To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-18
Ogłoszenie nr 510107419-N-2020 z dnia 18-06-2020 r.
Łódzki Zakład Usług Komunalnych: "WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539772-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540089824-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
RADCA PRAWNY MAGDALENA KALINOWSKA KANCELARIA RADCY PRAWNEGO, ADWOKAT MONIKA KUJAWA KANCELARIA ADWOKACKA W ŁODZI 93-004 ŁÓDŹ, UL. PIOTRKOWSKA 287 LOK. 8, TEL: 600-709-094, TEL: 513-023-684 E-MAIL: MKALINOWSKA@KBADW.NAZWA.PL; MKUJAWA@KBADW.NAZWA.PL
I. 1) NAZWA I ADRES:
Łódzki Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Nowe Sady
19,
94-102
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
zaklad@lzuk.lodz.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://lzuk.lodz.pl
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):3/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO SĄ ROBOTY BUDOWLANE PN.: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY, realizowane na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Biuro Realizacji Inwestycji FRONTON Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Nastrojowej 42/11 - Projekt wykonawczy pt. ,,Projekt instalacji słaboprądowych w części 1A/Instalacja sygnalizacji pożaru i oddymiania" oraz przez Pracownię Projektową Doroty Mokrosińskiej ,,emig ARCHITEKCI" z siedzibą w Warszawie przy ul. Borowskiego 2/307 - Projekt wykonawczy zamienny pt. ,,Projekt instalacji słaboprądowych w części - Instalacja sygnalizacji pożaru i oddymiania" w ramach zadania pod nazwą: "Remont i przebudowa budynku przy ul. Tuwima 36 w Łodzi" oraz na podstawie przedmiaru (kosztorysu nakładczego) Załącznik nr 2a do SIWZ. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ, ZAŚ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIE NA ZASADACH I WARUNKACH OPISANYCH WE WZORZE DO UMOWY STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK DO SIWZ ORAZ NA PODSTAWIE INNYCH MATERIAŁÓW DOSTARCZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. Wykonanie instalacji zostało podzielone na dwa etapy i obejmuje swoim zakresem: o wykonanie instalacji SSP w piwnicy, na poddaszu oraz na pozostałych kondygnacjach w części frontowej i prawej oficynie budynku (z wyłączeniem lewej oficyny); o zastosowanie rozwiązań umożliwiających w przyszłości rozbudowę instalacji SSP w lewej oficynie budynku; o uruchomienie instalacji SSP; o prace naprawcze po montażu instalacji; o przeszkolenie personelu w zakresie obsługi SSP. Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru SSP zostało podzielone na dwa etapy: Etap I a). Montaż przewodów instalacji pożarowej w budynku. b). Montaż optycznych czujek dymu w przestrzeni pomiędzy stropami, a sufitami podwieszanymi. Etap II a). Montaż certyfikowanej adresowalnej centrali sygnalizacji pożaru. b). Montaż pozostałych optycznych czujek dymu. c). Montaż czujek temperaturowych. d). Montaż czujki zasysającej. e). Montaż ręcznych ostrzegaczy pożarowych. f). Montaż przycisków oddymiania. g). Montaż modułów kontrolno-sterujących. h). Montaż sygnalizatorów optyczno-akustycznych. i). Montaż zasilacza pożarowego z awaryjnym źródłem zasilania. j). Programowanie, uruchomienie, testowanie systemu sygnalizacji pożarowej wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych. k). Opracowanie dokumentacji powykonawczej. l). Prace naprawcze budowlane oraz malarsko - szpachlarskie po wykonaniu swoich prac montażowych. m). Opracowanie instrukcji eksploatacji. n). Przeszkolenie personelu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45312100-8
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
192150.90
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MRC SYSTEM Marcin Malinowski Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
236345.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: NIE DOTYCZY |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NIE DOTYCZY
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Studenckich Politechniki Łódzkiej
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej 110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz. 236/10, fragment działki: 235/27 i 26/14, obręb S-6 (...)
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem pieluchomajtek i podkładów higienicznych do Apteki Szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.
- Modernizacja budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w poddziale na 2 części: część 1: ul. Wróblewskiego 7 w Łodzi część 2: ul. Wróblewskiego 9 w Łodzi
- Dostawa plotera laserowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- "Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania".
- Termomodernizacja budynku PL WAT SPZOZ w Warszawie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody oraz przebudowy węzła cieplnego w budynku Przychodni
- Poprawa dostępu do przestrzeni publicznej budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 51, Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.