To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-11
Ogłoszenie nr 510071610-N-2019 z dnia 11-04-2019 r.
Gmina Dobroń: Remont cząstkowy nawierzchni dróg bitumicznych na terenie Gminy Dobroń w roku2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509209-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dobroń, Krajowy numer identyfikacyjny 73093462500000,
ul. ul. 11 Listopada
9,
95-082
Dobroń, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
043 6772683, 6772130, e-mail
sekretarz@dobron.ug.gov.pl, faks
436 772 679.
Adres strony internetowej (url): http://www.dobron.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg bitumicznych na terenie Gminy Dobroń w roku2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):271.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg bitumicznych na terenie gminy Dobroń, zadanie pod nazwą: "Remont cząstkowy nawierzchni dróg bitumicznych na terenie Gminy Dobroń w roku 2019" obejmujący naprawy nawierzchni dróg, łatanie dziur i wyrw w ilości około 5 000 m2, w następujących technologiach: 1) Na powierzchni około 500 m2 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego dokonanie remontu nawierzchni przy użyciu mieszanek mineralno- bitumicznych, z wycinaniem krawędzi, rozliczenie zł/m2 , wg następującej technologii: a) roboty przygotowawcze i oznakowanie dróg w miejscu wykonywania prac b) dostarczenie na teren budowy mieszanki mineralno - bitumicznej i materiałów pomocniczych, c) wycięcie ( sfrezowanie) uszkodzonych miejsc nawierzchni do głębokości minimum 4 cm z nadaniem ubytkom regularnych kształtów, d) oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu z pasa drogowego, e) ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca wraz z krawędziami, f) rozścielenie mieszanki mineralno - asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń, g) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, h) skropienie bitumem krawędzi naprawionego miejsca, i) przeprowadzenie wymaganych pomiarów i badań 2) Na powierzchni około 1500 m2 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego dokonanie remontu nawierzchni przy użyciu mieszanek mineralno- bitumicznych bez wycinania krawędzi rozliczenie w zł/m2, wg następującej technologii: a) roboty przygotowawcze i oznakowanie dróg w miejscu wykonywania napraw, b) dostarczenie na teren budowy mieszanki mineralno - bitumicznej i materiałów pomocniczych, c) oczyszczenie uszkodzonych miejsc z rumoszu i usunięciem go poza pas drogowy, d) ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca emulsją asfaltową wraz z krawędziami, e) rozścielenie mieszanki mineralno - asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń, f) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, g) skropienie bitumem krawędzi naprawionego miejsca, h) przeprowadzenie wymaganych pomiarów. 3) Na powierzchni około 3000 m2 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wykonanie nakładek z masy asfaltobetonowej gr 3 cm w miejscach o dużej ilości ubytków na małej przestrzeni jezdni wg następującej technologii: a) roboty przygotowawcze i oznakowanie dróg w miejscu prowadzenia planowanych prac, b) dostarczenie na teren budowy mieszanki mineralno - bitumicznej i materiałów pomocniczych, c) oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu z pasa drogowego d) skropienie naprawianego miejsca emulsją asfaltową, e) rozścielenie mechaniczne mieszanki mineralno - asfaltowej, warstwa o grubości 3 cm po zagęszczeniu, f) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, g) skropienie bitumem krawędzi naprawionego miejsca, h) przeprowadzenie wymaganych pomiarów. 2. Podane wyżej ilości to ilości orientacyjne, które należy przyjąć do ustalenia ceny oferty. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w granicach +/ 25%. 3. Materiał, destrukt, rumusz asfaltowo bitumiczny uzyskany z frezowania i oczyszczania miejsc naprawy stanowi własność Zamawiającego i zostanie przewieziony w miejsce przez niego wskazane. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1) organizację placu budowy, 2) usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie robót (gruz, elementy z rozbiórek), 3) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, bądź obowiązujące przepisy prawa, 4) powyższe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową, 5) wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót. 5. W obowiązku Wykonawcy leży: 1) ustanowienie kierownika robót, 2) zabezpieczenie terenu budowy przed wstępem nieuprawnionych osób trzecich, 3) urządzenie i organizacja terenu budowy oraz koordynowanie robót, 4) zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren, na którym są prowadzone roboty: Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względów bezpieczeństwa), prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP i p-poż. oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego, 5) przerwanie robót na żądanie Zamawiającego i zabezpieczenie wykonanych robót przed ich zniszczeniem, 6) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu wszystkich żądanych dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowości wykonania robót, 7) wykonywanie obowiązków zapewnienia bezpieczeństwa wynikających z obowiązujących przepisów prawa i dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy realizowanych robót oraz p-poż, 8) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów, 9) zapewnienie w niezbędnej ilości potencjału ludzkiego oraz potrzebnych maszyn i urządzeń sprawnych technicznie i dopuszczonych do użytkowania w budownictwie według potrzeb zgodnie z zakresem umowy, 10) utrzymanie terenu budowy i terenu przyległego do terenu budowy, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, przestrzeganie przepisów o ruchu drogowym, 11) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą - Prawo budowlane oraz udostępnianie im informacji wymaganych tą ustawą, 12) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własny koszt renowacji zniszczeń lub uszkodzeń, 13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji umowy wykonanych robót, ich części, obiektów budowlanych sąsiadujących lub znajdujących się na terenie przyległym do terenu budowy, bądź jakichkolwiek maszyn czy urządzeń - naprawienie ich lub doprowadzenie do stanu poprzedniego, 14) wykonywanie robót z nowych materiałów przez siebie zakupionych, 15) używanie do realizacji robót materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa, w tym zgodnie z przepisem art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz U. z 2018 poz. 1202 ze zm.). W przypadku wykorzystania przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, odpowiedzialność z tytułu ich niewłaściwej jakości przechodzi na Wykonawcę, jeżeli nie wniósł zastrzeżeń co do ich jakości w chwili ich protokolarnego przekazania przez Zamawiającego, 16) przedstawianie osobie wskazanej przez Zamawiającego, na każde jego żądanie, przed wbudowaniem materiałów odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość i dopuszczenie do stosowania tj.: w szczególności: certyfikatów "na znak bezpieczeństwa", certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności, atestów, świadectw pochodzenia. Przedstawienie przez Wykonawcę certyfikatów, deklaracji zgodności i atestów lub wykonanie badań jakościowych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za niewłaściwą jakość materiałów i nienależyte wykonanie robót, 17) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 18) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, 19) wyznaczenie do kierowania robotami i wykonywania przedmiotu umowy osób wskazanych w ofercie; zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w SIWZ, 20) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 21) dostarczenie niezbędnych dokumentów, potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np.: wyników pomiarów oraz protokołów badań, sprawozdań dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy, 22) zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót prowadzonych w pasie drogowym winno zapewniać bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego i osobom wykonującym roboty oraz zapewnić płynność ruchu drogowego, 23) uzyskanie we własnym zakresie przez Wykonawcę (w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego pełnomocnictwa) wszelkich innych decyzji i uzgodnień, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
153500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROMAK Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
188805.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601506 w km od 0+003,16 do 1+250,16 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Gmina Zielonki oraz Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. C3 (...)
- Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego
- Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej oraz dróg gruntowych na terenie Miasta Kobyłka
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Łask w 2024 roku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.