eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Dokończenie remontu w budynku Dom Myśliwski Białowieskiego Parku Narodowego w Białowieży

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-03

Ogłoszenie nr 510110024-N-2019 z dnia 03-06-2019 r.

Białowieski Park Narodowy: Dokończenie remontu w budynku Dom Myśliwski Białowieskiego Parku Narodowego w Białowieży

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536407-N

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Białowieski Park Narodowy, Krajowy numer identyfikacyjny 20066482800000, ul. ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 682 97 23, e-mail alicjaw@bpn.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bpn.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dokończenie remontu w budynku Dom Myśliwski Białowieskiego Parku Narodowego w Białowieży

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

38/392/3/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakres dokończenia całości zadania będą wchodziły następujące roboty w poszczególnych branżach: a) budowlanej - roboty murarskie (ścianka działowa), - roboty tynkarskie, prace wykończeniowe ścian, sufitów (tynkowanie, szpachlowanie, malowanie, układanie płytek ceramicznych), - roboty wykończeniowe podłóg (równanie powierzchni dodatkowymi warstwami betonu, układanie płytek ceramicznych, wykładzin), - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, - instalowanie balustrad. b) elektrycznej - instalacje oświetlenia ogólnego - montaż opraw, łączników, uzupełnienie przewodów, - instalacje oświetlenia ewakuacyjnego - montaż opraw, łączników, uzupełnienie przewodów, - instalacje gniazd wtyczkowych ogólnych - montaż gniazd, uzupełnienie przewodów, - dostawa i montaż GPD, podłączenie przewodów pod zaciski, - zasilanie awaryjne UPS, - ochrona przeciwporażeniowa - pomiary, - ochrona przeciwprzepięciowa - w rozdzielnicach, wykonanie, - połączenia kablowe - uzupełnienie już wykonanych, - pomiary instalacji elektrycznych, - uporządkowanie ułożenia i wprowadzenia przewodów do rozdzielnic RG i RPV, - instalacje czujek SAP, montaż gniazd, uzupełnienie przewodów, - centrala SAP, dostawa i montaż centrali, podłączenie przewodów pod zaciski, zasilanie awaryjne centrali, - główny przeciwpożarowy wyłącznik prądu, montaż, - połączenia kablowe, uzupełnienie już wykonanych kabli, - uruchomienie instalacji SSP. c) sanitarnej - demontaż i montaż grzejników inst. c.o., - instalacja wewnętrzna wody zimnej i ciepłej, - instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej, - dostawa, montaż podejść, przyborów i urządzeń sanitarnych w objętym zakresie: umywalki, zlewozmywaki, kabiny natryskowe, wc, pisuary, kratki odpływowe, baterie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiary - Załącznik nr 1 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45430000-0, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 623912.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HANGIS Marcin Kasiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dubois 22/16
Kod pocztowy: 15-349
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 989781.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 989781.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 0
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.