eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie miasta Bochnia realizowany w dwóch etapach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-17

Ogłoszenie nr 510066028-N-2020 z dnia 17-04-2020 r.

Gmina Miasta Bochnia: Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie miasta Bochnia realizowany w dwóch etapach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518847-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Bochnia, Krajowy numer identyfikacyjny 52389600000000, ul. ul. Kazimierza Wielkiego 2, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 014 61 49 100, e-mail umb@um.bochnia.pl, faks 014 611 83 99.
Adres strony internetowej (url): www.bochnia.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie miasta Bochnia realizowany w dwóch etapach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie miasta Bochnia realizowany w dwóch etapach. 2. Zamówienie obejmuje: 1) remont cząstkowy asfaltobetonem przy użyciu frezarki lub obcięcia piłą krawędzi ubytków, skropienie dna i krawędzi ubytków, powierzchniowe i nakładane mechanicznie uszczelnienie połączeń emulsją z piaskiem lub grysem, uszczelnianie spękań zalewą bitumiczną lub taśmą kauczukową, szacunkowa ilość masy do wbudowania - do 300 ton; 2) remont pęknięć nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 2,5 kg/m² i grysami w ilości 15 kg/m² - do 1000 m²; 3) remont nawierzchni bitumicznej polegającej na przywróceniu szczelności warstwy ścieralnej przez mechaniczne wypełnienie pęknięć (podłużnych, poprzecznych) zalewą bitumiczną lub taśmą kauczukowo - asfaltową - do 5000 mb. 3. Zadanie realizowane będzie w dwóch etapach: 1) I etap - obejmuje remont cząstkowy wszystkich ubytków powstałych w okresie zimowym realizowany zgodnie z harmonogramem prac sporządzonym przez Wykonawcę. 2) II etap - obejmuje bieżący remont cząstkowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania schematu oznakowania robót wraz z opisem i w celu zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt umowy oraz zestawieniem ulic do remontu cząstkowego wraz z szacunkową ilością masy przeznaczonej do wbudowania. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy wszystkich osób, zatrudnionych do wykonywania robót drogowych polegających między innymi na cięciu asfaltu, oczyszczaniu podłoża, skrapianiu i układaniu mieszanki bitumicznej. Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45233141-9, 45233200-1, 45233220-7, 45233223-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 284200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ENIGMA GROUP Sp. z o.o.
Email wykonawcy: tpiotrowska.enigma@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Chodenicka 39
Kod pocztowy: 32-700
Miejscowość: Bochnia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 367770.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 367770.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 367770.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.