eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. "Rewitalizacja parku miejskiego w rynku w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Plac Wolności"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-22

Ogłoszenie nr 510109525-N-2020 z dnia 22-06-2020 r.

Gmina Nowogród Bobrzański: Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. "Rewitalizacja parku miejskiego w rynku w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Plac Wolności"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z budżetu środków europejskich ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Nazwa (tytuł projektu): "Wsparcie kapitału przyrodniczego regionu poprzez udostępnianie zasobów przyrodniczych w Gminie Nowogród Bobrzański" Numer projektu: RPLB.04.05.01-08-0013/17

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527209-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540064274-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 540067347-N-2020 z dnia 20-04-2020 r.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowogród Bobrzański, Krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001, ul. ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 290 962, e-mail now.bobrz.um@post.pl, faks 683 276 663.
Adres strony internetowej (url): http://bip.nowogrodbobrz.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. "Rewitalizacja parku miejskiego w rynku w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Plac Wolności"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKZ.271.2.2020.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. "Rewitalizacja parku miejskiego w rynku w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Plac Wolności"" zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. b) Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować przedmiot zamówienia. c) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. d) Zakres inwestycji obejmuje: - demontaż istniejących elementów nawierzchni, murków oporowych i elementów małej architektury, - zabezpieczyć drzewa na placu budowy, - budowę przyłączy wodno - kanalizacyjnych dla fontann i zdrojów ulicznych zgodnie z zapisami PFU, - budowa fontanny posadzkowej tzw. mokry chodnik (fontanna wyposażona w 16 dysz ze zintegrowanym oświetleniem LED sterowanym protokołem DMX, standardową stacja uzdatniania wody, układ kontroli poziomu wody, przelew awaryjny i zabezpieczenie przed sucho-biegiem pomp, ponadto dysze zainstalować w systemie "1 dysza 1 pompa" ze sterowaniem indywidualnym protokołem DMX, fontanna sterowana modułem PLC, do obsługi fontanny należy wykonać komore technologiczną zgodną z zapisami PFU) - wykonanie nowych nawierzchni z płyt betonowych 50x50 cm, grafitowych i białych, - wyposażenie placu w elementy małej architektury: o Ławki parkowe 33 szt - ławki stylizowane z metalu i drewna, boki odlewane z aluminium, siedzisko i oparcie z litego drewna akacjowego lub dębowego, ławka kotwiona na stałe w gruncie, o stojaki na rowery 2szt - konstrukcja stalowa piecowo lakierowana proszkowo z sześcioma stanowiskami na rowery, kotwiona na stałe w gruncie, o kosze na odpadki 8szt - kosze stylizowane stalowe z wkładem z blachy ocynkowanej wyposażone w popielniczkę, miejsce do gaszenia papierosów na daszku, o pojemnik na psie odchody - kosz wyposażony w pakiet higieniczny na 25 kompletów na psie odchody - 2 szt. o zdrój do wody pitnej 1szt o natrysk zewnętrzny wolnostojący 1szt, o tablica informacyjna 1 szt, o tablica do rysowania dla dzieci (tablica życzeń) - 1 szt. o tabliczki na drzewa kpl. (tabliczki metalowe matowe z nr inwentaryzacyjnymi, nazwami drzew w j. polski i j. łacińskim mocowane do drzew w sposób najmniej inwazyjny -szkodzący drzewom), mają być oznaczone wszystkie drzewa objęte zakresem projektu. Mają być wykonane i zamontowane tabliczki na drzewach z numerami inwentaryzacyjnymi oraz nazwami gatunkowymi. Ilość drzew do nasadzeń podana jest w zestawieniu 1.6.5.4. Tereny zieleni ozdobnej str. 19-20. W PFU nie określono wymiarów tabliczek i ich rodzaju dlatego Zamawiający nie sprecyzował swoich wymagań. Powinno być to ustalone z Zamawiającym na etapie wykonania projektu. - wykonanie nasadzeń zieleni ozdobnej niskiej i wysokiej, sadzenie drzew form piennych - materiał szkółkarski ma spełniać warunki materiału sadzeniowego zgodnego z zalecaniami Związku Szkółkarzy Polskich, - pielęgnacja istniejącego drzewostanu z wykorzystaniem prac arborystycznych, - wykonanie instalacji i montaż oświetlenia fontanny i oświetlenia kierunkowego w nawierzchni (oświetlenie ma dawać możliwość sterowania kolorami RGB, całość oświetlenia wykonać w technologii LED, ma dawać możliwość zdalnego wyłączania i włączania w zależności od