eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Zabrzu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-06

Ogłoszenie nr 510120101-N-2020 z dnia 06-07-2020 r.

Zakład Karny: Dostawa różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Zabrzu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545262-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny, Krajowy numer identyfikacyjny 32102300000000, ul. ul. Janika 12, 41-806 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 373 66 30, e-mail zk_zabrze@sw.gov.pl, faks 0-32 373 66 66.
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Zabrzu.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów spożywczych: Kod CPV: 15.81.10.00-6 - pieczywo 15.50.00.00-3 - nabiał 15.40.00.00-2 - tłuszcze 15.33.00.00-0 - warzywa i owoce przetworzone 03.14.25.00-3 - jaja kurze 03.31.10.00-2 - ryby 15.89.60.00-5 - mrożonki 15.87.00.00-7 - przyprawy, zupy 03.21.22.20-8 - rośliny strączkowe i soja ZADANIE Nr I: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Chleb zwykły pszenno-żytni, krojony, pakowany 400 g 78 000 kg 2. Chleb pszenny, krojony, pakowany, waga 400 g 6 500 kg 3. Chleb graham krojony pakowany 400g 1 000 kg 4. Chleb bezglutenowy, krojony, pakowany 400 g 10 kg 5. Bułka pszenna - waga 1 szt. 50 g 1 500 kg 6. Bułka tarta opakowanie 500 g 600 kg ZADANIE Nr II: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Serek homogenizowany naturalny 150 g 1 900 kg 2. Serek homogenizowany waniliowy 150 g 1 100 kg 3. Serek homogenizowany truskawkowy 150 g 1 000 kg 4. Serek kanapkowy (śmietankowy, ziołowy, warzywny) 100 g do 150 g 800 kg 5. Serek topiony 100 g 500 kg 6. Twaróg chudy 200 g do 250 g 2 100 kg 7. Serek fromage (naturalny, ziołowy, warzywny) 80 g do 100 g 900 kg 8. Serek ziarnisty opak. 100 g do 200 g 700 kg 9. Śmietana UHT 12% od 0,5 l - 1 litr karton 700 l 10. Mleko w proszku granulowane odtłuszczone od 1 kg - 20 kg 200 kg ZADANIE Nr III: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Margaryna mleczna - produkt spożywczy otrzymany z mieszaniny tłuszczów roślinnych i olejów surowych, zawartość tłuszczu min. 50 % - kostka 250 g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej 660 kg 2. Roślinne do smarowania pieczywa - produkt spożywczy otrzymany z mieszaniny tłuszczów i olejów roślinnych. Produkt łatwy do rozsmarowania na pieczywie. Zawartość tłuszczu min. 50 %, kostka 200 g - 250 g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej 11 000 kg 3. Olej roślinny do smażenia, sałatek, surówek - opakowanie od 3 do 5 litrów 2 600 l ZADANIE Nr IV: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Chrzan tarty na kwasku cytrynowym opak. 900 g 315 kg 2. Koncentrat pomidorowy 30% opak. 900 g 3 150 kg 3. Szczaw konserwowy krojony skład: szczaw, woda, sól, utrwalony przez pasteryzację, opak. 900 g 810 kg 4. Leczo pieczarkowe- produkt otrzymany z pieczarek, cebuli, papryki, marchwi, konc. pomidorowego, cukru, soli, oleju, przypraw i wody opak. 900 g 1 800 kg 5. Groszek konserwowy kl. I. opak. 400 g z otwieraczem 1 000 kg 6. Dżem truskawkowy opak. od 10 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 900 kg 7. Dżem czarna porzeczka opak.od 10 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 800 kg 8. Dżem wiśniowy opak. od 10 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 800 kg 9. Dżem brzoskwiniowy opak. od 10 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 1 000 kg 10. Marmolada opak. od 10 kg 850 kg ZADANIE Nr V: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Jaja kurze - klasa M 55 000 szt. ZADANIE Nr VI: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Mintaj tusze b/głów mrożone ( blok od 5 kg do 10 kg netto ) 250 kg 2. Burger rybny panierowany ( waga od 60 g do 100 g ) 600 kg ZADANIE Nr VII: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Kluski śląskie - opakowanie jednostkowe od 450 g - 5 kg 100 kg 2. Pyzy ziemniaczane, opakowanie jednostkowe od 450 g - 5 kg (waga 1 szt. od 40-50 g) 120 kg 3. Knedle ze śliwkami opakowanie jednostkowe od 450 g - 5 kg 160 kg 4. Pierogi z serem opakowanie jednostkowe od 450 g - 5 kg 160 kg 5. Pierogi ze szpinakiem opakowanie jednostkowe od 450 g - 5 kg 120 kg 6. Pierogi ruskie opakowanie jednostkowe od 450 g - 5 kg 120 kg 7. Pierogi z truskawkami opakowanie jednostkowe od 450 g - 5 kg 120 kg 8. Brokuły zamrożone, różyczki, opakowanie jednostkowe od 450 g - 5 kg 250 kg 9. Kalafior zamrożony, różyczki, opakowanie jednostkowe od 450 g - 5 kg 280 kg 10. Szpinak mrożony rozdrobniony o barwie zielonej, bez wyczuwalnych włókien, opakowanie jednostkowe 450 g - 5 kg 360 kg ZADANIE Nr VIII: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Czosnek mielony opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 55 kg 2. Liść laurowy opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1kg 25 kg 3. Majeranek opakowanie jednostkowe od 0,25 do1 kg 55 kg 4. Papryka mielona ostra, czerwona opak. 500-1000 g 55 kg 5. Pieprz naturalny czarny miel. opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 100 kg 6. Przyprawa typu Jarzynka opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 600 kg 7. Sól warzona spożywcza jodowana opakowanie 1000 g 2 600 kg 8. Ziele angielskie opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 30 kg 9. Cukier waniliowy luzem opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 5 kg 10. Cynamon, opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 5 kg 11. Kwasek cytrynowy, produkt spożywczy w postaci drobnych kryształków bez gru-dek i zlepów lub proszek-bezbarwny, smak silnie kwaśny, zapach bezwonny, opak. torebka pergaminowa lub z tworzywa sztucznego od 0,25 do 1kg 30 kg 12. Pietruszka suszona opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 20 kg 13. Musztarda sarepska, konsystencja gęsta, kolor odpowiedni do danego towaru typu sarepska, opak. 1-10 kg 300 kg 14. Kawa zbożowa, opakowanie 1 kg-10 kg 70 kg 15. Herbata granulowana czarna-po zaparzeniu esencjonalny napar, wyraźnie wyczu-walny smak herbaty, po zaparzeniu kolor ciemnobrązowy, opakowanie 1kg-10kg 400 kg 16. Przyprawa do zup w płynie opak 1 litr , ekstrakt, słodki niemodyfikowany gene-tycznie, bez dodatków mięsnych, brak alergenów 2 500 kg 17. Ocet spirytusowy rektyfikowany 10%, produkt wyprodukowany z przedestylowa-nego alkoholu, pochodzenia rolniczego, barwa przezroczysta, konsystencja płyn-na, klarowna, smak i zapach mocno kwaśny, opak. Butelki szklane z nakrętką lub z tworzyw sztucznych(materiał opakowany dopuszczony do kontaktu z żywnością) poj. 0,5 litra - 1 litra 200 l 18. Sos boloński opakowanie 1 kg-25 kg 300 kg 19. Rosół z kury opakowanie 1 kg-25 kg 400 kg 20. Zupa barszcz czerwony, proszek ,opakowanie 1 kg-25 kg 260 kg 21. Zupa grzybowa opakowanie 1 kg-25 kg 350 kg 22. Zupa żurek - zakwas ( butelka szklana lub plastikowa 0.5 l - 1 l.) 800 l 23. Sos cygański opakowanie 1 kg-25 kg 150 kg 24. Sos grzybowy opakowanie 1 kg-25 kg 350 kg 25. Sos pieczarkowy opakowanie 1 kg-25 kg 350 kg 26. Sos myśliwski opakowanie 1 kg-25 kg 200 kg ZADANIE Nr IX: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Kostka sojowa, opakowanie 1 kg-25 kg 510 kg 2. Kotlet sojowy, opakowanie 1 kg-25 kg 350 kg 3. Fasola drobna, opakowanie 1 kg-25 kg 580 kg 4. Fasola biała duża, opakowanie 1 kg-25 kg 580 kg 5. Groch łuszczony, opakowanie 1 kg-25 kg 1 000 kg 6. Groch cały, opakowanie 1 kg-25 kg 720 kg 7. Granulat sojowy, opakowanie 1 kg-25 kg 200 kg

