eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-28

Ogłoszenie nr 510092683-N-2020 z dnia 28-05-2020 r.

Zespół Szkół Elektrycznych: Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
AUTOMATYK to Twoja przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528312-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540061890-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Elektrycznych, Krajowy numer identyfikacyjny 29243933000000, ul. ul. Prezydenta R. Kaczorowskiego 8, 25-317 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 680 570, e-mail zse@zse-kielce.edu.pl, faks 413 442 120.
Adres strony internetowej (url): www.zse-kielce.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/RPO/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań: Zadanie 1 - Stanowiska dydaktyczne. 1) (poz. budżet 1.5) Stanowiska egzaminacyjne PLC dla kwalifikacji EE.17 - 6 szt. 2) (poz. budżet 1.6) Sprężarka do zestawu egzaminacyjnego- wykonanie specjalne - 6 szt. 3) (poz. budżet 1.29) Stanowisko: regulacja ciśnienia powietrza regulatorem przemysłowym - 1 szt. 4) (poz. budżet 1.30) Stanowisko: regulacja temperatury regulatorem przemysłowym - 1 szt. 5) (poz. budżet 1.31) Stanowisko: regulacja poziomu cieczy regulatorem przemysłowym - 1 szt. 6) (poz. budżet 1.32) Stanowisko: regulacja przepływu cieczy regulatorem przemysłowym - 1 szt. 7) (poz. budżet 1.33) Stanowisko: serwonapęd ze sterownikiem PLC - 2 szt. 8) (poz. budżet 1.34) Silnik krokowy ze sterownikiem PLC - 2szt. 9) (poz. budżet 1.35) Płyta egzaminacyjna montażowa pozioma - 6 szt. 10) (poz. budżet 1.36 Czujniki) - zestaw dydaktyczny - 6 szt. 11) (poz. budżet 1.37) Elektropneumatyka - zestaw dydaktyczny - 6 szt. 12) (poz. budżet 1.44) Stanowisko: Sterowanie sygnalizacją uliczną - 6 szt. 13) (poz. budżet 1.45) Stanowisko: Model dźwigu szybowego (windy) - 2 szt. 14) (poz. budżet 1.46) Stanowisko: Transport i sortowanie - 1 szt. 15) (poz. budżet 1.47) Stanowisko: Model sortownika - 1 szt. 16) (poz. budżet 1.48) Stanowisko: MicroSCARA - manipulator dydaktyczny z pneumatyczną osią Z - 1 szt. 17) (poz. budżet 1.49) Stanowisko: Moduł magazynu grawitacyjnego - 2 szt. 18) (poz. budżet 1.50) Stanowisko: Moduł transportu - 2 szt. 19) (poz. budżet 1.51) Stanowisko: Moduł magazynu z manipulatorem Pick&Place stacją rozdzielającą - 2 szt. Zadanie 2 - Podzespoły i elementy do wykonania stanowisk dydaktycznych 1) (poz. budżet 1.38) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: badanie czujników indukcyjnych - 6 zestawów 2) (poz. budżet 1.39) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: badania czujników optycznych - 6 zestawów 3) (poz. budżet 1.40) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: badanie czujników pojemnościowych i ultradźwiękowych - 6 zestawów 4) (poz. budżet 1.41) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: badanie układów bezpieczeństwa - 6 zestawów 5) (poz. budżet 1.53) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: programowania paneli operatorskich i sterowników PLC - 6 zestawów 6) (poz. budżet 1.54) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: programowanie PLC w języku IL lub FBD - 6 zestawów Zadanie 3 - Programowanie sterowników PLC i sterowanie silnikami 1) (poz. budżet 1.42) Stanowisko dydaktyczne z silnikiem krokowym - 2szt. 2) (poz. budżet 1.43) Stanowisko dydaktyczne do regulacji prędkości obrotowej silników indukcyjnych - 4 szt. 3) (poz. budżet 1.52) Stanowisko: Walizka szkoleniowa T-Box - 4szt. Zadanie 4 - Elementy, urządzenia i materiały elektryczne 1) (poz. budżet 1.78) 3-faz silnik indukcyjny klatkowy na łapach (12szt) 2) (poz. budżet 1.82) silnik elektryczny 3-fazowy (1szt) 3) (poz. budżet 1.79) 1-faz silnik indukcyjny klatkowy na łapach (6szt) 4) (poz. budżet 1.83) silnik elektryczny 1-fazowy (1szt) 5) (poz. budżet 1.80) Zestaw: silnik bezszczotkowy prądu stałego, sterownik, akumulatory, ładowarka do akum. (2 szt.) 6) (poz. budżet 1.81) Silnik (szczotkowy) prądu stałego (2 szt.) 7) (poz. budżet 1.84) Transformator 1 -fazowy (4 szt. ) 8) (poz. budżet 1.85) Transformator 3 - fazowy (4 szt.) 9) (poz. budżet 1.86) Falownik, filtr, przewody ekranowane (3 szt.) 10) (poz. budżet 1.87) Softstart do silników indukcyjnych (12 szt.) 11) (poz. budżet 1.88) Zestaw do pomiaru prędkości obrotowej: enkoder, licznik, wyświetlacz (3 szt.) 12) (poz. budżet 1.89) Autotransformator 1 - fazowy (3 szt.) 13) (poz. budżet 1.90) Autotransformator 3 - fazowy (1 szt.) 14) (poz. budżet 1.100) Wykładzina elektroizolacyjna (30 metrów) 15) (poz. budżet 1.101) Elektroniczny licznik impulsów (10 szt.) 16) (poz. budżet 1.102) Zasilacz impulsowy (10 szt.) 17) (poz. budżet 1.103) Panel