eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Srebrna Góra › Zarządzanie projektem pn."Rewaloryzacja dla potrzeb ruchu turystycznego oraz funkcji kulturalnych, zdegradowanych i niedostępnych części Pomnika Historii - Twierdzy Srebrna Góra, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-04

Ogłoszenie nr 510097353-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.

Twierdza Srebrna Góra Sp. z o.o.: Zarządzanie projektem pn.: "Rewaloryzacja dla potrzeb ruchu turystycznego oraz funkcji kulturalnych, zdegradowanych i niedostępnych części Pomnika Historii - Twierdzy Srebrna Góra, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533904-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540071257-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Twierdza Srebrna Góra Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 89150394600000, ul. ul. Kręta 4, 57-215 Srebrna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 818 00 99, e-mail zarzad@forty.pl, faks 74 818 00 99.
Adres strony internetowej (url): www.forty.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zamawiający udzielający zamówień, o których mowa w art. 3 ust.1. pkt 3 ustawy PZP

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zarządzanie projektem pn.: "Rewaloryzacja dla potrzeb ruchu turystycznego oraz funkcji kulturalnych, zdegradowanych i niedostępnych części Pomnika Historii - Twierdzy Srebrna Góra, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-271-1/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem pn.: "Rewaloryzacja dla potrzeb ruchu turystycznego oraz funkcji kulturalnych, zdegradowanych i niedostępnych części Pomnika Historii - Twierdzy Srebrna Góra, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną" na który Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach osi priorytetowej 4 - Środowisko i zasoby, działanie 4.3 - Dziedzictwo kulturowe, w szczególności obejmująca m.in. następujące czynności i działania : a) koordynowanie Projektu, nadzór nad jego realizacją zgodnie z umową o dofinansowanie Projektu, wnioskiem aplikacyjnymi i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, a w szczególności: świadczenie kompleksowych usług doradztwa finansowego w obszarze rozliczania dofinansowania ze środków zewnętrznych, przygotowywanie wniosków o płatność w systemie SL 2014 z niezbędnymi załącznikami i poprawkami zgłaszanymi przez Instytucję Zarządzającą, bieżący kontakt i reprezentowanie Zamawiającego wobec Instytucji Zarządzającej, zmiany harmonogramów, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w porozumieniu z Instytucją Zarządzającą, śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE, utrzymywanie stałych kontaktów z Zamawiającym oraz informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, utrzymywanie stałego kontaktu z Instytucją Zarządzającą, przygotowanie korespondencji z Instytucją Zarządzającą w sprawach dotyczących realizacji projektu, opracowanie i zgłaszanie zmian do projektu, przygotowanie ostatecznego rozliczenia i zamknięcia projektu. b) przygotowanie dokumentacji przetargowej niezbędnej do ogłoszenia i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne w oparciu o opis przedmiotu zamówienia Zamawiającego, przygotowanie wzorów umów, przygotowanie szacowania wartości zakupów i usług, przygotowanie dokumentacji do zapytań ofertowych oraz umów zawieranych w trakcie realizacji projektów zgodnych z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawem zamówień publicznych. c) kontrola prawidłowej realizację umów zawieranych w trakcie projektu, sprawdzenie zasadności zgłaszanych zmian do umowy, przygotowywanie aneksów do umów, sprawowanie nadzoru nad prawidłowością procedur zamówień publicznych. Szczegółowy zakres zadań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia znajduje się w § 1 wzoru umowy- załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79420000-4


Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71248000-8, 79421000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Habitat Prime Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@e-habitat.pl
Adres pocztowy: Al. Niepodległości 118A/10
Kod pocztowy: 02-577
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 180810.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 180810.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191142.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.