To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-22
Ogłoszenie nr 510109527-N-2020 z dnia 22-06-2020 r.
Gmina Nowogród Bobrzański: Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. "Zagospodarowanie obszaru cennego przyrodniczo na teren rekreacyjny tj. kąpielisko w Nowogrodzie Bobrzańskim - baseny przy ul. Fabrycznej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z budżetu środków europejskich ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Nazwa (tytuł projektu): "Wsparcie kapitału przyrodniczego regionu poprzez udostępnianie zasobów przyrodniczych w Gminie Nowogród Bobrzański" Numer projektu: RPLB.04.05.01-08-0013/17
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527674-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540065064-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 540066850-N-2020 z dnia 17-04-2020 r.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowogród Bobrzański, Krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001,
ul. ul. Słowackiego
11,
66-010
Nowogród Bobrzański, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 290 962, e-mail
now.bobrz.um@post.pl, faks
683 276 663.
Adres strony internetowej (url): http://bip.nowogrodbobrz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. "Zagospodarowanie obszaru cennego przyrodniczo na teren rekreacyjny tj. kąpielisko w Nowogrodzie Bobrzańskim - baseny przy ul. Fabrycznej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GKZ.271.1.3.2020.MK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. "Zagospodarowanie obszaru cennego przyrodniczo na teren rekreacyjny tj. kąpielisko w Nowogrodzie Bobrzańskim - baseny przy ul. Fabrycznej" zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. b) Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować przedmiot zamówienia. c) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. d) Zakres inwestycji obejmuje między innymi: o ukształtowanie terenu nad wodą w celu wytworzenia plaży oraz łagodnego zejścia do wody, o budowa systemu pomostów pływających w kształcie litery "U" tworzących kąpielisko, o budowa przystani dla małych łodzi, kajaków i rowerów wodnych, o budowa kładki/mostu na bazie łuku łączącego brzeg z wyspą, o budowę ścianki wspinaczkowej, o budowa ciągów spacerowych/pieszych o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej szarej gr. 6cm (minimum 1500 m2) na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 20cm w obrzeżu betonowym o szer. 6cm na ławie betonowej, o wyznaczenie terenów rekreacyjnych niezagospodarowanych z nawierzchnią trawiastą, o wyznaczenie miejsc do biwakowania z nawierzchnią trawiastą, o dostawa i montaż elementów małej architektury: o ławki parkowe z oparciem min. 40 szt., o kosze na śmieci min. 40 szt, o stojaki na rowery min. 6 szt, o leżaki miejskie min. 5 szt, o peryskop historii - 1 szt. o minimum 3 komplety stół drewniany z ławami służących do spożywania posiłków lub 3 ławostoły o tablice informacyjno - turystyczne min. 5 szt. o budowa utwardzonego placu o powierzchni minimum 2100 m2 do ustawiania w sezonie przebieralni i przenośnych toalet (należy przewidzieć również miejsca dla osób niepełnosprawnych, a także dla matek z dziećmi), o budowa infrastruktury technicznej zapewniającej możliwość obsługi użytkowników o budowa zbiornika bezodpływowego o budowa instalacji oświetlenia terenu -minimum 80 szt. lamp parkowych, o budowa systemu monitoringu terenu w tym 7szt. kamer IP o parametrach rozdzielczości 1920x1080 2.1Mpix, dwa punkty dystrybucyjne, światłowód ok.450m, o budowa utwardzonego miejsca na ognisko o nawierzchni żwirowej wraz z ławkami 10szt, koszami na śmieci 5 szt. i tablicą informacyjną, o budowa parkingu o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej szarej o gr. 8cm powierzchnia oddzielona krawężnikami, o zagospodarowanie terenu zielenią urządzoną, o budowa altany wypoczynkowej o powierzchni w zadaszeniu min. 9m2, , o budowa boiska do siatkówki plażowej (o nawierzchni piaskowej), o budowa ogrodzenia terenu wraz z podmurówką betonową z oddzieleniem parkingu (cały teren należy ogrodzić ogrodzeniem z paneli ogrodzeniowych wys. min. 1,5m a teren parkingu od terenu rekreacyjnego oddzielić ogrodzeniem bez podmurówki o wysokości minimum 1,0 m z furtką umożliwiającą wejście na teren; należy wykonać minimum trzy bramy wjazdowe o szerokości min. 5 m każda, w tym: pierwsza o wysokości min. 1,5 m na parking, druga o wysokości min. 1 m z parkingu na teren rekreacyjny i trzecia o wysokości min. 1,5m bezpośrednio z zewnątrz na teren rekreacyjny, dodatkowo cztery furtki o wysokości min. 1,5 m umożliwiające wejście na teren z zewnątrz). e) Z zakresu opracowania i wykonania wyłączono: o wykonanie placu zabaw, nawierzchni placu zabaw i ogrodzenia placu zabaw, o wykonanie siłowni plenerowej wraz z nawierzchnią bezpieczną, o wykonanie zjeżdżalni wodnej wraz z przyłączem elektrycznym do zasilania zjeżdżalni f) Powierzchnia terenu do uporządkowania, w tym karczowanie min. 2,52 ha g) Wykonawca