Ogłoszenie z dnia 2019-06-17
Ogłoszenie nr 510121950-N-2019 z dnia 17-06-2019 r.
Gmina Miasto Gniezno: Roboty budowlane polegające na rozbiórce budynków oficyn nieruchomości wchodzącej w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna usytuowanych przy ul. Rzeźnickiej 7
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Gniezno, Krajowy numer identyfikacyjny 63125784500000,
ul. ul. Lecha
6,
62-200
Gniezno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
+48614260400, e-mail
zamowienia@gniezno.eu, faks
+48614260500.
Adres strony internetowej (url): www.gniezno.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na rozbiórce budynków oficyn nieruchomości wchodzącej w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna usytuowanych przy ul. Rzeźnickiej 7
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WM.M.271.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce budynków oficyn nieruchomości wchodzącej w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna, usytuowanych przy ul. Rzeźnickiej 7, które należy wykonać w oparciu o projekt rozbiórki budynków oficyny oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Zakres przedmiotu zamówienia: a) roboty rozbiórkowe budynków oficyn, b) naprawa budynków D i E oraz ułożenie betonu na podwórzu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
174495.64
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FALCON Maciej Nowak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
232470.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 3) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Działając na podstawie przepisu art. 67 ust. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2018 poz. 1986 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zamawiający może udzielić zamówienia
na podstawie powyżej cytowanego artykułu, gdy wszystkie przesłanki określone w tym przepisie zostaną łącznie spełnione i pomiędzy wszystkimi wymienionymi uwarunkowaniami będzie zachodzić zarówno związek przyczynowo - skutkowy oraz związek czasowy. Pomocne w tej kwestii jest orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, na podstawie którego stwierdzić można, że okoliczności nieprzewidywalne to przede wszystkim zjawiska losowe i niezależne od zamawiającego, takie jak klęski żywiołowe (powodzie, lawiny, sezonowe pożary itp.), katastrofy, awarie, niespodziewane wypadki. Ponadto wskazać należy, że wystąpienie okoliczności musi skutkować koniecznością natychmiastowego wykonania zamówienia. Zakres zamówienia jest wówczas absolutnie konieczny i niezbędny do usunięcia skutków nieprzewidzianego zdarzenia. Biorąc pod uwagę powyższe oraz posiadane protokoły osób posiadających uprawnienia budowlanego oraz decyzję PINB
w chwili obecnej stan techniczny budynku oficyny grozi katastrofą budowlaną i zagraża sąsiedniej nieruchomości. W związku z powyższym Zamawiający zmuszony był podjąć natychmiastowe kroki polegające rozbiórce oficyny budynku wchodzącego skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna przy ulicy Rzeźnickiej 7 i skorzystać z art. 66 ust. 1, w związku z art. 67 ust. 1 pkt 3 Pzp.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- Dostawa produktów spożywczych
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1551 L (od dr. gm. Lubartów/ul. Słowackiego/-Chlewiska-Pałecznica-Tarło Kol.- do dr. woj. nr 821) w m. Chlewiska
- "Prace budowlano-konserwatorskie w zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej w Ruszkowie"
- Remont stropów budynku przy ul. A. Naruszewicza 16 w Warszawie.
- Budowa drogi powiatowej nr 1829L od km 1+310 do km 5+134,43 na odcinku Brzeźno-Żalin-Kolonia.
- Aranżacja wnętrz sekretariatu i gabinetów w budynku przy ul. Powstańców 52 w Katowicach
- AD/ZP/158/25 Bieżące wykonywanie drobnych robót remontowych i awaryjnych w zakresie instalacji elektrycznych w obiektach (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie) PP.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





