To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-30
Ogłoszenie nr 510115763-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.
Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.: Adaptacja pomieszczenia na potrzeby instalacji spektrometru ICP-OES w budynku A na terenie Oczyszczalni Ścieków WARTA S.A. w Częstochowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539081-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540089734-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 15208264900000,
ul. Srebrna
172/188,
42-202
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48343618986, e-mail
info@wartasa.eu, faks
+48343619070.
Adres strony internetowej (url): www.wartasa.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczenia na potrzeby instalacji spektrometru ICP-OES w budynku A na terenie Oczyszczalni Ścieków WARTA S.A. w Częstochowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):6/ŚL/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja pomieszczenia na potrzeby instalacji spektrometru ICP-OES PlasmaQuant PQ 9000 Elite firmy Analityk Jena AG (urządzenie zostało zakupione w ramach procedury przetargowej) w budynku A na terenie Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A. ul. Srebrna 172/188 42-202 Częstochowa. 2. Na powyższe zadanie składają się następujące elementy. 1) Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku A, poziom -1 Demontaż istniejącej rozdzielnicy podtynkowej na poziomie -1 w budynku A. Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie nowej kompletnej (wraz z aparaturą zabezpieczającą) rozdzielnicy elektrycznej podtynkowej o minimalnej wielkości 48 pól. Wykonanie nowych tras kablowych i telekomunikacyjnych wraz z doprowadzeniem niezbędnej infrastruktury kablowej do pomieszczenia laboratoryjnego (obwód jednofazowy zakończony gniazdem CEE 16A i zabezpieczeniem 32A, oddzielny obwód jednofazowy dla układu chłodzenia zakończony gniazdem natynkowym i zabezpieczeniem 16A, oddzielny obwód jednofazowy dla: komputera, drukarki, monitora zakończony gniazdem natynkowym i zabezpieczeniem 16A). Powyższe obwody muszą być zasilane z tej samej fazy w nowej rozdzielnicy obiektowej. Ponadto należy doprowadzić oddzielny obwód trójfazowy zasilający do zasilania układu wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z klimatyzacją zgodnie z przedmiarem robót - załącznik nr 10 do SIWZ oraz Warunkami instalacyjnymi dla optycznego spektrometru ICP-OES PlasmaQuant PQ 9000 Elite firmy Analityk Jena AG - załącznik nr 13 do SIWZ 2) Montaż oraz uruchomienie instalacji nawiewno-wywiewnej wraz z klimatyzacją do pomieszczenia laboratoryjnego w budynku A, poziom -1: a) instalacja nawiewno-wywiewna z klimatyzacją obejmująca następujące elementy: i. wywiew, na który składa się: wentylator kanałowy chemoodporny o wydajności w zakresie 230 - 3850m3/h z osprzętem instalacyjnym i płynną regulacją przepływu, - przewód wywiewny ze stali kwasoodpornej d=150 na zewnątrz budynku, długość 15 m, - przewód wywiewny ze stali kwasoodpornej d=125 wewnątrz budynku, długość 4 metry, ii. nawiew, na który składa się: wentylator kanałowy typ ML, nagrzewnica kanałowa typ HCD, osprzęt instalacyjny do układu wentylatora z nagrzewnicą, filtr powietrza wstępny klasy EU3, filtr powietrza końcowy klasy EU10, b) klimatyzator z osprzętem i odprowadzeniem skroplin, zgodnie z przedmiarem robót - załącznik nr 11 do SIWZ oraz Warunkami instalacyjnymi dla optycznego spektrometru ICP-OES PlasmaQuant PQ 9000 Elite firmy Analityk Jena AG - załącznik nr 13 do SIWZ. 3) Remont pomieszczenia dla spektrometru w budynku A, poziom -1: a) demontaż grzejnika żeliwnego, b) demontaż urządzeń sanitarnych i baterii do ponownego montażu i ponowny ich montaż na ściance działowej, c) wykonanie ścianek działowych GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych, d) przygotowanie powierzchni ścian, ścianek działowych i sufitu pod malowanie farbami emulsyjnymi bezołowiowymi i bezcynkowymi (szpachlowanie nierówności i gruntowanie powierzchni), e) malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi bezołowiowymi i bezcynkowymi zgodnie z przedmiarem robót - załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Przed podłączeniem i wymianą rozdzielnicy podtynkowej Wykonawca musi uzyskać zgodę służb energetycznych Zamawiającego. 2) Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie. 3) Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie. 5) Prace mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku, godz. 7:00 - 15:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 6) Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco tereny, na których prowadzi roboty (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić te tereny do stanu co najmniej jak w chwili rozpoczęcia prac. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 7) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. 8) Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie. 9) Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu, łącznie z okazaniem ochronie wnętrza pojazdu przy wjeździe i wyjeździe z terenu Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie (ul. Srebrna 172/188, 42-202 Częstochowa, dalej jako: "COŚ"). 10) Pojazdy Wykonawców mogą poruszać się po terenie COŚ tylko z ważną legitymacją wydaną przez służby Zamawiającego. 11) Wszyscy pracownicy Wykonawcy, uczestniczący w realizacji Umowy na terenie COŚ powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. nr 47 poz. 401), Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. z 1993 r. nr 96 poz. 438). Podpisaną imienną listę pracowników należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie. 12) Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz listę sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. 13) Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela firmy, nadzorującego wykonywane roboty. 14) Wykonawca złoży ewentualne zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie COŚ. 15) Wykonawca zgłosi przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 7 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania. 16) Prace odebrane zostaną przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie 5 dni od przesłania zgłoszenia Wykonawcy o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia. 17) Wykonawca, wraz ze zgłoszeniem do odbioru, dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: a) dokumentację powykonawczą, b) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, c) pisemną gwarancję na wykonany przedmiot umowy, d) oświadczenie kierownika robót o przeprowadzeniu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz o przywróceniu terenu do stanu jak sprzed rozpoczęcia prac. 18) Wykonawca przed przystąpieniem do prac musi przedstawić Zamawiającemu harmonogram realizacji prac. 19) Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 20) Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: a) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie obiektu Zamawiającego, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego Podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zmianami), tj. pracowników fizycznych pracujących pod nadzorem osoby kierującej ze strony Wykonawcy, bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót ogólnobudowlanych, konstrukcyjnych, instalacyjnych w siedzibie Zamawiającego, Wymóg nie dotyczy m. in. kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych. b) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie1), czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: i. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, ii. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, iii. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób, o których mowa w pkt. 1): i. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; ii. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm., dalej jako: Ustawa o ochronie danych osobowych), tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; iii. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; iv. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. v. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt. 1) Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt. 1). d) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63427.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WIECHA Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
95934.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Termomodernizacja budynku Częstochowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie przy ul. Śląskiej 23
- Rozbudowa ulic Jana Kochanowskiego, Jana Długosza, Bartosza Głowackiego w Częstochowie - Etap I
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Zdrowej w Częstochowie.
- Dostawa współrzędnościowej maszyny pomiarowej wraz z oprogramowaniem do pomiarów geometrycznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki Politechniki Częstochowskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Huculskiej w Częstochowie na odcinku ul. Lwowskiej do ul. Koniecpolskiej
- Remont kompleksowy budynku Starostwa Powiatowego w Częstochowie wraz z przebudową części parteru - hol wejściowy
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.