eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Remont mieszadła produkcji Hermann Traexler typ TMA4, jednostki napędowej mieszadła, systemu mocowania wraz z rurą centralną mieszadła oraz czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A. w Częstochowa.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-24

Ogłoszenie nr 510080537-N-2019 z dnia 24-04-2019 r.

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.: Remont mieszadła produkcji Hermann Traexler typ TMA4, jednostki napędowej mieszadła, systemu mocowania wraz z rurą centralną mieszadła oraz czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A. w Częstochowa.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528448-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 15208264900000, ul. Srebrna 172/188, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48343618986, e-mail info@wartasa.eu, faks +48343619070.
Adres strony internetowej (url): www.wartasa.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Akcyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont mieszadła produkcji Hermann Traexler typ TMA4, jednostki napędowej mieszadła, systemu mocowania wraz z rurą centralną mieszadła oraz czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A. w Częstochowa.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

7/TM/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kapitalny remont mieszadła produkcji Hermann Traexler typ TMA4, jednostki napędowej mieszadła, systemu mocowania wraz z rurą centralną mieszadła oraz czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej (obiekt nr 15d) na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie. I. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia 1. Demontaż mieszadła z Wydzielonej Komory Fermentacyjnej (dalej zwanej: "WKF") oraz przygotowanie do transportu. 2. Zabezpieczenie dźwigu do demontażu i montażu mieszadła. 3. Wykonanie zabezpieczeń i stojaka transportowego pod mieszadło. 4. Załadunek i transport mieszadła do siedziby Wykonawcy oraz transport powrotny. 5. Zakres prac remontowych oraz weryfikacja zdemontowanych części mieszadła wraz z jednostką napędową: a) czyszczenie wszystkich części, piaskowanie, b) przegląd i ocena stanu aktualnego, sporządzenie protokołu z oględzin, c) badanie osiowości i wyważenie wału, w razie potrzeby naprostowanie wału, d) sprawdzenie wszystkich powierzchni oraz stanu gniazd łożyskowych, w razie potrzeby planowanie i naprawa, e) badanie stanu i ewentualne prostowanie deflektora mieszadła, f) nałożenie nowej powierzchni uszczelniającej PTFE na pierścień uszczelniający, g) montaż nowych łożysk, nowych tulei wału oraz nowego zestawu uszczelek, h) wymiana czujników temperatury PT100 do monitorowania temperatury systemu łożyskowania wraz ze skrzynką przyłączeniową (zgodnie z wymaganiami ATEX), i) remont i fazowanie wirnika mieszadła, j) sprawdzenie szczelności i poprawności działania pompy smaru, k) montaż nowych przewodów doprowadzających smar wykonanych ze stali stopowej 1.4571, l) montaż, wyważenie statyczne i dynamiczne zespołu wirującego potwierdzone protokólarnie, m) kontrola wyosiowania i centrowania silnika, n) montaż całego mieszadła, sporządzenie protokołu z naprawy, o) weryfikacja stanu technicznego sprzęgła A140 oraz wkładek sprzęgła, ewentualna wymiana podzespołów, p) weryfikacja i regeneracja jednostki napędowej mieszadła, r) przeprowadzenie badań parametrów rezystancji izolacji oraz rezystancji uzwojeń silnika mieszadła oraz pompy smaru. 6. Pokrycia malarskie. a) części mające kontakt z osadem: o piaskowanie, usunięcie rdzy i odtłuszczanie, o warstwa wstępna: 1 x SikaCor Zinc R lub równoważny, o warstwa ostateczna: 3 x Sikapoxitar F (AB) lub równoważny, b) części niemające kontaktu z osadem: o piaskowanie, usunięcie rdzy i odtłuszczanie, o warstwa wstępna: 1 x Sikacor Zinc R lub równoważny, o warstwa pośrednia: 1 x SikaCor EG1 lub równoważny, o warstwa ostateczna: 1 x SikaCor EG5 RA 7031 lub równoważny. 7. Wykonanie przeglądu oraz konserwacji rury centralnej wraz z odciągami mocującymi, w przypadku stwierdzenia uszkodzeń, ich naprawa. 8. W przypadku stwierdzenia, że elementy główne mieszadła takie jak: wirnik, dysk deflekcyjny, pompa smaru, sprzęgło są w stanie uniemożliwiającym remont lub naprawę, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, zostaną one wymienione na nowe. 9. Opróżnienie i czyszczenie wnętrza komory z zalegającego osadu i jego transport na miejsce wskazane przez Kierownika Wydziału Głównego Energetyka, na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków. 10. Wykonanie prób ruchowych na sucho wraz z pomiarem pobieranych prądów potwierdzone protokólarnie w obecności Zamawiającego. 11. Po napełnieniu komory osadem wykonanie 72 godzinnego rozruchu oraz niezbędnych pomiarów elektrycznych oraz szczelności, uruchomienie komunikacji z systemem nadrzędnym SKCD, wykonanie wizualizacji stanu sygnałów pomiarowych i kontroli systemu monitoringu łożysk. Wszystkie próby muszą być potwierdzone protokólarnie. 12. Sporządzenie i przekazanie OŚ "WARTA" S.A. kompletu dokumentacji z przeprowadzonych prac remontowych i rozruchowych mieszadła. 13. Wydanie certyfikatu ATEX na urządzenie. II. Wymagania 1. Remont mieszadła w WKF będzie prowadzony w sposób umożliwiający nieprzerwaną pracę pozostałych WKF-ów. 2. Wykonawca zapewni ubezpieczenie mienia ładunku w zakresie odpowiedzialności cywilnej przewoźnika za całkowite lub częściowe uszkodzenie lub utratę przesyłki w transporcie. Suma powinna odpowiadać wartości mienia w miejscu i czasie załadowania na środek transportu. 