To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-29
Ogłoszenie nr 510114682-N-2020 z dnia 29-06-2020 r.
Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta: Dostawa wyposażenia dla potrzeb Przedszkola Nr 163 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540142-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 16266500000000,
ul. ul. Senatorska
,
00-099
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
223 124 400, e-mail
jpolak@szrm.pl, faks
223 124 490.
Adres strony internetowej (url): www.szrm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla potrzeb Przedszkola Nr 163 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZP-II-WI/16/DZP-1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb Przedszkola Nr 163 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28". Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa umowa wraz z nw. załącznikami: 1) Załącznik Nr 7 do SIWZ - Formularz "Zestawienie kosztów zamówienia" dla każdej części; 2) Załącznik Nr 9 do SIWZ - Rysunki przedstawiające usytuowanie wyposażenia dla wszystkich części: 309/3/A/W/KNA-16a, 309/3/A/W/KNA-16e, 309/3/A/W/P0/05.01, 309/3/A/W/P0/05.02, 09/3/A/W/P/P_1rev01, 309/3/A/W/P/P_2rev01, 309/3/A/W/P/P_3rev02, 309/3/A/W/P0/06, 309/3/A/W/P0/07, 309/3/A/W/P1/02, 309/3/A/W/P1/07, 309/3/A/W/P1/08, 309/3/A/W/P1/09.01, 309/3/A/W/P1/13, 309/3/A/W/P1/14, 309/3/A/W/P2/01, 309/3/A/W/P2/02, 309/3/A/W/P2/06, 309/3/A/W/P2/07, 309/3/A/W/P2/11, 309/3/A/W/P2/12, 309/3/A/W/P3/01, 309/3/A/W/P3/02, 309/3/A/W/P3/03, 309/3/A/W/P3/07, 309/3/A/W/P3/11, 309/3/A/W/P3/12, 309/3/A/W/P/SW1.rev02, 309/3/A/W/P/SW2.rev02, 309/3/A/W/P/SW4, 309/3/A/W/P/SW5, 309/3/A/W/P/ZSa, 309/3/A/W/P/ZSb, 309/3/A/W/P/ZSc, 309/3/A/W/P/ZSd, 309/3/A/W/P/ZSe, 309/3/A/W/P/ZSf, 309/3/A/W/P/ZSg, 309/3/A/W/P/ZSŁa, 309/3/A/W/P/ZSŁb, 309/3/A/W/P/ZSŁc, 309/3/A/W/P/ZSŁd, 309/3/A/W/P0/05.03, 309/3/A/W/P1/09.02, 309/3/A/W/P/AK.rev01. 3) Załącznik Nr 11 do SIWZ - "Szczegółowy opis elementów Przedmiotu zamówienia" - dla każdej części. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione części: 1. Część I: meble, 2. Część II: zabudowy - meble na wymiar, 3. Część III: AGD, 4. Część IV: sprzęt sportowy, 5. Część V: rolety, 6. Część VI: drobny sprzęt sanitarny. 3. Opis przedmiotu zamówienia określają: Wzór umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) oraz załączniki wymienione w ust. 2 SIWZ. Termin wykonania zamówienia. 1. Rozpoczęcie - niezwłocznie od dnia zawarcia umowy (dot. wszystkich części), 2. Zakończenie: - Część I: meble - w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. - Część II: zabudowy - meble na wymiar - w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. - Część III: AGD - w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. - Część IV: sprzęt sportowy - w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. - Część V: rolety - w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. - Część VI: drobny sprzęt sanitarny - w terminie do dnia 15 lipca 2020 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39161000-8
Dodatkowe kody CPV: 39100000-3, 39110000-6, 39120000-9, 39224340-3, 30195920-7, 30195600-8, 39140000-5, 39141400-6, 39710000-2, 37400000-2, 39515400-9, 39330000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Meble |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
316884.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "CEZAS-GLOB" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
225537.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: sprzęt sportowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4704.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "CEZAS-GLOB" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4993.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Rolety |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8910.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sławomir Kiersztyn - "DYSKRET"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7055.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Elektoralna 8/10 m 26 (ADK-1), część nr 2: Wilcza 16 m 24 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.
- Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji ciepłej wody oraz doposażenia węzłów cieplnych w moduł ciepłej wody dla budynków przy ul. Górczewskiej 4, ul. Staszica 13 oraz ul. Staszica 15
- Zabezpieczenie budynku przy ul. 1 Sierpnia 19 w Warszawie wraz z przeniesieniem obiektu małej architektury
- Budowa dróg dojazdowych do wiaduktu WD-64 w ciągu trasy ekspresowej POW nad linią kolejową Warszawa-Katowice na terenie m. st. Warszawy - I Etap.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do miejsc spotkań na potrzeby społeczności
- Dostawa urządzeń AGD dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie DE.dzp.272-155/24
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby nowego pawilonu w Obornikach Śląskich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.