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15811000-6, 15500000-3, 15400000-2, 15330000-0, 03142500-3, 03311000-2, 15896000-5, 15870000-7, 03212220-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 163043.75
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ,,MISTER´´ Zakład Produkcji Artykułów Spożywczych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jeziorko 99c, 26-006 Nowa Słupia
Kod pocztowy: 26-006
Miejscowość: Nowa Słupia
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 171625.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 171625.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 276110.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: nabiał

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71971.05
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ,,SEMI´´ Sp.zo.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. St. Moniuszki 13, 44-100 Gliwice
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75759.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75759.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83985.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: tłuszcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49143.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OL-TRADE S.C
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców 127, 31-670 Kraków
Kod pocztowy: 31-670
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51730.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51730.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77620.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: warzywa i owoce przetworzone

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32965.16
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FH `´GRACJA´´ Jolanta Zdunek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 13, 98-354 Siemkowice
Kod pocztowy: 98-354
Miejscowość: Siemkowice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35831.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35831.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49123.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: jaja kurze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13585.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: `´Dziuba´´ F.H. Tomasz Dziuba
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Segiet 2, 41-935 Bytom
Kod pocztowy: 41-935
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29700.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: ryby

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6382.10
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FH `´MAR-TAD´´ Maria, Tadeusz Jędrusik spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Struzika 10a/11, 41-800 Zabrze, ul. Rybnicka 20, 43-190 Mikołów
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6718.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6718.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6782.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: mrożonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9144.04
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Widan Polska Sp.zo.o Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jasińskiego 56b, 37-700 Przemyśl
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9625.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9625.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17657.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: przyprawy, zupy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17717.13
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: W.K.S. DORO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młyńska 30, 88-100 Inowrocław
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21606.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21606.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 265629.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: rosliny strączkowe i soja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12547.97
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: W.K.S. DORO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młyńska 30, 88-100 Inowrocław
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13639.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13639.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20039.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.