastrzega sobie zmniejszeniu lub zwiększenie zakresu rzeczowego zamówienia, realizacja będzie uzależniona od stanu nawierzchni dróg. Zakres i lokalizację wykonania określi Zamawiający na etapie realizacji zadania. Uzyskany z rozbiórki gruz zostanie przez Wykonawcę zagospodarowany zgodnie z przepisami ustawy o gospodarce odpadami. 3.6 Wszelkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie i do obrotu handlowego (deklaracja zgodności, znak CE, certyfikaty producentów, atest higieniczny PZH, aprobata techniczna ITB). 3.7 Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 12 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3.8 Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w "Istotnych postanowieniach umownych" stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Integralną częścią SIWZ stanowi Specyfikacja Techniczna.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 210750.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Wielobranżowe RADPOL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ludwika Solskiego 4A/6
Kod pocztowy: 52-416
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270600.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 234093.75
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. Jałowiec 56
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jałowiec 56
Kod pocztowy: 59-800
Miejscowość: Lubań
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185005.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185005.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 487750.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19530.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa PRO-INVEST Zbigniew Żurek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kargula i Pawlaka 14
Kod pocztowy: 59-623
Miejscowość: Lubomierz
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55980.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jeltech sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cypriana Norwida 3
Kod pocztowy: 58-573
Miejscowość: Piechowice
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67500.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.