To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-19
Ogłoszenie nr 510107617-N-2020 z dnia 19-06-2020 r.
Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie: "Budowa obiektu rekreacyjno-sportowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Jabłonowo Pomorskie polegająca na budowie placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz zagospodarowaniu terenu na obiekcie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510928-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540031608-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111843100000,
ul. ul. Główna
28,
87-330
Jabłonowo Pomorskie, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 6976800, e-mail
zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl, faks
56 6979001.
Adres strony internetowej (url): www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa obiektu rekreacyjno-sportowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Jabłonowo Pomorskie polegająca na budowie placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz zagospodarowaniu terenu na obiekcie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IIPP.271.1.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie obiektu rekreacyjno-sportowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Jabłonowo Pomorskie, działka ewidencyjna 708/18. W zakres prac budowlanych wchodzi budowa placu zabaw, budowa siłowni zewnętrznej, montaż toalety oraz wyłożenie terenu kostką brukową, wykonanie ogrodzenia terenu i wykonanie kanalizacji sanitarnej i zagospodarowanie terenów zielonych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Szczegółowej dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 1) Szczegółową dokumentację techniczną stanowią między innymi: projekt architektoniczno-budowlany dla kategorii obiektu:VIII; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) oraz Przedmiar robót, które zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Zakres robót będzie obejmował m.in.: a) wykonanie oświetlenia zewnętrznego - lampy oświetleniowe w ilości 18 sztuk, b) wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej, c) wykonanie przyłączy wodociągowych, d) wykonanie zewnętrznych przyłączy kanalizacji sanitarnej, w tym dostawa i montaż toalety publicznej prefabrykowanej dla osób niepełnosprawnych, samoobsługowej typu kontenerowego - Przykładowy kontener zamieszczono w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w projekcie budowlano - wykonawczym; w treści ww. załącznika zawarto również szczegółowe wymagania w zakresie wymogów technicznych oraz niezbędnego wyposażenia toalety; toaleta musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Wymogi techniczne dotyczące ww. elementu zawiera opis przedmiotu zamówienia, zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ przy czym Zamawiający wskazuje, że zawarta w opisie przedmiotu wizualizacja toalety jest jedynie przykładowa - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych w tym zakresie zgodnie z opisem równoważności określonym w pkt 9 i 10 niniejszego Rozdziału, e) wykonanie kanalizacji deszczowej, f) wykonanie odwodnienia liniowego, g) wykonanie utwardzeń (nawierzchnia polbrukowa, betonowa), wykonanie pieszo - jezdni oraz ciągu pieszego, h) wykonanie obrzeży, i) wykonanie nawierzchni placu zabaw (nawierzchnia SBR oraz piaskowa), j) wykonanie nawierzchni siłowni zewnętrznej (nawierzchnia z piasku drobnego), k) dostawa i montaż elementów małej architektury (w zakres wchodzą: ławka betonowa 17 szt., śmietniki . 9 szt., stojaki na rowery 6 miejscowy - 3 szt., altany - 3 szt., regulamin - tablice informacyjne z regulaminem -siłowni i placu zabaw - 2 szt.:, podwójny stół do szachów i chińczyka - 2 szt., stół do ping - ponga- 2 szt.). Minimalne dane techniczne stołu do ping-ponga: stół zewnętrzny do wkopania, szerokość 1,50 m, długość 2,70 m, wysokość 0,75 m, głębokość posadowienia - 0,45 m. Wymogi techniczne dotyczące poszczególnych elementów małej architektury zawiera opis przedmiotu zamówienia, zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ przy czym Zamawiający wskazuje, że zawarte w opisie przedmiotu wizualizacje są jedynie przykładowe a do elementów opisywanych Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych, l) dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw - Plac zabaw musi zostać wyposażony w gotowe elementy: konstrukcja linowa do wspinaczki w kształcie piramidy, karuzela czteroramienna, zjazd na linie dł. 20 m, zestaw integracyjny w kształcie zamku z kolejką, huśtawka typu bocianie gniazdo, kiwak przypominający kształtem konia, zestaw zabawowy w kształcie zamku rycerskiego, zestaw zabawowy w kształcie zagrody z elementem labiryntu, domek w kształcie kurnika, domek wzorowany na kuchni polowej, zestaw zabawowy w kształcie młyna, kiwak przypominający kształtem kurę, kiwak przypominający kształtem świnkę, kiwak przypominający kształtem krówkę, kiwak przypominający kształtem baranka, huśtawka podwójna wahadłowa, bujaczka pojedyncza przypominająca kształtem ważkę, urządzenie do zabawy typu kosmiczny surfer, zestaw zabawowy w kształcie stacji rycerskiej, kiwak przypominający kształtem rycerza,huśtawka integracyjna. Wymogi techniczne dotyczące poszczególnych elementów placu zabaw zawiera opis przedmiotu zamówienia, zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ przy czym Zamawiający wskazuje, że zawarte w opisie przedmiotu wizualizacje są jedynie przykładowe a do elementów opisywanych Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych, m) dostawa i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej - siłownia będzie wyposażona w gotowe elementy sportowe, tj.: zestaw ławka i prostownik pleców, zestaw urządzeń - poligon, zestaw: podciąg i drabinka, zestaw: twister i wahadło. Wizualizacje elementów siłowni zewnętrznej zostały zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ. Wszystkie elementy siłowni będą wyposażone w bloki kotwiące przewidziane przez producenta danego urządzenia, n) wykonanie ogrodzenia terenu ogrodzeniem panelowym, o) budowa parkingu dla samochodów osobowych w ilości miejsc postojowych - 18, w tym 1 miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych, p) Pozostałe prace, które zostały ujęte w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku elementów placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej Zamawiający wymaga, aby dostarczony i zamontowany element wyposażenia: placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej, o których mowa w pkt 3) lit. l) oraz lit. m) był bezpieczny, w tym celu Wykonawca będzie zobowiązany wykazać, że zamontowane elementy spełniają wymagania zawarte w normach, odpowiednio, z grupy PN-EN: 1176 lub 16630 lub 957 lub 12346 lub PN-EN ISO 20957. 