To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-16
Ogłoszenie nr 510104930-N-2020 z dnia 16-06-2020 r.
Gmina Nurzec-Stacja: ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW DOJEŻDŻAJĄCYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W NURCU-STACJI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534867-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nurzec-Stacja, Krajowy numer identyfikacyjny 50659585000000,
ul. ul. Żerczycka
32,
17-330
Nurzec-Stacja, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
856 575 078, e-mail
gmina@nurzec-stacja.eu, faks
856 575 063.
Adres strony internetowej (url): bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy: www.nurzec-stacja.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW DOJEŻDŻAJĄCYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W NURCU-STACJI
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OSW.4464.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Nurzec-Stacja dojeżdżających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji w roku szkolnym 2020/2021, 2021/2022 i 2022/2023 w okresie od dnia 01.09.2020 r. do 23.06.2023 r. Usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych. Dopuszcza się możliwość realizacji przewozów w dni wolne od nauki na wniosek Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przewozu uczniów nie związanego z tygodniowym planem lekcji (dodatkowe kursy wynikające z pracy szkoły dydaktyczno-wychowawczej), w ciągu roku szkolnego w okresie obowiązywania umowy (czyli trzy lata x 300 km = 900 km). Limit 300 km w każdym roku szkolnym w rozliczeniu rocznym. Dysponentem będzie Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji. Przyjazdy i odjazdy odbywają się według rozkładu okazjonalnego określonego przez dyrektora szkoły.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-6
Dodatkowe kody CPV: 60112000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
573130.50
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Open Tours Kryzsytof Ferenc
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
469350.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, ROZSYPANIE, WBUDOWANIE, WYRÓWNANIE I UWAŁOWANIE ŻWIRU, TŁUCZNIA,DESTRUKTU I KRUSZYWA BETONOWEGO DLA GMINY STANISŁAWÓW W 2024 ROKU
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
- Wycieczka do Krakowa
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Dostawa kamienia wapiennego
- Świadczenie usługi transportowej uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle V-XII 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.