eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonowo Pomorskie › Dostawa i rozładunek kruszywa naturalnego kamiennego łamanego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-01

Ogłoszenie nr 510094767-N-2020 z dnia 01-06-2020 r.

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie: Dostawa i rozładunek kruszywa naturalnego kamiennego łamanego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532109-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111843100000, ul. ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6976800, e-mail zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl, faks 56 6979001.
Adres strony internetowej (url): www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i rozładunek kruszywa naturalnego kamiennego łamanego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IIPP.271.1.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa naturalnego kamiennego łamanego o uziarnieniu frakcji 0-31,5 mm w ilości szacunkowej 600 ton i frakcji 31,5-63 mm w ilości szacunkowej 1200 ton. Dostarczone kruszywo będzie przeznaczone do remontów gruntowych dróg gminnych Zamawiającego w sołectwach: Adamowo, Budziszewo, Buk Góralski, Buk Pomorski, Bukowiec, Gorzechówko, Górale, Kamień, Konojady, Lembarg, Mileszewy, Nowa Wieś, Piecewo, Płowęż, Szczepanki. 2. Dostarczane kruszywo musi spełniać wymagania i parametry określone co najmniej w normach: PN-S-06102:1997 Drogi samochodowe - Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie oraz PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym. 3. Kruszywo musi być dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie i obrotu handlowego na terenie UE. 4. Dostarczane kruszywo nie może posiadać oznak zwietrzenia, ani żadnych zanieczyszczeń fizycznych, w szczególności wskazujących na domieszkę odpadów rozbiórkowych lub budowlanych. 5. Przez pojęcie "dostawy" każdorazowo należy rozumieć: zakup, załadunek, ważenie, transport, rozładunek, równomierne rozgarnięcie oraz zagęszczenie, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na drodze gminnej. 6. Rozładunek kruszywa będzie realizowany bezpośrednio na drodze w każdym z ww. sołectw. Wykonawca będzie dokonywał rozładunku kruszywa punktowo, tj. we wskazanym przez Zamawiającego miejscu lub ciągle tj. na całej długości wskazanego przez Zamawiającego odcinka drogi z równomiernym rozgarnięciem kruszywa i jego zagęszczeniem. 7. Dostawa kruszywa musi się odbywać samochodami samowyładowczymi o ładowności co najmniej 27 ton. Minimalna dopuszczalna masa kruszywa dostarczonego podczas jednego transportu to 27 ton. Maksymalną ilość dzienną dostarczanego kruszywa będą ustalały Strony umowy w trakcie realizacji zamówienia, według potrzeb Zamawiającego. 8. Zamawiający informuje, że ilości kruszywa określone w niniejszym rozdziale nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczanego kruszywa do 30% w stosunku do określonej ilości szacunkowej, bez ponoszenia dodatkowych opłat oraz bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, z zastrzeżeniem że zachowane zostaną ceny jednostkowe podane w ofercie. 10. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca, któremu zostanie powierzona realizacja niniejszego zamówienia będzie zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu dostaw, obejmujących co najmniej wskazanie: terminu dostawy, miejsca dostawy i rozładunku kruszywa, rodzaju kruszywa i planowanej łącznej masy dostarczonego kruszywa. 2) Dostawy kruszywa będą realizowane sukcesywnie, w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram lub elektronicznie na wskazany w umowie e-mail lub w inny obustronnie uzgodniony sposób. 3) Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać kruszywo w terminie nie dłuższym niż 5 dni, liczonych od dnia następnego po dniu złożenia zapotrzebowania na wskazany w umowie adres e-mail, chyba że w zapotrzebowaniu określono inny termin dostawy. 4) Dostawy kruszywa będą się odbywały w dni powszednie od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz od 8.00 do 13.00 (w piątki). 5) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw samochodami o ładowności co najmniej 27 ton, posiadającymi ważne badania techniczne pojazdu i ubezpieczenie. Za osoby kierujące oraz stan techniczny pojazdów w całości odpowiada Wykonawca. 11. Umowa określi osobę, przedstawiciela Zamawiającego, upoważnioną do uczestnictwa w czynnościach związanych z przygotowaniem, realizacją i odbiorem dostaw. 12. Na każde pisemne żądanie Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć, w wyznaczonym terminie, dokumenty potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry jakościowe i ilościowe dostarczanego kruszywa (np. protokoły z badań, dokumenty z ważenia, certyfikaty lub świadectwa potwierdzające jakość dostarczonego kruszywa, deklaracje zgodności z ww. normami, aprobaty techniczne, itp.). 13. