eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja placu/miejsca zabaw polegającej na wymianie nawierzchni i przestarzałych urządzeń zabawowych, doposażenie w nowe zabawki, wzmocnieniu górki saneczkowej, modernizacji amfiteatru w VII Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Namysłowskiej 21 w Warszawie w ramach zadania pn.Modernizacja placu zabaw w VII Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Namysłowskiej 21 w Warszawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-12

Ogłoszenie nr 510103322-N-2020 z dnia 12-06-2020 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ: Modernizacja placu/miejsca zabaw polegającej na wymianie nawierzchni i przestarzałych urządzeń zabawowych, doposażenie w nowe zabawki, wzmocnieniu górki saneczkowej, modernizacji amfiteatru w VII Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Namysłowskiej 21 w Warszawie w ramach zadania pn.: Modernizacja placu zabaw w VII Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Namysłowskiej 21 w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534161-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300082, ul. ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 03-708 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48224438048, e-mail ppn.zampubl@um.warszawa.pl, faks +484438186.
Adres strony internetowej (url): www.praga-pn.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja placu/miejsca zabaw polegającej na wymianie nawierzchni i przestarzałych urządzeń zabawowych, doposażenie w nowe zabawki, wzmocnieniu górki saneczkowej, modernizacji amfiteatru w VII Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Namysłowskiej 21 w Warszawie w ramach zadania pn.: Modernizacja placu zabaw w VII Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Namysłowskiej 21 w Warszawie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-VII.WZP.271.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja placu/miejsca zabaw polegającej na wymianie nawierzchni i przestarzałych urządzeń zabawowych, doposażenie w nowe zabawki, wzmocnieniu górki saneczkowej, modernizacji amfiteatru w VII Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Namysłowskiej 21 w Warszawie w ramach zadania pn.: Modernizacja placu zabaw w VII Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Namysłowskiej 21 w Warszawie. 2. Zakres prac: -PLAC ZABAW 2.1. Roboty przygotowawcze a) zabezpieczenie terenu, w szczególności odgrodzenie od placu zabaw zgodnie z wymogami BHP. b) zabezpieczenie krzewów rosnących, chodników c) rozbiórka nawierzchni chodnikowych w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia d) przygotowanie miejsca na przechowywanie materiałów do ponownego wbudowania 2.2. Roboty rozbiórkowe: a) Demontaż urządzeń zabawowych i ławek 2.3. Ułożenie nawierzchni a) Wykonanie podbudowy, nawierzchni z kostki brukowej b) Montaż obrzeży c) Wykonanie podbudowy pod nawierzchnie bezspoinowe poliuretanowe. d) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej , bezspoinowej, w miejscu wskazanym w projekcie ( w projekcie jest wskazana nawierzchnia z płyt EPDM, należy w to miejsce zastosować nawierzchnie bezspoinową poliuretanową) e) Wykonanie trawników dywanowych f) Nasadzenie krzewów g) Pielęgnacja nasadzeń oraz trawników w trakcie realizacji umowy tj. do dnia 20.08.2020 r. 2.4. Roboty montażowe a) Dostarczenie nowy urządzeń na plac zabaw (zabawki, ławki huśtawki) b) Montaż urządzeń c) Usunięcie wraz z utylizacją lub przeniesieniem starych urządzeń z placu zabaw -AMFITEATR 2.5.Remont amfiteatru a) Ciśnieniowe czyszczenie betonu b) Uzupełnienie ubytków w betonie c) Wykonanie siedzisk drewnianych z drewna modrzewiowego i impregnacja 2.6.Uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. -WCMOCNIENIE GÓRKI SANECZKOWEJ 2.7 Roboty przygotowawcze a) Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych b) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu 2.8. Prace rozbiórkowe a) Rozebranie balustrad b) Rozebranie elementów konstrukcji betonowych zbrojonych, c) Rozebranie schodów i płyt ażurowych d) Ręczne usunięcie warstwy humusu e) Wywiezienie gruzu, ziemi oraz opłata za utylizację materiałów z rozbiórki 2.9. Uzupełnienie ubytków w nasypach górki - ręczne 3.0 Wykonanie schodów terenowych a) Wykonanie obrzeży betonowych b) Wykonanie podbudowy - ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne c) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na posypce cementowo- piaskowej. 3.1. Balustrady a) wykonanie fundamentów - stopy fundamentowe b) wykonanie balustrady schodowej obustronnie oraz wokół korony górki z trzech stron i z dwóch boków stok zjazdowy z prętów stalowych zgodnie z PT 3.2. Wzmocnienie stoków górki 3.3. Nasadzenie krzewów wraz z pielęgnacją 3.4. Wykonanie nawierzchni trawiastej a) przygotowanie podłoża b) Wykonanie trawników darniowaniem pełnym na skarpach - darń gotowa c) Pielęgnacja trawników Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, terminy realizacji poszczególnych etapów oraz warunki wykonania i odbioru zamówienia określają: - Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2a do Ogłoszenia. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 2b do Ogłoszenia - Projekt wykonawczy remont górki saneczkowej - Załącznik nr 2c do Ogłoszenia - Projekt zagospodarowania terenu - Załącznik nr 2d do Ogłoszenia - Wzór umowy -załącznik nr 3 do Ogłoszenia. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest obligatoryjne. 3. Przedmiar robót Przedmiar robót jest załączony jako materiał pomocniczy, stanowią element porządkujący w celu ułatwienia Wykonawcy kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 2e do Ogłoszenia). Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnej wyceny ujmującej wszelkie koszty (wraz z robotami tymczasowymi i towarzyszącymi) związane z realizacją zadania, którego zakres jest opisany w opisie przedmiotu zamówienia, w Specyfikacjach Technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. W oferowanej cenie należy uwzględnić wszelkie koszty robót koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej, rygory technologiczne i obowiązujące przepisy prawa oraz uwzględnić wszelki opłaty , jakie Wykonawca zobowiązany jest ponieść w związku z realizacją zadania. 4. Klauzula społeczna, o której mowa w art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1040). Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, inne szczegółowe postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących te czynności, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w: Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2a do Ogłoszenia o zamówieniu oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3. 5. Podwykonawcy 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Pzp roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację tych robót budowlanych. 3. W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest ponadto zobowiązany do: a) poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach przedmiotowych danych. b) przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 4. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo znajdują się we wzorze umowy. 6. Ochrona danych osobowych 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, tym samym, dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celach związanych z ubieganiem się o udzielenie zamówienia publicznego pn. 3) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do Ogłoszenia. 4) Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: a) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawe, otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, a w przypadku udostępniania protokołu z postępowania już zakończonego, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. b) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 5) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w pkt 2 powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w pkt 2 powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. 6) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie: art. 26 ust. 2, 26 ust.2f oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, b) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2, 26 ust.2f oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, 7) W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - treść oświadczenia została zawarta we wzorze wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (dalej wniosek) wraz z pozostałymi załącznikami, należy pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://www.praga-pn.waw.pl 2) Do wniosku należy załączyć: a) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 5 do Ogłoszenia, b) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do Ogłoszenia, c) Wykaz robót/dostaw/usług - Załącznik nr 7 do Ogłoszenia, d) Wykaz osób - Załącznik nr 8 do Ogłoszenia, Zgodnie z art. 26 ust. 2f, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty o, których mowa w pkt. 7 ppkt 2 lit. c) i d) należy złożyć na tym etapie postępowaniu w celu, uniemożliweiania udziału w licytacji elektronicznej przez Wykonawców niespełniających warunków udziału w postępowaniu. e) Pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem (składane z wnioskiem, jeśli dotyczy): - W przypadku gdy umocowanie osoby składającej wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawca, który składa wniosek za pośrednictwem pełnomocnika, winien dołączyć do wniosku, dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie odpowiednio do złożenia wniosku wraz z załącznikami, do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej, do podpisania innych oświadczeń i dokumentów składanych w toku postępowania, do podpisania umowy. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu gdy uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych. - W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu (np. spółki cywilne, konsorcja), którzy są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. - Jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej będzie osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do składania ofert (postąpień) w trakcie licytacji elektronicznej. 3) Wykonawca winien umieścić wniosek wraz z wymaganymi załącznikami w kopercie lub nieprzezroczystym opakowaniu zamkniętym w sposób trwały. Opakowanie musi być opatrzone następującymi danymi: nazwą firmy albo imieniem i nazwiskiem, adresem siedziby albo miejscem wykonywania działalności (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) oraz nazwą zamówienia nadana przez zamawiającego. Wykonawca może dostarczyć wniosek za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 4) Wniosek wraz z załącznikami musi spełniać następujące wymogi: ? musi zostać sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem i opatrzony czytelnym podpisem. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/-ób upoważnionej/-ych do reprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. ? poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) we wniosku, muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą(-e) wniosek, ? dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę; w razie wątpliwości czy rozbieżności, za wiążące uznaje się wersję polskojęzyczną, ? zaleca się ponumerowanie stron wniosku i wszystkich dokumentów załączonych do wniosku oraz połączenie ich w sposób trwały, 5) Z zawrtością wniosków wraz z załącznikami nie można się zapoznać przed upływem terminu do ich złożenia. 8. Załączniki do Ogłoszenia o zamówieniu dostępne na stronie Zamawiającego www.praga-pn.waw.pl: Załącznik nr 1 - Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, Załącznik nr 2a - Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 2b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik nr 2c - Projekt wykonawczy remont górki saneczkowej, Załącznik nr 2d- Projekt zagospodarowania terenu, Załącznik nr 2e - Przedmiar robót, Załącznik nr 3 - Wzór umowy, Załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, Załącznik nr 5 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, Załącznik nr 6 - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie przepisów prawa Załącznik nr 7 - Wykaz robót/dostaw/usług Załącznik nr 8 - Wykaz osób

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112723-9


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45112700-2, 45220000-5, 77300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 547211.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 43

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AS BUD Albert Śpiewakowski
Email wykonawcy: asbud.firma@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Ciołkosza 2/41
Kod pocztowy: 03-134
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 430400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 430400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 430400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.