eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wyposażenia dla potrzeb Przedszkola Nr 163 w ramach zadania inwestycyjnego pn."Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-29

Ogłoszenie nr 510114682-N-2020 z dnia 29-06-2020 r.

Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta: Dostawa wyposażenia dla potrzeb Przedszkola Nr 163 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540142-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 16266500000000, ul. ul. Senatorska , 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 223 124 400, e-mail jpolak@szrm.pl, faks 223 124 490.
Adres strony internetowej (url): www.szrm.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia dla potrzeb Przedszkola Nr 163 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP-II-WI/16/DZP-1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb Przedszkola Nr 163 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28". Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa umowa wraz z nw. załącznikami: 1) Załącznik Nr 7 do SIWZ - Formularz "Zestawienie kosztów zamówienia" dla każdej części; 2) Załącznik Nr 9 do SIWZ - Rysunki przedstawiające usytuowanie wyposażenia dla wszystkich części: 309/3/A/W/KNA-16a, 309/3/A/W/KNA-16e, 309/3/A/W/P0/05.01, 309/3/A/W/P0/05.02, 09/3/A/W/P/P_1rev01, 309/3/A/W/P/P_2rev01, 309/3/A/W/P/P_3rev02, 309/3/A/W/P0/06, 309/3/A/W/P0/07, 309/3/A/W/P1/02, 309/3/A/W/P1/07, 309/3/A/W/P1/08, 309/3/A/W/P1/09.01, 309/3/A/W/P1/13, 309/3/A/W/P1/14, 309/3/A/W/P2/01, 309/3/A/W/P2/02, 309/3/A/W/P2/06, 309/3/A/W/P2/07, 309/3/A/W/P2/11, 309/3/A/W/P2/12, 309/3/A/W/P3/01, 309/3/A/W/P3/02, 309/3/A/W/P3/03, 309/3/A/W/P3/07, 309/3/A/W/P3/11, 309/3/A/W/P3/12, 309/3/A/W/P/SW1.rev02, 309/3/A/W/P/SW2.rev02, 309/3/A/W/P/SW4, 309/3/A/W/P/SW5, 309/3/A/W/P/ZSa, 309/3/A/W/P/ZSb, 309/3/A/W/P/ZSc, 309/3/A/W/P/ZSd, 309/3/A/W/P/ZSe, 309/3/A/W/P/ZSf, 309/3/A/W/P/ZSg, 309/3/A/W/P/ZSŁa, 309/3/A/W/P/ZSŁb, 309/3/A/W/P/ZSŁc, 309/3/A/W/P/ZSŁd, 309/3/A/W/P0/05.03, 309/3/A/W/P1/09.02, 309/3/A/W/P/AK.rev01. 3) Załącznik Nr 11 do SIWZ - "Szczegółowy opis elementów Przedmiotu zamówienia" - dla każdej części. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione części: 1. Część I: meble, 2. Część II: zabudowy - meble na wymiar, 3. Część III: AGD, 4. Część IV: sprzęt sportowy, 5. Część V: rolety, 6. Część VI: drobny sprzęt sanitarny. 3. Opis przedmiotu zamówienia określają: Wzór umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) oraz załączniki wymienione w ust. 2 SIWZ. Termin wykonania zamówienia. 1. Rozpoczęcie - niezwłocznie od dnia zawarcia umowy (dot. wszystkich części), 2. Zakończenie: - Część I: meble - w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. - Część II: zabudowy - meble na wymiar - w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. - Część III: AGD - w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. - Część IV: sprzęt sportowy - w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. - Część V: rolety - w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. - Część VI: drobny sprzęt sanitarny - w terminie do dnia 15 lipca 2020 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39161000-8


Dodatkowe kody CPV: 39100000-3, 39110000-6, 39120000-9, 39224340-3, 30195920-7, 30195600-8, 39140000-5, 39141400-6, 39710000-2, 37400000-2, 39515400-9, 39330000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Meble

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 316884.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "CEZAS-GLOB" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żelazna 2
Kod pocztowy: 10-419
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 225537.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 225537.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 477498.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: sprzęt sportowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4704.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "CEZAS-GLOB" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żelazna Nr 2
Kod pocztowy: 10-419
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4993.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4993.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8179.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Rolety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8910.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sławomir Kiersztyn - "DYSKRET"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Borowina Sitaniecka Nr 52B
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7055.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7055.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125460.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.