Ogłoszenie nr 510083628-N-2020 z dnia 15-05-2020 r.
Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.: Aranżacja powierzchni biurowej dla potrzeb Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Poznania w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1" (nr Postępowania ZP/WCWI/2020/08)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
GJW Gramza i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Spółka partnerska siedzibą w Poznaniu, ul. Szelągowska 27, 61-626 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000372186, NIP: 9721222511, www.gjw.pl, e-mail: wcwi@gjw.com.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 63030345400000,
ul. 28 Czerwca 1956 r.
404,
61-441
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
616 686 984, e-mail
zamowienia@wcwi.com.pl, faks
616 686 992.
Adres strony internetowej (url): www.wcwi.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aranżacja powierzchni biurowej dla potrzeb Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Poznania w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1" (nr Postępowania ZP/WCWI/2020/08)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/WCWI/2020/08
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w stosunku do zamówienia podstawowego prowadzonego pod nazwą "Podział funkcjonalny obiektu - aranżacja części drugiego piętra na potrzeby siedziby Biura Obsługi Inwestorów I Wydziału Rozwoju Miasta oraz części pierwszego piętra na potrzeby wydzielenia biur oraz wykonanie osłon przeciwsłonecznych (kotar) na części kond. +2 i części kond. +1. Budynek usługowo-biurowy z parkingiem podziemnym położony w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1" (nr postępowania ZP/WCWI/2017/4) udzielonego na skutek zawarcia w dniu 19 kwietnia 2017 r. umowy o roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a LT Serwis spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, dalej jako "Wykonawca". Zamówienie polega na zrealizowaniu przez Wykonawcę podobnych robót budowlanych w zakresie obejmującym roboty budowlane i wykończeniowe, instalacje słaboprądowe (SSP, SKD, domofonową), instalację świetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznych, instalacji okablowania strukturalnego i sieci LAN oraz instalacji sanitarnych: wod.-kan., wentylacji i klimatyzacji przewidzianych do realizacji na części kond. +2, trzon B zlokalizowanej w budynku usługowo-biurowym z parkingiem podziemnym położonym w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1. II.5) Główny Kod CPV: 45211350-7 Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45211350-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
554155.68
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: T Serwis spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
768012.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przepis art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP pozwala na udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, jeżeli łącznie spełnione są następujące przesłanki: 1) zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 19 kwietnia 2017 r. Wykonawcy - LT Serwis sp. z o.o. sp. k. na podstawie Umowy o roboty budowlane zawartej w dniu 19.04.2017 r. Udzielenie zamówienia objętego niniejszym wnioskiem nastąpi najpóźniej do dnia 19.04.2020 r. 2) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych; Zamówienie podstawowe obejmowało wykonanie następujących robót budowlanych: a) robót budowlanych i wykończeniowych, b) instalacji słaboprądowych (SSP,SKD, SSWiN), c) instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, d) instalacji elektrycznych, e) instalacji okablowania strukturalnego i ewakuacyjnego, f) instalacji sanitarnych: wod.-kan., wentylacji i klimatyzacji. Zgodnie ze stanowiskiem doktryny, podobieństwo zamówień należy rozpatrywać w każdym przypadku indywidualnie, biorąc pod uwagę generalną zasadę, że usługą lub robotą budowlaną podobną, jest usługa lub robota budowlana o takim samym przeznaczeniu. Pomocniczo można posłużyć się kategoriami określonymi w CPV. [Prawo zamówień publicznych. Komentarz red. Marzena Jaworska, Dorota Grześkowiak-Stojek, Julia Jarnicka, Agnieszka Matusiak]. Przedmiot zamówienia podstawowego został określony następującymi kodami CPV: Główny Kod CPV: 45211350-7 Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1 Przedmiot zamówienia objętego niniejszym wnioskiem został określony tymi samymi kodami CPV. 3) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego; Udzielenie zamówień określonych w art. 67 ust, 1 pkt. 6 PZP było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (nr ogłoszenia 42482 - 2017), SIWZ oraz uwzględnione przy obliczaniu całkowitej wartości zamówienia. 4) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; Przedmiotem zamówienia umowy podstawowej jest - wykonanie aranżacji części drugiego piętra na potrzeby siedziby Biura Obsługi Inwestorów i Wydziału Rozwoju Miasta oraz części pierwszego piętra na potrzeby wydzielenia biur oraz wykonanie osłon przeciwsłonecznych (kotar) na części kond. +2 i części kond. +1. Budynek usługowo-biurowy z parkingiem podziemnym położony w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1". Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem są roboty budowlane - wykonanie podobnych robót budowlanych, na które składają się: a) Wykonawstwo robót budowlanych i wykończeniowych, instalacji słąboprądowych (SSP, SKD, domofonowej), instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznych, instalacji okablowania strukturalnego, sieci LAN oraz instalacji sanitarnych: wod.-kan., wentylacji i klimatyzacji przewidzianych do realizacji na części kond. +2, trzon B zlokalizowanej w budynku usługowo-biurowym z parkingiem podziemnym położonym w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1. b) Inne prace, które nie zostały wyszczególnione powyżej, a których wykonanie jest niezbędne w celu prawidłowej i kompletnej realizacji Zamówienia tj.: I. wykonanie integracji systemów objętych aranżacją z BMS budynkowym; II. aktualizacja oprogramowania oświetlenia awaryjnego, SSP. SSWiN, SKD, VRV i BMS w związku z wykonaną aranżacja części II piętra, w szczególności: dodanie opraw awaryjnych do oprogramowania Nessi; dodanie osprzętu pożarowego do SSP w oprogramowaniu Fireworks, dodatnie punktów do SKD/SSWiN w oprogramowaniu ATS wraz z wykonaniem wizualizacji; zaprogramowanie istniejących i nowych jednostek VRV w systemie IManager; III. wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych z wykorzystaniem mierników z ważnym świadectwem wzorcowania; IV. wykonanie pomiarów, prób i regulacji instalacji sanitarnych po wykonaniu aranżacji, w tym kontrola szczelności układów VRV objętych aranżacją zgodnie z rozporządzeniem 517/2014WE z wpisem do CRO; V. wykonanie analizy parametrów pracy systemów VRV w formie raportu za pomocą Service Checker; VI. aktualizowanie oprogramowania agregatów VRV objętych aranżacją zgodnie z zaleceniami producenta; VII. oznakowanie ewakuacji oraz dostawa i montaż wyposażenia przeciwpożarowego w zakresie wykonanej aranżacji części II piętra. c) Ukończenie wszystkich robót budowlanych, usług i dostaw objętych Zamówieniem; usunięcie w nich wszelkich wad. d) Sporządzenie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji powykonawczej oraz aktualizacja scenariusza pożarowego i Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego budynku i Instrukcji Serwisu oraz Eksploatacji i Konserwacji Obiektów Kubaturowych dla budynku, w związku z wykonanym Zamówieniem. Przedmiot zamówienia jest ściśle związany z zamówieniem podstawowym i obejmuje wykonanie podobnych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, czyli zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienia udziela się dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego. 5) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówień określonych w art. 67 ust, 1 pkt. 6 PZP było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (nr ogłoszenia 42482 - 2017), SIWZ oraz uwzględnione przy obliczaniu całkowitej wartości zamówienia/* Zamówienia na podobne usługi i roboty budowlane/*netto: 1.000.000,00 zł l.p. Tryb udzielenia zamówienia Data podpisania umowy/aneksu Umowa/aneks Wartość (PLN netto) 1. art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP 26.02.2018 Umowa o roboty budowlane 270 641,51 2. 27.02.2018 Aneks nr 1 do umowy z 26.02.2018 40 967,73 3. 19.03.2018 Aneks nr 2 do umowy z 26.02.2018 4. 18.07.2018 Aneks nr 3 do umowy z 26.02.2018 5. 14.12.2018 Aneks nr 4 do umowy z 26.02.2018 6. art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP 18.07.2018 Umowa o roboty budowlane 63 400,00 RAZEM: 375 009,24 Pozostało do wykorzystania (netto PLN) 624 990,76 Pozostało do wykorzystania (brutto PLN) 768 738,63
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana nawierzchni jezdni na ul. W. Reymonta w Poznaniu, na odcinku od ul. S. Wyspiańskiego do ronda J. Nowaka-Jeziorańskiego - jezdnia zachodnia
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla IPN-KŚZpNP Oddział w Poznaniu
- Wykonanie oznakowania poziomego (materiałami i sprzętem wykonawcy) wybranych ciągów dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie.
- Wykonanie projektu i instalacji drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 306 (ul. Błonie) z drogą powiatową nr 2501P ( ul. Kościańską) w Stęszewie, km 49+085
- Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków SR Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 oraz pomieszczeń Ośr. Kuratorskiego przy ul. Zeylanda 9 w Poznaniu.
- Dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji - COS/Osuchów, w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię"
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.