To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-27
Ogłoszenie nr 510103746-N-2019 z dnia 27-05-2019 r.
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu: Sukcesywna dostawa środków czystości oraz worków foliowych do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525403-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540050035-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 89004717900000,
ul. ul. Paderewskiego
10,
58-301
Wałbrzych, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748 877 183, e-mail
sadowska@szpital.walbrzych.pl, faks
748 877 103.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.walbrzych.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpital.walbrzych.pl/BIP/przetargi
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SPZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków czystości oraz worków foliowych do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/2/DHS/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czystości, ręcznik...ów oraz worków foliowych do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu z podziałem na części: - część nr 1 - środki czyszczące i polerujące, - część nr 2 - ręczniki papierowe do rąk, papier toaletowy, - część nr 3 - worki foliowe na odpady medyczne i komunalne, - część nr 4 - ręczniki papierowe automax 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 39800000-0 - środki czyszczące i polerujące 39800000-0, 33763000-6, 33761000-2 - ręczniki papierowe do rąk, papier toaletowy 18930000-7 - worki foliowe na odpady medyczne i komunalne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze asortymentowo - cenowe, stanowiące Załącznik nr 1B do SIWZ. 4. Okres gwarancji i rękojmia oferowanych środków czystości nie krótszy niż 6 miesięcy. 5. Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkoleń dla pracowników Działu Higieny Szpitalnej zakresie stosowania oferowanych środków czystości 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełnionych 9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej IV. Termin wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy tj. od 01.04.2019 r., do dnia 31.03.2021 r. V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Zamawiający wykluczy wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację lub którego upadłość ogłoszono z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. 2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu: a) w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia. b) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Opis warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. c) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Opis warunku: o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca który, wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - dla części nr 1 - wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie środków czystości o wartości brutto nie mniejszej niż 90 000,00 zł każde; - dla części nr 2 - wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie ręczników, papieru toaletowego o wartości brutto nie mniejszej niż 160 000,00 zł każde; - dla części nr 3 - wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie worków foliowych o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł każde; - dla części nr 4 - wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie worków foliowych o wartości brutto nie mniejszej niż 13 000,00 zł każde; 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2a i 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Zgodnie z art. 24 aa ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu, możliwość dokonania najpierw oceny ofert , a następnie zbadanie, czy Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza , nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia , lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Przez stosowna sytuację, o której mowa powyżej należy rozumieć sytuacje kiedy: - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu , że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV: 33763000-6, 33761000-2, 18930000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: środki czyszczące i polerujące |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Opis przedmiotu zamówienia dotyczący części nr 1 - środki czyszczące i polerujące zawierał mało precyzyjny opis niektórych pozycji (np. 15 ) o czym Zamawiający dowiedział się po odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Po dokładnym badaniu ofert, weryfikacji zaoferowanych produktów na podstawie dołączonych dokumentów jak również sprawdzenie kart produktów u producenta zaciągniętych w internecie - Zamawiający podjął decyzję o nie przenoszenie odpowiedzialności na Wykonawców (odrzucenie ofert) unieważnił postępowanie obarczone wadą niemożliwą do usunięcia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ręczniki papierowe do rąk, papier toaletowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
135034
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LP Serwis Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
123609.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: worki foliowe na odpady medyczne i komunalne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
245680
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno Usługowo Handlowa Mieczysław Kruszelnicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
267229.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ręczniki papierowe automax |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10715
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FLESZ Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11992.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa cewników do obrazowania wewnątrznaczyniowego OCT
- Sukcesywna dostawa wody, soków i napojów do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa ekspanderów, sizerów oraz protez piersi.
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" Spółka z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla 11 budynków zlokalizowanych w Wałbrzychu"
- Dostawa taśm i siatek dla Bloku Operacyjnego Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru higienicznego dla jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu dzielnicy Targówek m. st. Warszawy na okres 12 miesięcy (ŚRODKI CHEMICZNE)
- Dostawa środków czystości do Składnic, Ośrodków i Centrali RARS
- TP-14/24 Dostawa worków jednorazowych na odpady medyczne, komunalne i żywność.
- Artykuły i akcesoria do usługi sprzątania, pojemniki na zużyte igły, podajniki.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.