To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-28
Ogłoszenie nr 510092683-N-2020 z dnia 28-05-2020 r.
Zespół Szkół Elektrycznych: Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
AUTOMATYK to Twoja przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528312-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540061890-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Elektrycznych, Krajowy numer identyfikacyjny 29243933000000,
ul. ul. Prezydenta R. Kaczorowskiego
8,
25-317
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 680 570, e-mail
zse@zse-kielce.edu.pl, faks
413 442 120.
Adres strony internetowej (url): www.zse-kielce.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/RPO/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań: Zadanie 1 - Stanowiska dydaktyczne. 1) (poz. budżet 1.5) Stanowiska egzaminacyjne PLC dla kwalifikacji EE.17 - 6 szt. 2) (poz. budżet 1.6) Sprężarka do zestawu egzaminacyjnego- wykonanie specjalne - 6 szt. 3) (poz. budżet 1.29) Stanowisko: regulacja ciśnienia powietrza regulatorem przemysłowym - 1 szt. 4) (poz. budżet 1.30) Stanowisko: regulacja temperatury regulatorem przemysłowym - 1 szt. 5) (poz. budżet 1.31) Stanowisko: regulacja poziomu cieczy regulatorem przemysłowym - 1 szt. 6) (poz. budżet 1.32) Stanowisko: regulacja przepływu cieczy regulatorem przemysłowym - 1 szt. 7) (poz. budżet 1.33) Stanowisko: serwonapęd ze sterownikiem PLC - 2 szt. 8) (poz. budżet 1.34) Silnik krokowy ze sterownikiem PLC - 2szt. 9) (poz. budżet 1.35) Płyta egzaminacyjna montażowa pozioma - 6 szt. 10) (poz. budżet 1.36 Czujniki) - zestaw dydaktyczny - 6 szt. 11) (poz. budżet 1.37) Elektropneumatyka - zestaw dydaktyczny - 6 szt. 12) (poz. budżet 1.44) Stanowisko: Sterowanie sygnalizacją uliczną - 6 szt. 13) (poz. budżet 1.45) Stanowisko: Model dźwigu szybowego (windy) - 2 szt. 14) (poz. budżet 1.46) Stanowisko: Transport i sortowanie - 1 szt. 15) (poz. budżet 1.47) Stanowisko: Model sortownika - 1 szt. 16) (poz. budżet 1.48) Stanowisko: MicroSCARA - manipulator dydaktyczny z pneumatyczną osią Z - 1 szt. 17) (poz. budżet 1.49) Stanowisko: Moduł magazynu grawitacyjnego - 2 szt. 18) (poz. budżet 1.50) Stanowisko: Moduł transportu - 2 szt. 19) (poz. budżet 1.51) Stanowisko: Moduł magazynu z manipulatorem Pick&Place stacją rozdzielającą - 2 szt. Zadanie 2 - Podzespoły i elementy do wykonania stanowisk dydaktycznych 1) (poz. budżet 1.38) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: badanie czujników indukcyjnych - 6 zestawów 2) (poz. budżet 1.39) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: badania czujników optycznych - 6 zestawów 3) (poz. budżet 1.40) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: badanie czujników pojemnościowych i ultradźwiękowych - 6 zestawów 4) (poz. budżet 1.41) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: badanie układów bezpieczeństwa - 6 zestawów 5) (poz. budżet 1.53) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: programowania paneli operatorskich i sterowników PLC - 6 zestawów 6) (poz. budżet 1.54) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: programowanie PLC w języku IL lub FBD - 6 zestawów Zadanie 3 - Programowanie sterowników PLC i sterowanie silnikami 1) (poz. budżet 1.42) Stanowisko dydaktyczne z silnikiem krokowym - 2szt. 2) (poz. budżet 1.43) Stanowisko dydaktyczne do regulacji prędkości obrotowej silników indukcyjnych - 4 szt. 3) (poz. budżet 1.52) Stanowisko: Walizka szkoleniowa T-Box - 4szt. Zadanie 4 - Elementy, urządzenia i materiały elektryczne 1) (poz. budżet 1.78) 3-faz silnik indukcyjny klatkowy na łapach (12szt) 2) (poz. budżet 1.82) silnik elektryczny 3-fazowy (1szt) 3) (poz. budżet 1.79) 1-faz silnik indukcyjny klatkowy na łapach (6szt) 4) (poz. budżet 1.83) silnik elektryczny 1-fazowy (1szt) 5) (poz. budżet 1.80) Zestaw: silnik bezszczotkowy prądu stałego, sterownik, akumulatory, ładowarka do akum. (2 szt.) 6) (poz. budżet 1.81) Silnik (szczotkowy) prądu stałego (2 szt.) 7) (poz. budżet 1.84) Transformator 1 -fazowy (4 szt. ) 8) (poz. budżet 1.85) Transformator 3 - fazowy (4 szt.) 9) (poz. budżet 1.86) Falownik, filtr, przewody ekranowane (3 szt.) 10) (poz. budżet 1.87) Softstart do silników indukcyjnych (12 szt.) 11) (poz. budżet 1.88) Zestaw do pomiaru prędkości obrotowej: enkoder, licznik, wyświetlacz (3 szt.) 12) (poz. budżet 1.89) Autotransformator 1 - fazowy (3 szt.) 13) (poz. budżet 