pory dnia, oświetlenie fontanny ma dawać możliwość integracji z dyszami fontanny). - nowe miejsca parkingowe - oświetlenie terenu e) Powierzchnia terenu około 2885 m2 f) Wykonawca zaprojektuje, wybuduje, obejmie nadzorem autorskim w stanie wolnym od wad i usterek w/w inwestycję. g) UWAGA: Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelki istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej na swój koszt. h) W projekcie w zakresie sadzenia i pielęgnacji drzew, krzewów i bylin należy wykorzystać najnowsze technologie stosowane w ogrodnictwie. i) Dokumentację należy na każdym etapie konsultować z Zamawiającym j) Wszelkie niezgodności i niedookreślone w powyższym przedmiocie zamówienia oraz w zapisach PFU nie mogą wpłynąć na zamierzony efekt końcowy i powinny być przez projektantów ujęte w dokumentacji projektowej i wykonawczej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu określa program funkcjonalno-użytkowy, będący załącznikiem nr 5 do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ kalkulacje kosztów mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonego programu funkcjonalno-użytkowego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych w pfu po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego. 3) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji zamówienia. 4) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 5) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót określoną Polską Normą. 6) Uwaga: jeśli w dokumentacji przetargowej wskazano nazwę normy, należy przez to rozumieć tą normę lub równoważną. 7) Ponadto zakres zadania obejmuje: a) przed przystąpieniem do prac, urządzenia należy wytyczyć geodezyjnie przez uprawnionego geodetę. b) wszelkie prace w pobliżu czynnych urządzeń elektrycznych należy wykonywać po wyłączeniu ich spod napięcia. c) całość prac wykonać zgodnie z normą i wiedzą techniczną. Prace musza zostać wykonane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w zakresie eksploatacji i montażu urządzeń elektrycznych zgodnie z zasadami zawartymi w przepisach BHP oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności wykonania. d) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. e) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, f) Zapewnienie kierownika budowy g) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, h) opracowanie dokumentacji powykonawczej, i) po wykonaniu instalacji Wykonawca ma obowiązek wykonać pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, rezystancji uziemień, sprawdzenia skuteczności ochrony przeciwpożarowej i natężenia oświetlenia. Wyniki pomiarów przedstawić w protokołach. j) po zakończeniu prac, Wykonawca ma obowiązek wykonane urządzenia zainwentaryzować powykonawczo przez uprawnionego geodetę i przekazać do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. k) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. l) Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. m) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia. n) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględniające wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym i programem zapewnienia jakości. o) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. 8) Etapy wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, by Wykonawca realizował zadanie w następujących etapach: Etap I: Sporządzenie projektu budowlanego dla wszystkich wymaganych branż, projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, informacji BIOZ i kosztorysu inwestorskiego, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie pozwolenia na budowę dla wszystkich branż oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego Etap II: wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz STWiORB i odpowiednimi przepisami prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112711-2


Dodatkowe kody CPV: 31527200-8, 45100000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45112000-5, 45111000-8, 45111291-4, 45112700-2, 45112710-5, 45112712-9, 45112720-8, 45212120-3, 45233161-5, 45236000-0, 45233200-1, 45233200-1, 45223800-4, 45233120-6, 45315300-1, 45310000-3, 71320000-7, 71220000-6, 71354000-4, 77300000-3, 77211400-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 752068.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG sp. z o.o.
Email wykonawcy: bud_drog@op.pl
Adres pocztowy: Podbrzezie Dolne ul. Leśna 9, 67-120 Kożuchów
Kod pocztowy: 67-120
Miejscowość: Podbrzezie Dolne
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1043765.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1043765.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1767510.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.