eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaRealizacja dwóch zadańZadanie 1Rozbudowa ul. Cyprysowej w Pile Kościeleckiej (odwodnienie + podbudowa). Zadanie 2Budowa dróg dojazdowych 7 KDW, 8 KDW oraz 10 KDW w Pile Kościeleckiej - etap I (odwodnienie + podbudowa) - dokończenie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-08

Ogłoszenie nr 510089075-N-2019 z dnia 08-05-2019 r.

Gmina Trzebinia: : Realizacja dwóch zadań: Zadanie 1: Rozbudowa ul. Cyprysowej w Pile Kościeleckiej (odwodnienie + podbudowa). Zadanie 2: Budowa dróg dojazdowych 7 KDW, 8 KDW oraz 10 KDW w Pile Kościeleckiej - etap I (odwodnienie + podbudowa) - dokończenie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525243-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Trzebinia, Krajowy numer identyfikacyjny 52723300000000, ul. ul. Marszałka Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 121 227, e-mail urzad@um.trzebinia.pl, faks 326 121 147.
Adres strony internetowej (url): www.trzebinia.pl / BIP

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: Realizacja dwóch zadań: Zadanie 1: Rozbudowa ul. Cyprysowej w Pile Kościeleckiej (odwodnienie + podbudowa). Zadanie 2: Budowa dróg dojazdowych 7 KDW, 8 KDW oraz 10 KDW w Pile Kościeleckiej - etap I (odwodnienie + podbudowa) - dokończenie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BR.RDT.271.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Krótki opis przedmiotu zamówienia zadania 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja I ETAP-u rozbudowy ul. Cyprysowej na terenie sołectwa Piła Kościelecka - w zakresie: ? koniecznych robot ziemnych; ? zabezpieczenia istniejących kabli rurami dwudzielnymi; ? zaprojektowanych elementów odwodnienia, w tym systemu drenażowego oraz wykonaniem kanalizacji deszczowej wraz z wpustami deszczowymi; ? warstw konstrukcyjnych korpusu drogowego - z wyłączeniem warstw bitumicznych oraz ograniczeniem grubości górnej warstwy podbudowy tłuczniowej z projektowanych 20 do 15 cm (UWAGA - górną warstwę kruszywa (około 5cm) należy wykonać z kruszywa łamanego "czystego", które pod wpływem wody nie będzie przywierało do kół i zostawiało śladów); ? warstw konstrukcyjnych zjazdów - z wyłączeniem nawierzchni z kostki brukowej oraz elementów brukarskich. Szczegółowy zakres robót objętych I ETAP-em inwestycji został zwarty w PRZEDMIARZE ROBÓT, stanowiącym element dokumentacji przetargowej. W oferowanej cenie Wykonawca winien uwzględnić odwóz nadmiaru gruntu z wykopów i korytowania oraz dowozu ziemi w przypadku wystąpienia niedoboru - na odległość wynikającą z miejsca składowania lub pozyskania ziemi, łącznie z ewentualnymi kosztami utylizacji lub zakupu ziemi. Wskazanie miejsca odwozu nadmiaru gruntu lub miejsca pozyskania ziemi dla uzupełnienia niedoborów - będzie obowiązkiem Wykonawcy. UWAGA: Załączona dokumentacja projektowa obejmuje całe zadanie pn. ,,Projekt ulicy Cyprysowej w Pile Kościeleckiej", natomiast przedmiotem zamówienia jest realizacja tylko części tego zadania, stanowiącej ETAP I. Dołączony przedmiar robót obejmuje zrealizowanie opisanego wyżej zakresu robót i w oparciu o niego należy sporządzić wycenę. Krótki opis przedmiotu zamówienia zadania 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja II ETAP-u budowy dróg dojazdowych na terenie sołectwa Piła Kościelecka, oznaczonych w MPZP symbolami: 7KDW, 8KDW, 10KDW. II ETAP inwestycji obejmuje budowę drogi 7KDW oraz 10KDW (bez tarczy skrzyżowania z drogą 8KDW i 12KDW wraz z połączeniem z ul. Wspólną oznaczonym symbolem 5MN,U) - w zakresie: ? koniecznych robot ziemnych; ? zaprojektowanych na zakresie objętym II ETAP-em elementów odwodnienia, w tym systemu drenażowego, łącznie z przepustami pod drogami 7KDW i 10KDW oraz zabudowaniem studni na końcu kolektora na przepuście wraz z wpustami deszczowymi przed tym przepustem; ? warstw konstrukcyjnych korpusu drogowego - z wyłączeniem warstw bitumicznych oraz ograniczeniem grubości górnej warstwy podbudowy tłuczniowej z projektowanych 20 do 10 cm (UWAGA - górną warstwę kruszywa (około 5cm) należy wykonać z kruszywa łamanego "czystego", które pod wpływem wody nie będzie przywierało do kół i zostawiało śladów). Szczegółowy zakres robót objętych II ETAP-em inwestycji został zwarty w PRZEDMIARZE ROBÓT, stanowiącym element dokumentacji przetargowej. W oferowanej cenie Wykonawca winien uwzględnić odwóz nadmiaru gruntu z wykopów i korytowania oraz dowozu ziemi w przypadku wystąpienia niedoboru - na odległość wynikającą z miejsca składowania lub pozyskania ziemi, łącznie z ewentualnymi kosztami utylizacji lub zakupu ziemi. Wskazanie miejsca odwozu nadmiaru gruntu lub miejsca pozyskania ziemi dla uzupełnienia niedoborów - będzie obowiązkiem Wykonawcy. UWAGA: Załączona dokumentacja projektowa obejmuje całe zadanie pn. ,,Budowa dróg dojazdowych 7 KDW, 8 KDW, oraz 10 KDW w Pile Kościeleckiej", natomiast przedmiotem zamówienia jest realizacja tylko części tego zadania, stanowiącej ETAP II. Dołączony przedmiar robót obejmuje zrealizowanie opisanego wyżej zakresu robót i w oparciu o niego należy sporządzić wycenę. Wykonawca udzieli na wykonane roboty min. 36 miesięcy gwarancji. Przed sporządzeniem wyceny należy zapoznać się z pkt 12 siwz: Opis sposobu obliczenia ceny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45232130-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 907274.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budownictwa i Inżynierii Wodnej WOD-KAN-BUD Sławomir Wójcik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kółkowa 9
Kod pocztowy: 32-615
Miejscowość: Grojec
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 622511.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 622511.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 740545.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.