3. W przypadku montażu dostarczonych elementów wyposażenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej przez Wykonawcę/podwykonawcę, montaż należy wykonać zgodnie z instrukcją producenta. 4. Wykonawca, któremu zostanie udzielone niniejsze zamówienie będzie zobowiązany do przedstawienia certyfikatu/-ów wystawionego/-ych przez akredytowaną jednostkę (deklarację zgodności producenta/dostawcy, bądź raport kontrolny przeprowadzony przez instytucję zewnętrzną wystawiony/-e przez akredytowane jednostki/laboratorium/Inspekcję Handlową), potwierdzające wymogi bezpieczeństwa zgodne z ww. normami. 5. Wykonawca podczas odbioru końcowego inwestycji dostarczy po 2 egzemplarze kompletnych instrukcji w zakresie eksploatacji i konserwacji dla każdego urządzenia, systemu mechanicznego, elektrycznego, elektronicznego. Wynikające z tego tytułu koszty zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w cenie oferty. Wszelkie braki w dostarczonych instrukcjach zostaną uzupełnione przez Wykonawcę niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych następujących po dniu zawiadomieniu przez Zamawiającego o stwierdzonych brakach. 6. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 11 27 20-8 roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, 45 11 12 00-0 roboty w zakresie przygotowywania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45 22 33 00-9 roboty budowlane w zakresie parkingów, 45 23 32 22-1 roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45 33 24 00-7 roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, 45 11 27 23-9 roboty w zakresie kształtowania placów zabaw, 37 53 52 00-9 wyposażenie placów zabaw, 51 12 10 00-6 usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych. 7. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu: drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, określoną w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) użyć materiałów nowych, gwarantujących jakość techniczną nie gorszą niż określona w dokumentacji technicznej; 3) do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, umową oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia z Zamawiającym oraz z inspektorem nadzoru, 4) zastosować materiały i urządzenia odpowiadające deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi, wskazanymi w dokumentacji technicznej. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca musi udowodnić, że zastosowane materiały i urządzenia odpowiadają normom określonym w projekcie, poprzez przedstawienie odpowiednich pozwoleń na ich zastosowanie, w tym atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności itp. 9. Podane w SIWZ oraz w dokumentacji technicznej wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie,producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Poprzez ofertę równoważną w związku z tym należy rozumieć ofertę, która oferuje wykonanie zamówienia z wykorzystaniem materiałów, sprzętów, wyposażenia, produktów posiadających co najmniej minimalne podstawowe parametry techniczne wskazane jako wymagane przez Zamawiającego w dokumentacji oraz spełniają funkcje tożsame jak materiały, sprzęt, wyposażenie i produkty określone w SIWZ lub posiadają właściwości zbliżone do określonych przez Zamawiającego - dotyczy wszystkich elementów określonych jak wyżej, nie tylko gotowych elementów wyposażenia placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz elementów małej architektury. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od jakości określonej w dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne muszą odpowiadać wymaganiom przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w projekcie oraz akceptacji Zamawiającego lub inspektora nadzoru. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w SIWZ i jej załącznikach, z zastrzeżeniem ust. 9. Informacje dotyczące oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w treści formularza ofertowego. Niewypełnienie tej części formularza ofertowego traktowane będzie jako przyjęcie i zaoferowanie rozwiązań zaproponowanych przez projektanta w dokumentacji projektowej. Ponadto Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne zobowiązany jest do załączenia kart technicznych urządzeń oferowanych jako równoważne, które będą zawierały: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie funkcjonalności oraz elementów poszczególnych urządzeń placu zabaw, elementów małej architektury oraz siłowni zewnętrznej i toalety kontenerowej. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu inwestycji na przyszłym placu robót, dzięki czemu pozyska dodatkowe informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia (w formie pisemnej lub elektronicznej) osobie uprawnionej do kontaktowania się z Wykonawcami, o której mowa w rozdziale VII ust. 7 SIWZ, danych osób, które wezmą udział w ww. wizji. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. 12. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oraz podwykonawca/-cy (o ile będą realizowali niniejsze zamówienie) zatrudniał/-li na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i wykonujące czynności (prace) fizyczne w postaci robót budowlanych, instalacyjnych i montażowych chyba, że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 13. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu końcowego. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Okres udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 24 miesiące oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45223300-9, 45233222-1, 45332400-7, 45112723-9, 37535200-9, 51121000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2049710.64
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konar A. B. Ciemniccy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2385421.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: wyrok KIO z dnia 26.05.2020 r. sygn. 576/20 |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW
- Przebudowa ul. Wójtowskiej w Warce wraz z rozwiązaniem skrzyżowania ulic: Wójtowskiej, Polnej i Nowakowskiego
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
- Rozbudowa drogi gminnej 101361E ul. Leśna w Łękińsku wraz z infrastrukturą techniczną
- "Dostawa i montaż zewnętrznej trybuny na stadion sportowy w Dolicach"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.