1.90) Autotransformator 3 - fazowy (1 szt.) 14) (poz. budżet 1.100) Wykładzina elektroizolacyjna (30 metrów) 15) (poz. budżet 1.101) Elektroniczny licznik impulsów (10 szt.) 16) (poz. budżet 1.102) Zasilacz impulsowy (10 szt.) 17) (poz. budżet 1.103) Panel operatorski dotykowy (5 szt.) 18) (poz. budżet 1.104) Styczniki wraz ze stykami pomocniczymi różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 19) (poz. budżet 1.105) Przekaźniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 20) (poz. budżet 1.106) lampki sygnalizacyjne różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 21) (poz. budżet 1.107) Przyciski i styki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 22) (poz. budżet 1.108) Przełączniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 23) (poz. budżet 1.109) Wyłączniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 24) (poz. budżet 1.110) Czujniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 25) (poz. budżet 1.111) Końcówki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 26) (poz. budżet 1.112) Gniazda i wtyki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 27) (poz. budżet 1.113) Rozłączniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 28) (poz. budżet 1.114) Łączniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 29) (poz. budżet 1.115) Rozdzielnice różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 30) (poz. budżet 1.116) Osprzęt do zabezpieczania silników (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 31) (poz. budżet 1.117) Pulpit/szafa sterownicza z osprzętem (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 32) (poz. budżet 1.118) Przewody różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 33) (poz. budżet 1.120) Dzwonek (4 szt.) 34) (poz. budżet 1.121) Automat zmierzchowy (4 szt.) 35) (poz. budżet 1.122) Programator (2 szt.) 36) (poz. budżet 1.123) Sterownik czasowy (3 szt.) 37) (poz. budżet 1.124) Elementy sterowania radiowego (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 38) (poz. budżet 1.125) Automatyczny przełącznik faz 16A (4 szt.) 39) (poz. budżet 1.126) Ogranicznik przepięć (2 szt.) 40) (poz. budżet 1.127) Eelektrozaczep -24VAC/DC (2 szt.) 41) (poz. budżet 1.128) Regulator temp. z sondą (2 szt.) Zadanie 5 - Elementy elektroniczne 1) (poz. budżet 1.13) Przewody typu banan- banan - 180 zestawów 2) (poz. budżet 1.14) Przewody typu BNC- BNC - 36 zestawów 3) (poz. budżet 1.15) Elementy elektroniczne (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 4) (poz. budżet 1.95) Ładowarka do akumulatorów AA/AAA/9V - 2 zestawy 5) (poz. budżet 1.96) Akumulatorki AA zestaw 4 szt. - 3 zestawy 6) (poz. budżet 1.97) Akumulatorki AAA zestaw 4 szt. - 3 zestawy 7) (poz. budżet 1.98) Akumulator 9 V - 8 zestawów Zadanie 6 - Urządzenia i elementy pomiarowe 1) (poz. budżet 1.7) Zasilacze stabilizowane - 18 szt. 2) (poz. budżet 1.8) Generatory funkcyjne - 18 szt. 3) (poz. budżet 1.9) Multimetr cyfrowy - 18 szt. 4) (poz. budżet 1.10) Mostki LCR - 18 szt. 5) (poz. budżet 1.11) Oscyloskop analogowy - 9 szt. 6) (poz. budżet 1.12) Oscyloskop cyfrowy - 9 szt. 7) (poz. budżet 1.69) Dwubiegowy wskaźnik napięcia - 1 szt. 8) (poz. budżet 1.70) Miernik rezystancji uziemienia - 1 szt. 9) (poz. budżet 1.71) Tablica demonstracyjna do pomiarów parametrów instalacji - 1 szt. 10) (poz. budżet 1.72) Cyfrowy wykrywacz przewodów - 1 szt. 11) (poz. budżet 1.73) Tester kolejności faz i kierunku obrotów silnika - 2 szt. 12) (poz. budżet 1.74) Miernik-tester napięcia AC/DC z automatycznym wyborem poziomu mierzonego nap. - 4 szt. 13) (poz. budżet 1.75) Miernik cęgowy do pomiaru prądu AC/DC - 4 szt. 14) (poz. budżet 1.76) Miernik do pomiaru prędkości obrotowej - 6 szt. 15) (poz. budżet 1.77) Miernik do pomiaru rezystancji izolacji - 3 szt. \ Zadanie 7 - Narzędzia 1) (poz. budżet 1.93) Wiertarko wkrętarka z zestawem bitów - 2 szt. 2) (poz. budżet 1.94) Szlifierka kątowa z zestawem tarcz 125mm - 1 szt. 3) (poz. budżet 1.129) Zestaw narzędzi (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) Zadanie 8 - Stoły elektrotechniczne 1) (poz. budżet 1.65) Stoły elektrotechniczne - 12 szt. Zadanie 9 - Komputery i osprzęt 1) (poz. budżet 1.16) Zestaw komputerowy (jednostka centralna, mysz, monitor, klawiatura, oprogramowanie Windows10) - 20 zestawów 2) (poz. budżet 1.17) Oprogramowanie Office - 20 szt. 3) (poz. budżet 1.18) Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. 