eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklany › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego w związku z realizacją inwestycji pn."Rozbudowa przedszkola w Jankowicach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-10

Ogłoszenie nr 510115370-N-2019 z dnia 10-06-2019 r.

Gmina Świerklany: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego w związku z realizacją inwestycji pn.: "Rozbudowa przedszkola w Jankowicach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543602-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540090269-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świerklany, Krajowy numer identyfikacyjny 27625900800000, ul. Kościelna 85, 44-266 Świerklany, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 327 500, e-mail przetargi@swierklany.pl, faks 32 43 27 501.
Adres strony internetowej (url): www.swierklany.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inwestora zastępczego w związku z realizacją inwestycji pn.: "Rozbudowa przedszkola w Jankowicach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIZ.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inwestora zastępczego w związku z realizacją inwestycji pn.: "Rozbudowa przedszkola w Jankowicach. Lokalizacja obiektu: w Gminie Świerklany, w Jankowicach, przy ul. Równoległej 5, na działce nr 2122/53. Parametry obiektu: ? powierzchnia zabudowy nowego segmentu: 791,3 m2 ? powierzchnia użytkowa nowego segmentu: 914,4 m2 ? kubatura nowego segmentu: 4 780,9 m3 3.3. Inwestycja przewiduje wykonanie prac budowlanych, tj. rozbudowy budynku kompleksu oświatowego o dodatkowy segment, w celu umożliwienia przyjęcia większej ilości dzieci przedszkolnych wraz z dostawą i montażem wyposażenia. 3.4. Zakres robót obejmuje: 3.4.1. Roboty ogólnobudowlane, w tym: a) Budowa łącznika pomiędzy istniejącą częścią przedszkola oraz częścią nową b) Budowa nowego dwukondygnacyjnego segmentu przedszkola c) Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu części istniejącej przedszkola do nowego rozkładu pomieszczeń po wykonaniu rozbudowy d) Wykonanie nowych tarasów oraz remont tarasów istniejących W ramach powyższych prac należy wykonać m.in.: Roboty rozbiórkowe: ? usunięcie wskazanych drzew i krzewów ? roboty ziemne - wykopy pod projektowany budynek ? rozbiórka części wskazanych ścian w budynku istniejącym ? rozbiórka części pokrycia dachowego wraz z ociepleniem i orynnowaniem (na styku łącznika z częścią istniejącą) ? wykucia/ powiększenia otworów w murze we wskazanych miejscach ? demontaż wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykuciem z muru ościeżnic ? demontaż wskazanych balustrad schodowych ? skucie części posadzek ? demontaż części okładzin ściennych Roboty budowlano - montażowe: ? wykonanie fundamentów - płyty fundamentowe na podłożu wzmocnionym kolumnami DSM ? wykonanie ścian nośnych i działowych w budynku nowym - mury z bloczków wapienno piaskowych, w miejscach kotwienia okien - fragmenty ścian żelbetowe ? zamurowania wskazanych otworów w części istniejącej ? remont wskazanych istniejących tarasów na zewnątrz budynku - okładzina z desek tarasowych kompozytowych ? wykonanie nowych tarasów zewnętrznych - okładzina z desek tarasowych kompozytowych ? budowa żelbetowych stropów i schodów ? wykonanie pokrycia dachowego nowobudowanej części i łącznika oraz części dachu istniejącego (uprzednio zdemontowanego) ? montaż nadproży, podciągów, belek i wieńców we wskazanych miejscach ? montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, w tym drzwi p.poż., okien wewnętrznych ? montaż ścianek kabin wc z laminatu kompaktowego HPL ? montaż osobowego dźwigu hydraulicznego ? montaż nowych balustrad ? prace wykończeniowe: posadzkowe, malarskie, okładziny ścienne ? montaż umywalek, ubikacji, kabin prysznicowych, zlewów itp. ? montaż okładzin elewacyjnych z płyt włókowo-cementowych na ruszcie aluminiowym ? montaż fasady szklanej w łączniku ? wymiana części wyposażenia istniejącej kuchni na nowe oraz doposażenie kuchni ? roboty towarzyszące i porządkowe, w tym mycie wewnątrz obiektu po robotach (m.in. okna, podłogi, okładziny z płytek ceramicznych) Dokładny zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej i STWiOR. 