eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonowo Pomorskie › "Przebudowa targowiska miejskiego wraz z budową parkingu dla potrzeb targowiska miejskiego w Jabłonowie Pomorskim"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 510075354-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie: "Przebudowa targowiska miejskiego wraz z budową parkingu dla potrzeb targowiska miejskiego w Jabłonowie Pomorskim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu "Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524435-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111843100000, ul. ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6976800, e-mail zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl, faks 56 6979001.
Adres strony internetowej (url): www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa targowiska miejskiego wraz z budową parkingu dla potrzeb targowiska miejskiego w Jabłonowie Pomorskim"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa targowiska miejskiego wraz z budową parkingu dla potrzeb targowiska miejskiego przy ulicy Przemysłowej w Jabłonowie Pomorskim na działce nr 170/4, obręb 040207_4.0017 Jabłonowo Pomorskie, kategoria obiektu XXII i VIII. Poszczególne powierzchnie przedstawiają się następująco: 1) powierzchnia przeznaczona pod parking 2569,23 m 2., 2) powierzchnia projektowanych parkingów 843,00 m 2, 3) powierzchnia pieszojezdni 1111,56 m2, 4) powierzchnia terenów zielonych 614,67 m 2 = 20% >10% pow. części działki. 2. Szczegółową dokumentację techniczną opisu przedmiotu zamówienia w tym opis techniczny do projektu architektoniczno-budowlanego; Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR); Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (instalacja fotowoltaiczna) i przedmiar zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zakres robót będzie obejmował m. in.: 1) wykonanie 67 nowych miejsc postojowych dla samochodów osobowych o masie łącznej nie przekraczającej 3,5 tony. Warstwa odsączająca gr. 15 cm, podkład betonowy B10 gr. 15 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm, kostka betonowa gr. 8 cm). 2) Wykonanie wjazdu z istniejącej drogi miejskiej. Warstwa odsączająca gr. 15 cm, podkład betonowy B10 gr. 15 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm, kostka betonowa gr. 8 cm). 3) Wykonanie pieszojezdni, biegnącej wzdłuż ulicy Przemysłowej, z kostki betonowej szarej, grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm, podbudowa z betonu B 10 na warstwie odsączającej z ubitego żwiru. 4) Wykonanie zadaszenia przejść między istniejącymi stanowiskami handlowymi (płyty bezbarwne o grub. 25 mm ze wzmocnieniem "X", poliwęglanowe w układzie dwuprzęsłowym, ułożone na konstrukcji wsporczej stalowej). 5) Wykonanie zadeskowania szczytów istniejących stoisk oraz nowoprojektowanych zadaszeń z desek grub. 25 mm na pióro-wpust. Deski należy zakonserwować przed korozją biologiczną impregnacją powierzchniową w kolorze ciemny brąz. 6) Odwodnienie terenów utwardzonych przez nowoprojektowane wpusty uliczne oraz odwodnienie zadaszenia stoisk handlowych rurami spustowymi do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Odwodnienie terenów utwardzonych przez projektowane wpusty uliczne z odprowadzeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej przez osadnik i separator substancji ropopochodnych. 7) Projektowana sieć kanalizacji deszczowej obejmuje odwodnienie projektowanego terenu obejmującego parkingi i drogi oraz teren targowiska istniejącego. Projektowane przyłącze kanalizacji deszczowej należy włączyć do kolektora kanalizacji deszczowej, studnia KD. Odwodnienie terenu będzie następowało przy pomocy wpustów ulicznych żeliwnych 600x400 posadowionych na studniach osadowych PCV Dn 400. Wpusty muszą być przystosowane do ruchu ciężarowego (nośność 40 ton). Przykanaliki do wpustów należy wykonać z rur PVC 160 i 200. Do wykonania kanalizacji stosować rury kanalizacyjne z PVC SN 8 o ściankach litych. Przewody należy układać na podłożu z zagęszczonej podsypki piaskowej grub. 15 cm. Do wykonania studni rewizyjnych należy stosować kręgi betonowe Dn 1.200. Na właz stosować pokrywy żeliwno-betonowe, właz kl. D 400 z wentylacją, okrągły, wolny prześwit 600 mm, wkładka amortyzująca w korpusie. Studnie wyposażyć w stopnie złazowe żeliwne. Studnie montowane w drogach zabezpieczyć pierścieniem odciążającym żelbetowym. Studnie w drogach i terenach komunikacyjnych dostosować do poziomu dróg. Studnie rewizyjne betonowe K.D. wyposażyć w osadniki o głębokości minimum 0,5 m poniżej wlotu przewodu. 8) Istniejące rury spustowe należy wpiąć w nowoprojektowaną sieć kanalizacji deszczowej na terenie targowiska, odwodnienie projektowanych zadaszeń pośrednio przez dachy istniejące i odprowadzenie orynnowaniem. 9) Zaopatrzenie w energię elektryczną poprzez montaż paneli fotowoltaicznych na działce nr 170/4, tj. na istniejącym zadaszeniu stoisk handlowych. Zastosowane zostaną panele fotowoltaiczne monokrystaliczne w ilości 21 sztuk, szeregowo połączonych, o mocy nominalnej 290 Wp i możliwości uzyskania łącznej mocy 6,09 kWp. Panele fotowoltaiczne zostaną zamontowane na dedykowanych systemowych konstrukcjach wsporczych. Każdy panel fotowoltaiczny (PV) powinien być podparty co najmniej 2 szynami aluminiowymi o wymiarach 40x40 ze specjalnymi wyżłobieniami pod klemy montażowe. Konstrukcja wsporcza powinna być wykonana z systemowych profili aluminiowych 40x40 mm oraz kotw z uszczelnieniem gumowym gwarantującym wodoszczelność dachu o wymiarach M12x250. Wymagana gwarancja na konstrukcję wsporczą powinna wynosić co najmniej 10 lat. 10) Zamawiający, po wyborze Wykonawcy, a przed montażem instalacji