4) (poz. budżet 1.19) Projektor multimedialny - 2 szt. 5) (poz. budżet 1.20) Ekran projekcyjny - 2 szt. 6) (poz. budżet 1.21) Uchwyt do projektora - 2 szt. UWAGA: Wykonawca uprawniony jest do złożenia wniosku do Urzędu Skarbowego o zakwalifikowanie przedmiotu zamówienia stosowanie do zapisów art. 83 ust.1 pkt 26a ustawy o VAT do zaliczenia go w 0 stawce podatku VAT W przypadku pozytywnego rozpatrzenia złożonego wniosku Wykonawca złoży korektę wystawionej faktury zmniejszającej o podatek VAT. W związku z powyższym, Zamawiający wymaga, aby podane przez Wykonawcę ceny w formularzu ofertowym składanym w ww. postępowaniu, w celu porównania ofert zawierały stawkę VAT 23%. 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne określa załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Gwarancja zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie oraz będzie liczona od daty podpisania protokołu z odbioru i uruchomienia przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV: 31700000-3, 42661000-7, 32351300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Stanowiska dydaktyczne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
204995.93
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "MICRO" Marek Kowalski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
251940.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Podzespoły i elementy do wykonania stanowisk dydaktycznych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80487.80
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MKM MIROSŁAW KOWALIK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98646.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Programowanie sterowników PLC i sterowanie silnikami |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na Zadanie 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie na Zadanie 3 unieważniono. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Elementy, urządzenia i materiały elektryczne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
132871.54
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MKM MIROSŁAW KOWALIK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
162360.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Elementy elektroniczne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MKM MIROSŁAW KOWALIK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10947.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Urządzenia i elementy pomiarowe |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wykonawca wraz z ofertą złożył oświadczanie, iż "Oferujemy wykonanie zamówienia na warunkach określonych w SIWZ i wszystkich załącznikach do niej" Zgodnie z zapisami określonymi w pkt. 23.3.3 SIWZ Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany był do złożenia szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłożył opis, który nie potwierdza spełnienia przez oferowane dostawy wymagań postawionych przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający uznaje, że zaoferowany przedmiot zamówienia nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tak więc zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Narzędzia |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16357.72
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MKM MIROSŁAW KOWALIK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19680.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Stoły elektrotechniczne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58536.59
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Komputery i osprzęt |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56504.07
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Perfektus plus sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
77723.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach.
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- "Samochód osobowo-dostawczy - 8-osobowy, diesel, automat" - powt.
- Doposażenie OIT Uniwersyteckiej Kliniki Neonatologii
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Wzmocnienie zdolności operacyjnych Urzędu w sytuacjach kryzysowych poprzez zakup specjalistycznego sprzętu dla obrony cywilnej i ludności - dostawa agregatu mobilnego wraz z przyczepą transportową.
- Zakup wyposażenia do salki edukacyjnej.
- Dostawa serwera rack z systemem operacyjnym oraz licencjami
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