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terenie powiatu brodnickiego, Zamawiający zastrzega sobie: 1) każdorazowy załadunek kruszywa, ważenie kruszywa oraz ważenie środka transportu załadowanego jak i opróżnionego, w obecności przedstawiciela Zamawiającego, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy; 2) sprawdzanie jakości i/lub ilości dostarczanego kruszywa we wskazanych przez siebie miejscach, tj. na wyznaczonej przez Zamawiającego wadze oraz przekazania próbek kruszywa do niezależnego laboratorium wyznaczonego przez Zamawiającego; 3) w przypadku potwierdzenia niezgodności ilości lub jakości kruszywa, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, a Wykonawca nie otrzyma za nią zapłaty oraz będzie zobowiązany zabrać wadliwie dostarczone kruszywo we własnym zakresie i na swój koszt. 14. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terenem powiatu brodnickiego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość każdorazowego sprawdzenia jakości i/lub ilości dostarczanego kruszywa we wskazanych przez siebie miejscach, tj. na wyznaczonej przez Zamawiającego wadze oraz przekazania próbek kruszywa do niezależnego laboratorium wyznaczonego przez Zamawiającego. W przypadku potwierdzenia niezgodności ilości lub jakości kruszywa, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, a Wykonawca nie otrzyma za nią zapłaty oraz będzie zobowiązany zabrać wadliwie dostarczone kruszywo we własnym zakresie i na swój koszt. 15. Poza uprawnieniami Zamawiającego określonymi w ust. 13 i ust. 14, Wykonawca zostanie obciążony karami umownymi w przypadku nienależytej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: nieprzestrzegania harmonogramu dostaw, realizowania dostaw niezgodnych co do ilości lub jakości kruszywa, uniemożliwiania lub utrudniania przedstawicielowi Zamawiającego udziału w czynnościach: załadunku, ważenia, transportu i rozładunku. 16. Kod określony w słowniku głównym Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 14 21 22 00-2 - kruszywo, 14 21 23 00-3 - kamień pokruszony lub rozłupany. 17. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu dostawy na przyszłym placu robót, dzięki czemu pozyska dodatkowe informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty. 18. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia (w formie pisemnej lub elektronicznej) osobie uprawnionej do kontaktowania się z Wykonawcami, o której mowa w rozdziale VII ust. 8 SIWZ, danych osób, które wezmą udział w ww. wizji. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. 19. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający nie wymaga, aby w trakcie realizacji dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca oraz podwykonawca/-cy (o ile będą realizowali niniejsze zamówienie) zatrudniał/-li na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i wykonujące prace (czynności) związane z realizacją przedmiotowego zamówienia. 20. Liczba części zamówienia, na którą Wykonawca może złożyć ofertę lub maksymalną liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy, oraz kryteria lub zasady, które będą miały zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone jednemu Wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie części - Nie dotyczy. 21. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 22. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 23. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania materiałów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w SIWZ o wymaganych parametrach pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne nie gorsze od wskazanych przez Zamawiającego. Parametry wskazane przez Zamawiającego przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań oraz prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. 24. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą się odbywały w PLN. 25. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 26. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 27. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 28. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców (o ile są znane). Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawcy, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 29. W przypadku braku oświadczenia o Podwykonawcach, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawcy. 30. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy. 31. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy. 32. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2


Dodatkowe kody CPV: 14212300-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 187290.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KRZYSZTOF WASIELEWSKI TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI
Email wykonawcy: WASIELEWSKIKRZYSZTOF@INTERIA.PL
Adres pocztowy: CZOŁPIN 12, 88-210 DOBRE
Kod pocztowy: 88-210
Miejscowość: CZOŁPIN
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 143910.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153504.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153504.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.