To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-26
Ogłoszenie nr 510082584-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie: Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych po stronie damskiej i męskiej wraz z renowacją schodów zewnętrznych po stronie wschodniej budynku NCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529691-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, Krajowy numer identyfikacyjny 30647200000000,
ul. ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
3,
21-400
Łuków, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
257 989 074, e-mail
zp@spzoz.lukow.pl, faks
257 989 074.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.lukow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych po stronie damskiej i męskiej wraz z renowacją schodów zewnętrznych po stronie wschodniej budynku NCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):08/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem łazienek i schodów zewnętrznych w ramach zadania pn. ,,Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych po stronie damskiej i męskiej wraz z renowacją schodów zewnętrznych po stronie wschodniej budynku NCH SP ZOZ w Łukowie". W ramach realizacji zamówienia planuje się w szczególności: - rozbiórkę istniejących posadzek; - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej; - przekucia wraz z montażem nowych nadproży z belek sprężonych typu NST 072 dla projektowanych nowych powiększonych otworów drzwiowych; - zamurowania istniejących otworów drzwiowych; - wykonanie nowego podziału ściankami z bloczków gazobetonowych; - wykonanie nowych posadzek wraz z nowymi warstwami podposadzkowymi; - montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej; - wykonanie tynków cem.-wap. na nowych ściankach i przecierka istniejących tynków na ścianach i sufitach; - wykonanie oblicowań ściennych z płytek glazurowanych w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych; - nowe wymalowania z farb wysokogatunkowych odpornych na wilgoć i działanie środków dezynfekujących; - wykonanie nowych wymalowań i lamperii z farby olejnej z dwukrotnym poszpachlowaniem, na ścianie klatki schodowej sąsiadującej z łazienkami; - instalacje wewnętrzne elektryczne oświetlenia podstawowego i gniazd odbiorczych wg. nowego rozkładu pomieszczeń; - dostosowanie instalacji ppoż tj. lamp awaryjnych i czujek do nowego rozkładu pomieszczeń wraz z wykonaniem podtynkowego zasilania; - wykonanie nowych podtynkowych instalacji wewnętrznych zimnej i ciepłej wody użytkowej wg. nowego rozkładu pomieszczeń i armatury; - wykonanie nowych podejść instalacji centralnego ogrzewania z montażem nowych elementów grzejnych stalowych dwupłytowych typu CV22 i C22 z zaworami grzejnikowymi i głowicami termostatycznymi; - wykonanie nowej instalacji wewnętrznej kanalizacji PCV wg nowego rozkładu pomieszczeń. W ramach realizacji renowacji schodów zewnętrznych: - demontaż istniejącej terakoty; - skucie betonu; - gruntowanie 2 razy gruntem wysokogatunkowym; - wykonanie nowej warstwy betonowej i tynków mrozoodpornych i wodoszczelnych; - położenie nowej terakoty, klasy ścieralności 5 na zaprawie wodoszczelnej, elastycznej i fugi elastycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Remontu, stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ (część męska i część żeńska). 2. Budynek położony jest w miejscowości Łuków bezpośrednio przy ulicy doktora Anrzeja Rogalińskiego oraz ulicy Janiny i Antoniego Tryboniów. Na działkach oprócz przedmiotowego budynku znajduje się także parterowy budynek byłej porierni NCH - Apteka oraz dwukondygnacyjny budynek pralni - archiwum. Dojazd na teren działki istniejącymi zjazdami z ul. Dr. Rogalińskiego oraz ul. Tryboniów. Bryłę główną budynku stanowi prostopadłościan. Budynek wykonany na planie prostokąta, nakryty stropodachem dwuspadowym. Przedmiotowy obiekt jest budynkiem czterokondygnacyjnym niepodpiwniczonym, wykonany w konstrukcji uprzemysłowionej oraz tradycyjnej o ścianach zewnętrznych i wewnętrznych murowanych z cegły ceramicznej pełnej palonej oraz silikatowej. Na wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane Wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia zakończenia czynności odbioru zadania (podpisania protokołu odbioru końcowego). 3. Szczegółowe zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia zawierają przedmiary robót, stanowiące materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia oferty cenowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i nie są one wiążące dla Wykonawcy. Oznacza to, że przy ustalonym w formularzu ofertowym wynagrodzeniu ryczałtowym Wykonawca na podstawie przekazanych materiałów, sporządza ofertę cenową według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, w tym instalacyjne na własne ryzyko i odpowiedzialność. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia kosztorysu ofertowego zgodnego co do zakresu i formy z przedmiarami robót na kwotę zgodną ze złożoną ofertą. 4. W trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm przenoszących normy europejskie, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 5. Roboty będą realizowane na czynnym obiekcie w związku z czym Zamawiającemu przysługuje prawo wstrzymania robót, żądania wykonywania poszczególnych prac w określonych godzinach i porach dnia oraz żądania zmian w poszczególnych etapach robót. 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej, aby zapoznać się z obiektem oraz z zakresem robót wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone roboty oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 8. Termin płatności: 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 9. Termin wykonania zadania: 5 miesięcy od podpisania umowy. 10. Wykonawca przystępuje do remontu pomieszczeń higieniczno - sanitarnych z jednej strony (męskiej albo damskiej, wybór dowolny). Termin wykonania robót dla jednej strony to 2,5 miesiąca od dnia zawarcia umowy. Po tym jak za pomocą protokołu nastąpi odbiór pomieszczeń higieniczno - sanitarnych po jednej stronie budynku, Wykonawca przystąpi do wykonania remontu pomieszczeń higieniczno - sanitarnych po drugiej stronie budynku. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Zamówienie może być powierzone podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 12. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: na etapie wyłonienia Wykonawcy w postepowaniu na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, na etapie realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, - sankcje zostały przewidziane we wzorze umowy złącznik nr 7 do SIWZ. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - Zamawiający wymaga aby wykonanie wszystkich prac fizycznych było realizowane przez osoby zatrudnione wyłącznie na podstawie umów o pracę - zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy. Powyższy wymóg odnosi się zarówno do wykonawcy jak i podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45211310-5
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45330000-9, 45310000-3, 45421131-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
439330.77
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IRPOL Ireneusz Przeździak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
600000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- DOSTAWA RATOWNICZEGO ZESTAWU HYDRAULICZNEGO O NAPĘDZIE SPALINOWYM DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁUKOWIE
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w Żłobku Miejskim nr 1 w Łukowie
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Ubezpieczenie floty pojazdów Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Łukowie
- Sporządzenie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łuków w obszarze obrębu Jeziory
- Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w OSP z terenu Gminy Łuków
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Dostawa i montaż trzech fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych wolnostojących na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody oraz pompowni wody.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





