eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Adaptacja budynku przy ul. Kościuszki w Tyczynie na Dom Dziecka i Młodzieży.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-07

Ogłoszenie nr 510121052-N-2020 z dnia 07-07-2020 r.

Powiat Rzeszowski: Adaptacja budynku przy ul. Kościuszki w Tyczynie na Dom Dziecka i Młodzieży.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540491-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Rzeszowski, Krajowy numer identyfikacyjny 69058141300000, ul. ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 671 463, e-mail zampubliczne@powiat.rzeszow.pl, faks 178 671 964.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.rzeszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja budynku przy ul. Kościuszki w Tyczynie na Dom Dziecka i Młodzieży.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą.: "Adaptacja budynku przy ul. Kościuszki w Tyczynie na Dom Dziecka i Młodzieży". 2. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie w szczególności na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych polegających na: 1) dostosowaniu budynku do przepisów przeciwpożarowych w tym m.in.: instalacje p.poż., instalacja hydrantowa, zabezpieczenie elementów konstrukcyjnych do klasy odporności ogniowej REI60, oddzielenie poddasza od palnej konstrukcji i przekrycia dachu płytami g-k o odporności ogniowej EI30, przeniesienie jednostki zewnętrznej klimatyzatora tak by nie zawężała drogi ewakuacji przy schodach zewnętrznych, dostosowanie (powiększenie) otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej budynku z części kuchennej ze względu na wymianę drzwi na stalowe pełne o odporności ogniowej EI30, wykonanie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej oraz montaż drzwi przeszklonych o odporności ogniowej EI30, dostosowanie schodów strychowych do war. p.poż, 2) dostosowaniu WC dla osób niepełnosprawnych na parterze i poddaszu użytkowym, 3) skuciu płytek na fragmentach ścian oraz wykonaniu nowego obłożenia ścian płytkami, w części pomieszczeń odczyszczeniu płytek i odnowieniu fug, 4) skuciu w niezbędnym zakresie płytek posadzkowych w miejscu wyburzanych ścian w łazienkach i tras nowych instalacji, demontażu parkietu w miejscach nowych ścian działowych, uzupełnieniu posadzek, skuciu płytek podłogowych w kuchni i ułożeniu nowych, wycyklinowaniu pozostałego parkietu, 5) montażu nowoprojektowanych ścian działowych z płyt g-k na parterze i poddaszu użytkowym, 6) wykonaniu nowych sufitów podwieszanych w związku z wymianą przewodów wentylacji mechanicznej, nowym oświetleniem i warunkami p.poż., 7) zamurowaniu otworu na parterze między jadalnią i pokojem biurowym, 8) likwidacji kominka na parterze, 9) montażu drzwi do nowych pomieszczeń i demontażu drzwi do pracowni komputerowej, 10) przeszlifowaniu, malowaniu i wykończeniu pozostałych ścian wg rysunków, 11) wykonaniu przeglądu i udrożnieniu przewodów wentylacji grawitacyjnej, 12) wykonaniu zabudowy aneksu kuchennego wraz z dostawą i montażem części sprzętu agd (płyta grzewcza, okap kuchenny), 13) zakupie i montażu na budynku sprzętu ppoż.(gaśnice i agregaty gaśnicze) oraz oznakowania ppoż., 14) wykonaniu instalacji elektrycznej, w tym: demontaże istniejących urządzeń elektrycznych, prace kontrolne w tablicy TK, tablica parteru oraz poddasza, przeciwpożarowy wyłącznik prądu, instalacja SSP, instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego, instalacja gniazd ogólnego przeznaczenia, zasilanie wentylacji, instalacja strukturalna, instalacja CCTV, instalacja TV, instalacja przyzywowa w toalecie dla niepełnosprawnych, instalacja wideo domofonowa, połączenia wyrównawcze, ochrona od porażeń prądem elektrycznym, ochrona od przepięć atmosferycznych i łączeniowych, 15) wykonaniu instalacji sanitarnych w tym: przebudowa instalacji wodociągowej oraz kanalizacyjnej w celu dostosowania do aktualnego układu architektonicznego pomieszczeń, przeniesienie hydrantu oraz montaż nowego hydrantu wraz z dostosowaniem do nowej instalacji hydrantowej, zmiana lokalizacji grzejników i klimatyzatorów wewnętrznych i zewnętrznych, zmiana instalacji wentylacji mechanicznej, wykonanie wentylacji, wyprowadzenie jej ponad dach, montaż nasady kominowej obrotowej (tzw "tulipan").

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 621198.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Budowlanych Tadeusz Szczepański
Email wykonawcy: szczepanski.tadeusz@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 80
Kod pocztowy: 36-020
Miejscowość: Tyczyn
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 578556.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 578556.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 670737.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1.5 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.