To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-05
Ogłoszenie nr 510076173-N-2020 z dnia 05-05-2020 r.
Gmina Książki: Przebudowa drogi gminnej nr 070406C w miejscowości Zaskocz - Jaworze w km 0 + 000 do km 1 +198
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518932-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540048987-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Książki, Krajowy numer identyfikacyjny 87111880400000,
ul. ul. Bankowa
4,
87-222
Książki, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 6888165, e-mail
sekretariat@gminaksiazki.pl, faks
56 6888138.
Adres strony internetowej (url): www.gm-ksiazki.rbip.mojregion.info
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 070406C w miejscowości Zaskocz - Jaworze w km 0 + 000 do km 1 +198
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RG.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana całkowita długość odcinka objętego opracowaniem wynosi 1,198 km. Projektowane elementy są oparte na ustaleniach wynikających z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - Dz.U. nr 43 z dnia 14 maja 1999 roku poz. 430. z późniejszymi zmianami. Dla projektowanej przebudowy drogi przyjęto parametry projektowe które umożliwiają zlokalizowanie jezdni, chodnika, zjazdów i poboczy w istniejącym pasie drogowym. Przyjęte parametry techniczne: - klasa drogi - D - kategoria ruchu - KR1 - prędkość projektowa - 30 km/godz. - szerokość jezdni - 5 m - szerokość poboczy - 0.75 m - spadki poprzeczne: - jezdni - na prostych odcinkach 2% daszkowy - poboczy gruntowych - 4%. Rozwiązania projektowe w planie sytuacyjnym Cały odcinek drogi o długości 1,198 km zlokalizowany jest w istniejącym pasie drogowym. Szerokości jezdni: od km 0+000 do km 0+052,5 - 5,0 m od km 0+052,5 do km 0+97,5 - rozdzielenie ruchu na dwa pasy o szerokości jezdni 3,0 m od km 0+097,5 do km 1+198 - 5,0 m Na odcinku od km 0+000 do km 0+216 zaprojektowano chodnik szerokości 2 m z przejściem dla pieszych w km 0+212. W km 0+180 zlokalizowano przystanek autobusowy z peronem. Na przebudowywanym odcinku zaprojektowano jedenaście łuków poziomych o promieniach od 170 m do 1500 m. Powierzchnia zjazdów do posesji i na grunty rolne - 536 m2. Rozwiązania projektowe w profilu podłużnym Niweletę nawierzchni jezdni dowiązano wysokościowo na końcu odcinka do nawierzchni bitumicznej drogi gminnej w gminie Ryńsk. W profilu podłużnym projektowane rzędne wyniesiono powyżej rzędnych istniejących o grubość projektowanej konstrukcji nawierzchni. Na załamaniach spadków podłużnych zaprojektowano dziewięć łuków pionowych o promieniach od 1000 m do 2000 m. Spadki podłużne - minimalny - 0,0%; maksymalny - 3,4%. Konstrukcje nawierzchni Nawierzchnia jezdni: - 4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej - skropienie emulsją asfaltową - 5 cm warstwa wiążąca z mieszanki mineralno- bitumicznej - skropienie emulsją asfaltową - 10 cm górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego - średnio 6 cm warstwa wyrównawcza z kruszywa kamiennego łamanego Poszerzenia podbudowy: - 10 cm warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego - 10 cm warstwa odsączająca z piasku Chodniki i peron - 6 cm kostka betonowa brukowa na podsypce cementowo - piaskowej - 10 cm warstwa odsączająca z piasku Obramowania: krawężnik betonowy 15/30 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 i obrzeże betonowe 8/30 cm na ławie z oporem z betonu C12/15. Na przejściu dla pieszych krawężniki betonowe najazdowe 15/22 cm. Wyspa spowalniająca ruch - 8 cm kostka betonowa na podsypce cementowo - piaskowej - 23 cm podbudowa z betonu C 12/15. Obramowanie: krawężnik betonowy najazdowy 15/22 cm na ławie z betonu C 12/15. Nawierzchnia zjazdów Zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej - 8 cm kostka betonowa na podsypce cementowo - piaskowej - 15 cm podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego - 10 cm warstwa odsączająca z piasku Zjazdy o nawierzchni bitumicznej - 4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej - 5 cm warstwa wiążąca z mieszanki mineralno- bitumicznej - 15 cm podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego - 10 cm warstwa odsączająca z piasku Zjazdy o nawierzchni z kruszywa kamiennego łamanego - 15 cm nawierzchnia z kruszywa kamiennego łamanego - 10 cm warstwa odsączająca z piasku Odwodnienie Nie zmienia się istniejących warunków odwodnienia - odprowadzenie wód opadowych odbywać się będzie powierzchniowo w pas drogowy. Przepust w km 1+075 wymaga remontu. Roboty przygotowawcze, ziemne i wykończeniowe Roboty na przebudowie drogi polegać będą na: - robotach pomiarowych - ścince poboczy - korytowaniu na poszerzeniach podbudowy i zjazdach - profilowaniu istniejącego podłoża - uformowaniu poboczy gruntowych - plantowaniu poboczy i skarp. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego Zakres robót związanych z bezpieczeństwem ruchu przy przebudowie obejmuje: 1. Wykonanie w km 0+075 wyspy spowalniającej ruch w obszarze zabudowanym i przed przejazdem kolejowym. 2. Bariery ochronne Należy ustawić bariery ochronne stalowy przy przepuście w km 1+075 obustronnie o łącznej długości 24 m. 3. Oznakowanie: Oznakowanie obejmuje: - ustawienie nowych znaków pionowych - razem 15 sztuk nowych znaków odblaskowych oraz dwóch znaków aktywnych na przejściu dla pieszych, - wykonanie oznakowania poziomego na powierzchni 13 m2. Lokalizacja projektowanych i istniejących znaków na drodze w projekcie stałej organizacji ruchu - rysunku nr 5. Niezbędnym również będzie opracowanie przez wykonawcę projektu organizacji ruchu w czasie prowadzenia robót. Wszystkie znaki muszą posiadać wymiary zgodne z grupą znaków - średnie, lica znaków - odblaskowe. Odległości ustawienia znaków zgodne ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych ustalonymi w załącznikach do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku (Dz.U. nr 220, poz.2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.). 4. Oświetlenie Projektuje się ustawienie w km 0+075 i km 0+190 dwóch lamp drogowych przy wyspie kanalizującej ruch oraz przejściu dla pieszych i przystanku autobusowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45332300-6
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
736999.01
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
906508.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 104930D- ul. Szkolna w Wiszni Małej
- Remont przedłużenia ul. Zamenhofa w Toruniu na odcinku od ul. Długosza do ul. Wybickiego
- Remont drogi nr 120615D w Mokronosie Górnym
- Przebudowa ulicy Słowackiego wraz z budową kanalizacji deszczowej
- Roboty remontowe i utrzymaniowe na drogach w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy w latach 2024/2025
- Rozbudowa parkingu w Stęszewie.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.