operatorski dotykowy (5 szt.) 18) (poz. budżet 1.104) Styczniki wraz ze stykami pomocniczymi różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 19) (poz. budżet 1.105) Przekaźniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 20) (poz. budżet 1.106) lampki sygnalizacyjne różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 21) (poz. budżet 1.107) Przyciski i styki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 22) (poz. budżet 1.108) Przełączniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 23) (poz. budżet 1.109) Wyłączniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 24) (poz. budżet 1.110) Czujniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 25) (poz. budżet 1.111) Końcówki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 26) (poz. budżet 1.112) Gniazda i wtyki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 27) (poz. budżet 1.113) Rozłączniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 28) (poz. budżet 1.114) Łączniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 29) (poz. budżet 1.115) Rozdzielnice różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 30) (poz. budżet 1.116) Osprzęt do zabezpieczania silników (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 31) (poz. budżet 1.117) Pulpit/szafa sterownicza z osprzętem (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 32) (poz. budżet 1.118) Przewody różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 33) (poz. budżet 1.120) Dzwonek (4 szt.) 34) (poz. budżet 1.121) Automat zmierzchowy (4 szt.) 35) (poz. budżet 1.122) Programator (2 szt.) 36) (poz. budżet 1.123) Sterownik czasowy (3 szt.) 37) (poz. budżet 1.124) Elementy sterowania radiowego (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 38) (poz. budżet 1.125) Automatyczny przełącznik faz 16A (4 szt.) 39) (poz. budżet 1.126) Ogranicznik przepięć (2 szt.) 40) (poz. budżet 1.127) Eelektrozaczep -24VAC/DC (2 szt.) 41) (poz. budżet 1.128) Regulator temp. z sondą (2 szt.) Zadanie 5 - Elementy elektroniczne 1) (poz. budżet 1.13) Przewody typu banan- banan - 180 zestawów 2) (poz. budżet 1.14) Przewody typu BNC- BNC - 36 zestawów 3) (poz. budżet 1.15) Elementy elektroniczne (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 4) (poz. budżet 1.95) Ładowarka do akumulatorów AA/AAA/9V - 2 zestawy 5) (poz. budżet 1.96) Akumulatorki AA zestaw 4 szt. - 3 zestawy 6) (poz. budżet 1.97) Akumulatorki AAA zestaw 4 szt. - 3 zestawy 7) (poz. budżet 1.98) Akumulator 9 V - 8 zestawów Zadanie 6 - Urządzenia i elementy pomiarowe 1) (poz. budżet 1.7) Zasilacze stabilizowane - 18 szt. 2) (poz. budżet 1.8) Generatory funkcyjne - 18 szt. 3) (poz. budżet 1.9) Multimetr cyfrowy - 18 szt. 4) (poz. budżet 1.10) Mostki LCR - 18 szt. 5) (poz. budżet 1.11) Oscyloskop analogowy - 9 szt. 6) (poz. budżet 1.12) Oscyloskop cyfrowy - 9 szt. 7) (poz. budżet 1.69) Dwubiegowy wskaźnik napięcia - 1 szt. 8) (poz. budżet 1.70) Miernik rezystancji uziemienia - 1 szt. 9) (poz. budżet 1.71) Tablica demonstracyjna do pomiarów parametrów instalacji - 1 szt. 10) (poz. budżet 1.72) Cyfrowy wykrywacz przewodów - 1 szt. 11) (poz. budżet 1.73) Tester kolejności faz i kierunku obrotów silnika - 2 szt. 12) (poz. budżet 1.74) Miernik-tester napięcia AC/DC z automatycznym wyborem poziomu mierzonego nap. - 4 szt. 13) (poz. budżet 1.75) Miernik cęgowy do pomiaru prądu AC/DC - 4 szt. 14) (poz. budżet 1.76) Miernik do pomiaru prędkości obrotowej - 6 szt. 15) (poz. budżet 1.77) Miernik do pomiaru rezystancji izolacji - 3 szt. \ Zadanie 7 - Narzędzia 1) (poz. budżet 1.93) Wiertarko wkrętarka z zestawem bitów - 2 szt. 2) (poz. budżet 1.94) Szlifierka kątowa z zestawem tarcz 125mm - 1 szt. 3) (poz. budżet 1.129) Zestaw narzędzi (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) Zadanie 8 - Stoły elektrotechniczne 1) (poz. budżet 1.65) Stoły elektrotechniczne - 12 szt. Zadanie 9 - Komputery i osprzęt 1) (poz. budżet 1.16) Zestaw komputerowy (jednostka centralna, mysz, monitor, klawiatura, oprogramowanie Windows10) - 20 zestawów 2) (poz. budżet 1.17) Oprogramowanie Office - 20 szt. 3) (poz. budżet 1.18) Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. 4) (poz. budżet 1.19) Projektor multimedialny - 2 szt. 5) (poz. budżet 1.20) Ekran projekcyjny - 2 szt. 6) (poz. budżet 1.21) Uchwyt do projektora - 2 szt. UWAGA: Wykonawca uprawniony jest do złożenia wniosku do Urzędu Skarbowego o zakwalifikowanie przedmiotu zamówienia stosowanie do zapisów art. 83 ust.1 pkt 26a ustawy o VAT do zaliczenia go w 0 stawce podatku VAT W przypadku pozytywnego rozpatrzenia złożonego wniosku Wykonawca złoży korektę wystawionej faktury zmniejszającej o podatek VAT. W związku z powyższym, Zamawiający wymaga, aby podane przez Wykonawcę ceny w formularzu ofertowym składanym w ww. postępowaniu, w celu porównania ofert zawierały stawkę VAT 23%. 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne określa załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Gwarancja zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie oraz będzie liczona od daty podpisania protokołu z odbioru i uruchomienia przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2