3.4.2. Roboty instalacyjne, w tym: a) wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej wraz z montażem zasobnika c.w.u o poj. 600 l oraz baterii czerpalnych i mieszaczy termostatycznych b) wykonanie instalacji solarnej dla potrzeb budynku jako źródło energii do podgrzewania c.w.u. c) wykonanie instalacji p.poż. wraz z 2 hydrantami oraz szafkami hydrantowymi. Instalacja hydrantowa wykonana będzie z rur stalowych ocynkowanych ze szwem. d) wykonanie instalacji kanalizacyjnej z rur i kształtek PVC-U, pod posadzkami prowadzonych w rurach ochronnych stalowych e) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z montażem centrali wentylacyjnej - doprowadzenie powietrza za pomocą czerpni terenowej, źródłem chłodu dla chłodnic w centrali będzie agregat wody lodowej f) wykonanie instalacji klimatyzacji - w oparciu o układ klimakonwektorów dwururowych oraz zasilanie chłodnicy w centrali wentylacyjnej e) modernizacja istniejącej instalacji centralnego ogrzewania gazowego poprzez wykonanie dodatkowego obiegu grzewczego wraz z jego wyprowadzeniem do części nowoprojektowanej (częściowo w istniejącym kanale technicznym, częściowo za pomocą przewiertu) f) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w nowym segmencie poprzez zabudowę 4-obiegowego rozdzielacza wraz z doprowadzeniem przewodów zasilającym, montażem nowych grzejników (budynek istniejący) oraz ogrzewania podłogowego Wszystkie przejścia przewodów, rur i kabli w miejscach przepustów instalacyjnych w ścianach i stropach pomieszczeń zamkniętych (elementy oddzielenia p.poż.) należy zabezpieczyć systemowo do klasy odporności ogniowej przegrody certyfikowanymi środkami ogniochronnymi. g) wykonanie instalacji elektrycznych, tj.: ? rozprowadzenie zasilania z układów pomiarowych zlokalizowanych wewnątrz istniejącego budynku do poszczególnych pomieszczeń ? odgromowej ? systemu oddymiania klatki schodowej ? nagłośnienia ? teletechnicznych ? informatycznych ? telefonicznych ? TV SAT ? INTERCOM 3.4.3. Zagospodarowanie terenu, w tym: a) likwidacja części chodników i schodów terenowych wykonanych z kostki betonowej b) likwidacja części parkingu dla samochodów osobowych wykonanego z kostki betonowej c) wykonanie nowej krawędzi jezdni z kostki betonowej wraz z ułożeniem krawężnika d) wykonanie nowych wycieraczek stalowych przed wejściami do budynku e) wykonanie chodników i placyków we wskazanych lokalizacjach z kostki betonowej f) wykonanie schodów terenowych standardzie betonu architektonicznego g) likwidacja jednej z piaskownic h) wykonanie donicy wraz z nasadzeniem w niej iglaków płożących i) wykonanie nasadzeń krzewów i żywopłotów, obsianie terenu trawą j) wykonanie robót towarzyszących i porządkowych 3.4.4. Aranżacja: a) dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń przedszkola, w tym m.in. stołów, krzeseł, szafek, regałów, biurek itp. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SIWZ: 3.5.1. dokumentacji projektowej, 3.5.2. STWiOR, 3.5.3. istotnych postanowieniach umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 137330.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROFIT NADZÓR, PROJEKTY, ZARZĄDZANIE W BUDOWNICTWIE Grzegorz Węgrzyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców 7
Kod pocztowy: 47-435
Miejscowość: Adamowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 133971.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 133971.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 245877.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.