eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Termomodernizacja oraz przebudowa i remont budynku Przychodni Rejonowej w Żywcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-16

Ogłoszenie nr 510065103-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: Termomodernizacja oraz przebudowa i remont budynku Przychodni Rejonowej w Żywcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynku Przychodni Rejonowej w Żywcu" ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, 4.3.4. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - konkurs. (Wniosek nr WND-RPSL.04.03.04-24-043D/18-005)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518895-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540046199-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30442100010000, ul. ul. Sienkiewicza 52, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 613 916, e-mail zoz_zyw_bb@o2.pl, faks 338 613 916.
Adres strony internetowej (url): http:// przetargi.ipzp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja oraz przebudowa i remont budynku Przychodni Rejonowej w Żywcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG/zp / I / 2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja oraz przebudowa i remont budynku Przychodni Rejonowej w Żywcu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Zadanie I - Termomodernizacja budynku Przychodni Rejonowej w Żywcu, w tym: - ocieplenie przegród - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - instalacje c.w.u. - instalacje c.o. - wymiana opraw oświetleniowych - pompa ciepła C.W.U. - zagospodarowanie i pozostałe (koszty niekwalifikowane) b) Zadanie II - Przebudowa i remont budynku Przychodni Rejonowej w Żywcu (koszty niekwalifikowane), w tym: W związku z ograniczeniem funduszy na zadanie zakres zawarty jest w zaktualizowanym przedmiarze robót. Ponieważ konieczne było powybieranie poszczególnych elementów z rozdziałów pełnego kosztorysu, poniżej przedstawiam zakres w formie opisowej: - wykonanie szybu, nowego wejścia do budynku oraz montaż windy - całość wg projektu i przedmiaru - wydzielenia p.poż klatki schodowej, oddymianie klatki - całość wg projektu i przedmiaru - remont ścian klatki schodowej - całość wg projektu i przedmiaru - wymiana instalacji wod-kan - całość wg projektu i przedmiaru - instalacja hydrantowa - całość wg projektu i przedmiaru - instalacja elektryczna - całość wg projektu i przedmiaru prace remontowe: - piwnica: brak - parter: wykonanie i wyposażenie sanitariatu NPS (pom. 0.15); remont posadzki (rozbiórka istniejącej, warstwy wyrównawcze samopoziomujące, wykładzina PCV) na klatce schodowej i na korytarzu przed sanitariatem, remont ścian i sufitów na korytarzach (0.02B, 0.17, 0.20, 0.27, 0.32, 0.31); stolarka drzwiowa pom. 0.15 - 1 piętro: wykonanie i wyposażenie sanitariatów 1.11, 1.12, 1.26; rozbiórka i utylizacja ścianek działowych gk na korytarzu 1.23; remont posadzki (rozbiórka istniejącej, warstwy wyrównawcze samopoziomujące, wykładzina PCV) na korytarzu 1.23, na klatce schodowej 1.02A oraz w pomieszczeniach NFZ (1.24, 1.25, 1.28); stolarka drzwiowa 1.11, 1.12, 1.26, 1.24, 1.25, 1.28 - 2 piętro: remont posadzki (rozbiórka istniejącej, warstwy wyrównawcze samopoziomujące, wykładzina PCV) na klatce schodowej; stolarka drzwiowa 2.18, 2.19 3. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". W związku z powyższym jeżeli dokumentacja stanowiąca opis przedmiotu zamówienia wskazywałaby cechy określone wyżej to Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w tej dokumentacji. Należy przyjąć, że wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego". W tym celu Wykonawca oświadcza w formularzu ofertowym, czy dla celów kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/urządzenia, o których mowa w dokumentacji technicznej, czy też zastosował materiały/wyroby/urządzenia o parametrach równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia o opinię na temat oferowanych materiałów/wyrobów/urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów/wyrobów/urządzeń równoważnych lub odrzucenia oferty z powodu braku równoważności (odrzucenie nastąpi na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 "uPzp". UWAGA 1: Oferta zostanie odrzucona również w przypadku gdy Wykonawca oświadczy w DRUKU OFERTA, że oferuje materiały/urządzenia/wyroby równoważne, a nie załączy do oferty wykazu tych materiałów/urządzeń/wyrobów wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Dokumenty te są bowiem elementem składanej oferty i nie podlegają uzupełnieniu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45111300-1, 45200000-9, 45321000-3, 45324000-4, 45420000-7, 45442100-8, 45443000-4, 45453000-7, 45310000-3, 45312310-3, 45331000-6, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45315300-1, 45315600-4, 45317000-2, 45317300-5, 31500000-1, 31520000-7, 45312100-8, 42414100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2134314.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane MARBUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stawowa 21
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2463183.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2463183.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3977082.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.