eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przyrówdot.postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zadania pn.Wykonanie robót dotyczących dostawy, montażu i serwisowania instalacji odnawialnych źródeł energiipaneli fotowoltaicznych, pomp ciepła, kotłów oraz kolektorów słonecznych na budynkach mieszkańców gminy oraz budynkach użyteczności publicznej w gminie Przyrów. Część I- ,,Odnawialne źródła energii w Gminie Przyrów" Część II - "OZE w budynkach użyteczności publicznej i budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Przyrów" Część III - "Czysta energia w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Przyrów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-15

Ogłoszenie nr 510083586-N-2020 z dnia 15-05-2020 r.

Gmina Przyrów: dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zadania pn.: Wykonanie robót dotyczących dostawy, montażu i serwisowania instalacji odnawialnych źródeł energii: paneli fotowoltaicznych, pomp ciepła, kotłów oraz kolektorów słonecznych na budynkach mieszkańców gminy oraz budynkach użyteczności publicznej w gminie Przyrów. Część I- ,,Odnawialne źródła energii w Gminie Przyrów" Część II - "OZE w budynkach użyteczności publicznej i budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Przyrów" Część III - "Czysta energia w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Przyrów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
RPO Śląskie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529129-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540065812-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przyrów, Krajowy numer identyfikacyjny 54983200000000, ul. ul. Częstochowska 7, 42-248 Przyrów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-34 35 54 120-123, e-mail zamowienia@przyrow.pl, faks 0-34 35 54 120 wew. 21.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.przyrow.akcessnet.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zadania pn.: Wykonanie robót dotyczących dostawy, montażu i serwisowania instalacji odnawialnych źródeł energii: paneli fotowoltaicznych, pomp ciepła, kotłów oraz kolektorów słonecznych na budynkach mieszkańców gminy oraz budynkach użyteczności publicznej w gminie Przyrów. Część I- ,,Odnawialne źródła energii w Gminie Przyrów" Część II - "OZE w budynkach użyteczności publicznej i budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Przyrów" Część III - "Czysta energia w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Przyrów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PLP.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje: Część I zamówienia: oMontaż: zestawów paneli fotowoltaicznych - 22 szt., zestawów kolektorów słonecznych - 7 szt., kotłów 2 szt., na budynkach mieszkańców oraz montaż zestawów paneli fotowoltaicznych o mocy 25,84 kWp, na budynku Urzędu Gminy w Przyrowie. Część II zamówienia: oMontaż: zestawów paneli fotowoltaicznych - 26 szt., zestawów kolektorów słonecznych - 11 szt., kotłów 2 szt., zestawów pompa ciepła 2 szt., na budynkach mieszkańców oraz montaż zestawów paneli fotowoltaicznych o mocy 38,08 kWp, na budynku Szkoły Podstawowej w Przyrowie, i zestawów montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 15,3 kWp, na budynku Przedszkola w Przyrowie. Część III zamówienia: Montaż: zestawów paneli fotowoltaicznych na 7 budynkach użyteczności publicznej tj; Ujęcie wody Julianka o mocy 20,4kWp, Ujęcie wody Stanisławów o mocy 38,76kWp, Przepompownie sztuk 5, o mocy: 10,2 kWp; 2,72 kWp; 5,44 kWp; 6,12 kWp; 6,8kWp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09.33.20.00 - Instalacje słoneczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ,,Odnawialne źródła energii w Gminie Przyrów"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 803850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECO-TEAM Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@eco-team.net
Adres pocztowy: ul. Władysława Jagiełły 60 42-202 Częstochowa
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 890112.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 890112.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 890112.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "OZE w budynkach użyteczności publicznej i budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Przyrów"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1142680.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1276332.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1276332.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1276332.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "Czysta energia w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Przyrów",

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 344900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SMART EPC Spółka z o. o.
Email wykonawcy: biuro@smartepc.pl
Adres pocztowy: ul. portowa 28, 44-102 Gliwice
Kod pocztowy: 44-102
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 424227.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 424227.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 681456.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dotyczy Częśći I i II zadania Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: oferty dot. części I i II zadania w ,,procedurze odwróconej´´(art.24aa) spełniają wszystkie wymagania zamawiającego określone w SIWZ, nie podlegają odrzuceniu. Są jedynymi ofertami złożonymi na te części zadania i mieszczą się w limicie środków przeznaczonych na realizację zadania. Wykonawca wykazał brak podstaw wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta w/w Wykonawcy jest najkorzystniejsza. Dotyczy Części III zadania: Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: wybrana oferta w ,,procedurze odwróconej´´(art.24aa) spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 85,00 spośród wszystkich ofert. Wykonawca najwyżej oceniony wykazał brak podstaw wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta w/w Wykonawcy jest najkorzystniejsza.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.