fotowoltaicznej, będzie wymagał przedstawienia dokumentów potwierdzających, że zakupiona i mająca zostać zamontowana instalacja (panele fotowoltaiczne) posiada certyfikację i została dopuszczona do eksploatacji zgodnie z PN-EN IEC 61215 oraz PN-EN IEC 61730. Na każdy zamontowany moduł (panel) fotowoltaiczny, Wykonawca udzieli 12 lat gwarancji na jakość produktu, gwarancji na 90% mocy po 15 latach i co najmniej 80% mocy po 25 latach jej użytkowania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzyskał w imieniu inwestora wszelkie konieczne opinie i uzgodnienia konieczne do przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej. Falowniki należy przyłączać do sieci dystrybucyjnej kablami YKY. 11) Wykonanie instalacji odgromowej. Projekt obejmuje zewnętrzne urządzenia ochrony odgromowej: zwody, przewody odprowadzające oraz wykonanie złącz kontrolnych oraz uziomów prętowych. 12) Obsadzenie zielenią (najlepiej zimozieloną) zacieniającą parking 13) Roboty ziemne, prace montażowe, układanie krawężników, roboty porządkowe. 4. Z uwagi na przyjętą formę wynagrodzenia ryczałtowego, całkowity zakres prac niezbędnych do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, tym samym zakres prac ujęty w przedmiarze robót nie stanowi pełnego zakresu robót koniecznych do wykonania zamówienia. 5. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45213140-6 roboty budowlane w zakresie targowisk, 45223300-9 roboty budowlane w zakresie parkingów, 45213112-1 roboty budowlane w zakresie obiektów handlowych, 09331200-0 słoneczne moduły fotoelektryczne, 09332000-5 instalacje słoneczne, 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45312311-0 montaż instalacji piorunochronnej, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 6. Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający złożył wniosek w ramach dofinansowania objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu "Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury". 7. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu: drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przy czym obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem zatwierdzenia. Wszelkie koszty będące wynikiem ww. uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania robót. 8. Do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, określoną w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) użyć materiałów nowych, gwarantujących jakość techniczną nie gorszą niż określona w dokumentacji technicznej; 3) do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, umową oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia z Zamawiającym i/lub z inspektorem nadzoru (jeśli zostanie wyznaczony); 4) zastosować materiały i urządzenia odpowiadające deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i/lub aprobatami technicznymi, wskazanymi w dokumentacji technicznej. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca musi udowodnić, że zastosowane materiały i urządzenia odpowiadają normom określonym w projekcie, poprzez przedstawienie odpowiednich pozwoleń na ich zastosowanie, w tym atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności itp. 9. Podane w SIWZ oraz w dokumentacji technicznej wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 10. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oraz podwykonawca/-cy (o ile będą realizowali niniejsze zamówienie) zatrudniał/-li na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i wykonujące prace (czynności) związane z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności wykonujące prace fizyczne w postaci: robót budowlanych, instalacyjnych i montażowych chyba, że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12. W przypadku, gdy Zamawiający wyrazi zgodę na dokonywanie płatności na podstawie faktur częściowych. Wartość ostatniej części wynagrodzenia należnego Wykonawcy nie będzie mniejsza niż 10% wynagrodzenia całkowitego określonego w § 3 umowy. 13. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy. 15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 16. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu końcowego. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Okres udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 17. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 24 miesiące oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45213140-6


Dodatkowe kody CPV: 45223300-9, 45213112-1, 09331200-0, 09332000-5, 45330000-9, 45312311-0, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1146079.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Mi-Le-An" Anna Moczadło
Email wykonawcy: milean@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 36, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
Kod pocztowy: 13-300
Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1058738.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1058738.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1374317.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Przed zawarciem umowy Wykonawca złożył oświadczenie, w którym poinformował Zamawiającego, że zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie: zadaszeń z poliwęglanu komorowego pomiędzy straganami, konstrukcji stalowej do zadaszeń pomiędzy straganami, deskowania szczytów istniejących zadaszeń oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej. Na dzień publikacji niniejszego ogłoszenia Wykonawca nie ujawnił procentowej części zamówienia ani ich wartości. Ponadto Zamawiający nie może potwierdzić czy ww. roboty zostaną w całości powierzone podwykonawcy, czy tylko część z ich.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.