3. Wykonawca wykonujący prace instalacyjne i demontażowo-montażowe zgodnie z dyrektywą ATEX 94/9/WE musi być podmiotem certyfikowanym świadectwem ATEX. 4. Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie. 5. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne. 6. Wszelkie prace związane z transportem, załadunkiem, rozładunkiem Wykonawca wykona własnymi siłami. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia części zamiennych, materiałów pomocniczych do demontażu i montażu mieszadła, narzędzi oraz niezbędnego sprzętu specjalistycznego. 8. Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco tereny, na których zakończono prace (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz doprowadzić te tereny do stanu jak w chwili rozpoczęcia prac. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 9. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. 10. Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania dyspozytorowi wejścia na teren zakładu i wyjścia oraz podania ilości pracowników realizujących prace w danym dniu. 11. Warunkiem przystąpienia do każdego z etapów prac będzie pisemne dopuszczenie przez Zamawiającego. 12. Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia na terenie Oczyszczalni Ścieków powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. nr 47 poz. 401), rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. z 1993 r. nr 96 poz. 438). oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 8 lipca 2010 r. w sprawie minimalnych wymagań, dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, związanych z możliwością wystąpienia w miejscu pracy atmosfery wybuchowej (Dz. U. Nr 138, poz. 931). Podpisaną imienna listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie 13. Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. 14. Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz mieć aprobatę techniczna producenta urządzenia. 15. Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela nadzorującego wykonywane roboty do bezpośredniej współpracy z Zamawiającym. 16. Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji zużytego smaru i innych powstałych odpadów zgodnie z Ustawą o gospodarowaniu odpadami. 17. Wszystkie próby urządzeń i instalacji potwierdzone protokólarnie wykonuję Wykonawca wg. obowiązujących norm i przepisów przy obecności przedstawiciela Zamawiającego. 18. Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego dostarczy dokumenty odbiorowe określone obowiązującymi przepisami: a) dokumentację remontowo techniczną - powykonawczą, b) atesty, certyfikaty i aprobaty producenta, c) pisemną gwarancję na wykonany przedmiot zamówienia, d) protokół z zakończenia prac dotyczących czyszczenia komory, e) protokoły z prób ruchowych, pomiarów elektrycznych, szczelności, f) sprawozdanie z rozruchu. 19. Podstawą do odbioru końcowego prac będzie protokół z pozytywnie zakończonej 72 godzinnej próby rozruchowej instalacji przy parametrach nieodbiegających od zakładanych. III. Gwarancja 1. Wykonawca udzieli, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonany remont i zastosowane części zamienne od daty odbioru końcowego. 2. Wykonawca określi zakres prac serwisowych, jakie mogą prowadzić pracownicy Zamawiającego bez potrzeby obecności przedstawiciela serwisu oraz przedstawi harmonogram wymaganych przeglądów gwarancyjnych - serwisowych. 3. Wykonawca w okresie gwarancyjnym na swój koszt usunie wszelkie awarie oraz dokona wymiany wadliwych i uszkodzonych części lub całego urządzenia podlegającego gwarancji. 4. Wykonawca w okresie gwarancji musi spełnić poniższe wymagania, co do terminów usunięcia awarii na remontowanym urządzeniu: a) w przypadku wystąpienia awarii, wymagany czas reakcji telefonicznej lub mailowej celem zdiagnozowania lub usunięcia nie powinien przekroczyć 4 godzin licząc od chwili zgłoszenia, b) w przypadku braku konieczności wymiany części, usuniecie awarii musi nastąpić w ciągu 48 godzin licząc od chwili zgłoszenia, c) w przypadku konieczności wymiany typowych części, usuniecie awarii musi nastąpić w ciągu 7 dni licząc od chwili zgłoszenia, d) w przypadku konieczności wymiany części niestandardowych, usuniecie awarii musi nastąpić w ciągu 30 dni licząc od chwili zgłoszenia, e) w przypadku stwierdzonej wady uniemożliwiającej naprawę i dyskwalifikującej całe urządzenie Wykonawca dokona jego wymiany w terminie do 90 dni liczonych od chwili zdiagnozowania wady. IV. Zakres prac przygotowawczych OŚ "WARTA" S.A. 1. Wyłączenie remontowanego WKF-u z eksploatacji, odgazowanie i grawitacyjne odprowadzenie osadu (do poziomu włazu rewizyjnego tj. ok 50 % objętości WKF). 2. Po zamontowaniu mieszadła napełnienie komory WKF osadem

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42.99.64.00 - Mieszadła


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 320000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: H2O Rozwiązania Proekologiczne Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hajoty 61
Kod pocztowy: 01-821
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 315000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 315000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 315000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.