zaprojektuje, wybuduje, obejmie nadzorem autorskim w stanie wolnym od wad i usterek w/w inwestycję. h) UWAGA: Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelki istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej na swój koszt. i) W projekcie w zakresie sadzenia i pielęgnacji drzew, krzewów i bylin należy wykorzystać najnowsze technologie stosowane w ogrodnictwie. j) Dokumentację należy na każdym etapie konsultować z Zamawiającym k) Wszelkie niezgodności i niedookreślone w powyższym przedmiocie zamówienia oraz w zapisach PFU nie mogą wpłynąć na zamierzony efekt końcowy i powinny być przez projektantów ujęte w dokumentacji projektowej i wykonawczej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu określa program funkcjonalno-użytkowy, będący załącznikiem nr 5 do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonego programu funkcjonalno-użytkowego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych w pfu po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego. 3) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji zamówienia. 4) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 5) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót określoną Polską Normą. 6) Uwaga: jeśli w dokumentacji przetargowej wskazano nazwę normy, należ przez to rozumieć tą normę lub równoważną. 7) Ponadto zakres zadania obejmuje: a) przed przystąpieniem do prac, urządzenia należy wytyczyć geodezyjnie przez uprawnionego geodetę. b) wszelkie prace w pobliżu czynnych urządzeń elektrycznych należy wykonywać po wyłączeniu ich spod napięcia. c) całość prac wykonać zgodnie z normą i wiedzą techniczną. Prace musza zostać wykonane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w zakresie eksploatacji i montażu urządzeń elektrycznych zgodnie z zasadami zawartymi w przepisach BHP oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności wykonania. d) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. e) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, f) Zapewnienie kierownika budowy g) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, h) opracowanie dokumentacji powykonawczej, i) po wykonaniu instalacji Wykonawca ma obowiązek wykonać pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, rezystancji uziemień, sprawdzenia skuteczności ochrony przeciwpożarowej i natężenia oświetlenia. Wyniki pomiarów przedstawić w protokołach. j) po zakończeniu prac, Wykonawca ma obowiązek wykonane urządzenia zainwentaryzować powykonawczo przez uprawnionego geodetę i przekazać do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. k) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. l) Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. m) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia. n) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględniające wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym i programem zapewnienia jakości. o) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. 8) Etapy wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, by Wykonawca realizował zadanie w następujących etapach: Etap I: Sporządzenie projektu budowlanego dla wszystkich wymaganych branż, projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, informacji BIOZ i kosztorysu inwestorskiego, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie pozwolenia na budowę dla wszystkich branż oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego Etap II: wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz STWiORB i odpowiednimi przepisami prawa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112711-2
Dodatkowe kody CPV: 71200000-0, 71220000-6, 71325000-2, 71327000-6, 71221000-3, 71222000-0, 45100000-8, 45111200-0, 45111291-4, 45233200-1, 45231400-9, 45316110-9, 45111213-4, 45113000-2, 45112700-2, 45100000-8, 45112210-0, 45233253-7, 45233260-9, 45000000-7, 45200000-9, 45233293-9, 45211320-8, 45233200-1, 45212140-9, 45233161-5, 77313000-7, 45316100-6, 45316110-9, 45220000-5, 45400000-1, 44230000-1, 71320000-7, 45400000-1, 77300000-3, 77340000-5, 77310000-6, 45232410-9, 45332000-3, 31527200-8, 45112723-9, 45223800-4, 37535200-9, 45112712-8, 45112720-8, 77211400-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1855591.18
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana EUROBUD Grzegorz Fornalczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1954470.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa budynku przedszkola ul. Szkolna w Nowogrodzie Bobrzańskim na potrzeby Klubu Malucha
więcej: przetargi NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie placu zabaw na terenie sołectwa Palikówka
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa budynku przedszkola ul. Szkolna w Nowogrodzie Bobrzańskim na potrzeby Klubu Malucha
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- II etap Budowy boiska szkolnego wielofunkcyjnego.
- Opracowanie Projektu oznakowania i oznakowanie nowej siedziby Teatru
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.