Ogłoszenie z dnia 2019-04-26
Ogłoszenie nr 510082128-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.
Miasto Stołeczne Warszawa: Działania informacyjne z wykorzystaniem słupów reklamowych zamówienie powtarzane do zamówienia nr ZP/JK/271/III-175/17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa, Krajowy numer identyfikacyjny 01525964000000,
ul. Pl. Bankowy
3/5,
00-950
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 22 4431400, e-mail
mkaras@um.warszawa.pl, faks
+48 22 4431402.
Adres strony internetowej (url): www.um.warszawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Działania informacyjne z wykorzystaniem słupów reklamowych zamówienie powtarzane do zamówienia nr ZP/JK/271/III-175/17
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/JK/271/II-54/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu możliwości prowadzenia kampanii informacyjnych za pomocą nośników outdoor´owych. Zamawiający będzie miał możliwość wykorzystania puli słupów ogłoszeniowych, każdy na okres dwóch tygodni. Zamawiający będzie miał także możliwość ekspozycji kampanii teaserowych o długości dwóch tygodni. Przed rozpoczęciem każdej kampanii informacyjnej Zamawiający będzie wskazywał liczbę słupów ogłoszeniowych, którą zamierza wykorzystać w trakcie jej realizacji. Zamawiający zobowiązuje się, iż liczba słupów ogłoszeniowych wykorzystywana w jednej kampanii informacyjnej nie będzie mniejsza niż 10 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325203.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Warexpo Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
400000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych jako zamówienie powtarzane Jego udzielenie zostało przewidziane w zamówieniu podstawowym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu (postępowanie nr: ZP/JK/271/III-175/17), a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
Ponadto umowa w postępowaniu pierwotnym została podpisana w dniu 27.02.2018 r., a zatem nie minął trzyletni okres od udzielenia zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





