eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowa › Zakup i montaż wyposażenia do projektu pn. "Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Lotników Alianckich w Iłowej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-15

Ogłoszenie nr 510094323-N-2019 z dnia 15-05-2019 r.

Gmina Iłowa: Zakup i montaż wyposażenia do projektu pn. "Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Lotników Alianckich w Iłowej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526191-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540052429-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Iłowa, Krajowy numer identyfikacyjny 97077085300000, ul. ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 368 14 00, e-mail w.kaczmarski@ilowa.pl, faks 68 368 14 01.
Adres strony internetowej (url): www.ilowa.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i montaż wyposażenia do projektu pn. "Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Lotników Alianckich w Iłowej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP-I.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego zgodnie z poniższym zestawieniem: a) pracownia przyrodnicza - monitor interaktywny - 1szt. - notebook - 1szt. b) pracownia matematyczna - monitor interaktywny - 1szt. - notebook - 1szt. c) Pracownia TIK - monitor interaktywny - 1szt. - aparat cyfrowy - 2szt - kamera cyfrowa - 2szt. - zestaw komputerowy dla ucznia - 12szt. - dysk zewnetrzny 1szt. - zestaw pilotów do testów i odpowiedzi - 1kpl (32szt.) - tablet - 12szt. - zestaw komputerowy dla nauczyciela - 1szt. - nakładka optyczna do czytania - 1szt. - specjalna klawiatura do komputera z powiększonymi klawiszami - 1szt. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony i zamontowany sprzęt był w pełni funkcjonalny, tj. gotowy do pracy bez konieczności angażowania Zamawiającego do zakupu dodatkowych akcesoriów. Wykonawca zobowiązany jest zamontować dostarczone urządzenia (w ramach złożonej oferty ce-nowej). Sposób wykonania montażu monitorów interaktywnych: - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - prowadzenie okablowania HDMI między monitorami interaktywnymi a biurkami nauczycieli w listwach naściennych, - Wykonawca dostarczy i zamontuje w każdym z 3 biurek nauczycieli panele przyłączy (montowane w blatach), z przejściówką HDMI umożliwiającą przesył sygnału HDMI 2.0 - okablowanie HDMI biegnące od monitora interaktywnego do panelu przyłączy (10 m) oraz od panelu przyłączy do laptopów (2 m) musi gwarantować przesył sygnału w 4K/60Hz, zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w SIWZ. - jako załącznik do protokołu odbioru Wykonawca przedstawi stosowną dokumentację (np. wydruk strony producenta okablowania z podaniem jej pełnego adresu) potwierdzającą parametry użytego do montażu okablowania HDMI 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeszkolił personel, któremu powierzona zostanie eksploatacja sprzętu. 4. W przypadku gdy w SIWZ został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, partner, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznej lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2


Dodatkowe kody CPV: 32322000-6, 38650000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 104710.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WEB Format sp. z o.o.
Email wykonawcy: projektory@,ultimedialne.com
Adres pocztowy: ul. Kostrzyńska 2
Kod pocztowy: 52-320
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111743.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95560.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 127412.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.