Dodatkowe kody CPV: 31700000-3, 42661000-7, 32351300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - Stanowiska dydaktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 204995.93
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "MICRO" Marek Kowalski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 1
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 251940.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199260.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 251940.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 - Podzespoły i elementy do wykonania stanowisk dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80487.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MKM MIROSŁAW KOWALIK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sandomierska 154
Kod pocztowy: 25-324
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98646.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149814.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3 - Programowanie sterowników PLC i sterowanie silnikami

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na Zadanie 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie na Zadanie 3 unieważniono.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie 4 - Elementy, urządzenia i materiały elektryczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132871.54
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MKM MIROSŁAW KOWALIK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sandomierska 154
Kod pocztowy: 25-324
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 162360.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 154593.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165540.78
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie 5 - Elementy elektroniczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MKM MIROSŁAW KOWALIK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sandomierska 154
Kod pocztowy: 25-324
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10947.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10947.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15538.17
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie 6 - Urządzenia i elementy pomiarowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wykonawca wraz z ofertą złożył oświadczanie, iż "Oferujemy wykonanie zamówienia na warunkach określonych w SIWZ i wszystkich załącznikach do niej" Zgodnie z zapisami określonymi w pkt. 23.3.3 SIWZ Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany był do złożenia szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłożył opis, który nie potwierdza spełnienia przez oferowane dostawy wymagań postawionych przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający uznaje, że zaoferowany przedmiot zamówienia nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tak więc zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie 7 - Narzędzia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16357.72
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MKM MIROSŁAW KOWALIK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sandomierska 154
Kod pocztowy: 25-324
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19680.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19629.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56131.33
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zadanie 8 - Stoły elektrotechniczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 58536.59
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 10, mag. 7
Kod pocztowy:
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81900.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zadanie 9 - Komputery i osprzęt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56504.07
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Perfektus plus sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Malików 150 D
Kod pocztowy: 25-639
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77723.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 77723.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79956.15
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.