eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-18

Ogłoszenie nr 510107419-N-2020 z dnia 18-06-2020 r.

Łódzki Zakład Usług Komunalnych: "WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539772-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540089824-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

RADCA PRAWNY MAGDALENA KALINOWSKA KANCELARIA RADCY PRAWNEGO, ADWOKAT MONIKA KUJAWA KANCELARIA ADWOKACKA W ŁODZI 93-004 ŁÓDŹ, UL. PIOTRKOWSKA 287 LOK. 8, TEL: 600-709-094, TEL: 513-023-684 E-MAIL: MKALINOWSKA@KBADW.NAZWA.PL; MKUJAWA@KBADW.NAZWA.PL


I. 1) NAZWA I ADRES:

Łódzki Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Nowe Sady 19, 94-102 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. , e-mail zaklad@lzuk.lodz.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://lzuk.lodz.pl
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO SĄ ROBOTY BUDOWLANE PN.: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY, realizowane na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Biuro Realizacji Inwestycji FRONTON Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Nastrojowej 42/11 - Projekt wykonawczy pt. ,,Projekt instalacji słaboprądowych w części 1A/Instalacja sygnalizacji pożaru i oddymiania" oraz przez Pracownię Projektową Doroty Mokrosińskiej ,,emig ARCHITEKCI" z siedzibą w Warszawie przy ul. Borowskiego 2/307 - Projekt wykonawczy zamienny pt. ,,Projekt instalacji słaboprądowych w części - Instalacja sygnalizacji pożaru i oddymiania" w ramach zadania pod nazwą: "Remont i przebudowa budynku przy ul. Tuwima 36 w Łodzi" oraz na podstawie przedmiaru (kosztorysu nakładczego) Załącznik nr 2a do SIWZ. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ, ZAŚ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIE NA ZASADACH I WARUNKACH OPISANYCH WE WZORZE DO UMOWY STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK DO SIWZ ORAZ NA PODSTAWIE INNYCH MATERIAŁÓW DOSTARCZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. Wykonanie instalacji zostało podzielone na dwa etapy i obejmuje swoim zakresem: o wykonanie instalacji SSP w piwnicy, na poddaszu oraz na pozostałych kondygnacjach w części frontowej i prawej oficynie budynku (z wyłączeniem lewej oficyny); o zastosowanie rozwiązań umożliwiających w przyszłości rozbudowę instalacji SSP w lewej oficynie budynku; o uruchomienie instalacji SSP; o prace naprawcze po montażu instalacji; o przeszkolenie personelu w zakresie obsługi SSP. Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru SSP zostało podzielone na dwa etapy: Etap I a). Montaż przewodów instalacji pożarowej w budynku. b). Montaż optycznych czujek dymu w przestrzeni pomiędzy stropami, a sufitami podwieszanymi. Etap II a). Montaż certyfikowanej adresowalnej centrali sygnalizacji pożaru. b). Montaż pozostałych optycznych czujek dymu. c). Montaż czujek temperaturowych. d). Montaż czujki zasysającej. e). Montaż ręcznych ostrzegaczy pożarowych. f). Montaż przycisków oddymiania. g). Montaż modułów kontrolno-sterujących. h). Montaż sygnalizatorów optyczno-akustycznych. i). Montaż zasilacza pożarowego z awaryjnym źródłem zasilania. j). Programowanie, uruchomienie, testowanie systemu sygnalizacji pożarowej wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych. k). Opracowanie dokumentacji powykonawczej. l). Prace naprawcze budowlane oraz malarsko - szpachlarskie po wykonaniu swoich prac montażowych. m). Opracowanie instrukcji eksploatacji. n). Przeszkolenie personelu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45312100-8


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

NIE DOTYCZY

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 192150.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MRC SYSTEM Marcin Malinowski Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@mrc-system.pl
Adres pocztowy: ul. Rozmarynu 15 04-880 Warszawa
Kod pocztowy: 04-880
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 236345.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 236345.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 419000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

NIE DOTYCZY


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NIE DOTYCZY

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.