eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa samochodu osobowego z przeznaczeniem na oznakowany samochód operacyjny dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-15

Ogłoszenie nr 510065074-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze: Dostawa samochodu osobowego z przeznaczeniem na oznakowany samochód operacyjny dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522696-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540048914-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 23082149200000, ul. ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 473 103, e-mail bzp@powiat.jeleniogorski.pl, faks 757 526 419.
Adres strony internetowej (url): http://www.starostwo.jgora.pl/zamowienia-publiczne.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa samochodu osobowego z przeznaczeniem na oznakowany samochód operacyjny dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.272.1.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużytkowanego wcześniej, bezwypadkowego, technicznie sprawnego oraz wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych samochodu osobowego wraz z wyposażeniem - z przeznaczeniem na oznakowany samochód operacyjny dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne i wyposażenie samochodu) został zawarty w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagania co oznacza, że Wykonawca może zaoferować model samochodu zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach w zakresie określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj. w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (samochód i dokumenty, o których mowa w pkt 2), do siedziby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze przy ul. Sudeckiej 2, wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 2) Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia musi przekazać Zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące pojazdu, w tym dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji pojazdu: a) dowód własności pojazdu (fakturę VAT); b) kartę pojazdu; c) świadectwo zgodności WE albo świadectwo zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe, niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu; d) dokument potwierdzający zapłatę akcyzy na terytorium RP lub oświadczenie wyspecjalizowanego salonu sprzedaży, że posiada oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego zapłatę akcyzy na terytorium RP od pojazdu albo dowód odprawy celnej przywozowej (ewentualnie stosowna informacja umieszczona na fakturze VAT przez dealera); e) inne dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu - jeśli występują; f) książeczkę serwisową i gwarancyjną; g) instrukcję obsługi w języku polskim. 3) Wykonawca gwarantuje, że przekazane dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, o których mowa w pkt 2, umożliwią rejestrację pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku niemożności zarejestrowania samochodu z uwagi na niespełnianie przez pojazd warunków technicznych w zakresie emisji spalin według obowiązujących norm, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym i niedokonania płatności z tytułu realizacji umowy na podstawie wystawionej faktury VAT, natomiast Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego odbioru pojazdu na własny koszt. 4) Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca udzieli gwarancji bez limitu kilometrów na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia w okresach minimalnych (zgodnie z poniższym zestawieniem) lub zaoferowanych w Opisie technicznym oferowanego pojazdu (Załączniku Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). b) Zamawiający ustala minimalne okresy gwarancji: - na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne, elektroniczne (gwarancja mechaniczna) - minimum 2 lata; - na powłoki lakiernicze - minimum 3 lata; - na perforację blach nadwozia: minimum 10 lat. c) Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę opieki assistance producenta przez okres minimum 2 lat. 5) Okres gwarancji i opieki assistance producenta liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. 6) Okres udzielonej gwarancji mechanicznej będzie punktowany na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7) Wymagane jest, aby co najmniej jeden punkt autoryzowanego serwisu gwarancyjnego (przeprowadzającego naprawy gwarancyjne, przeglądy gwarancyjne oraz inne usługi w zakresie serwisowania pojazdu) znajdował się w odległości maksymalnie do 80 km od siedziby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze (ul. Sudecka 2, 58-500 Jelenia Góra). 8) Wymogi techniczne pojazdu dotyczące czynników takich jak: zużycie energii (paliwa), emisja dwutlenku węgla, emisja zanieczyszczeń (tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów) - zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. Nr 96, poz. 559), tj.: a) zużycie paliwa - zgodnie z wynikami badań homologacji (zgodnie z procedurą testową WLTP) - w cyklu mieszanym: nie więcej niż 8,0 l/100 km; b) emisja spalin CO2 w cyklu mieszanym (łączonym) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu (zgodnie z procedurą testową WLTP): nie więcej niż 170 g/km; c) emisja zanieczyszczeń (tlenków azotu, węglowodorów i cząstek stałych) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu - spełniająca normę spalin dla silników minimum Euro 6, przy czym - zgodnie z Komunikatem w sprawie ważności świadectw homologacji typu WE w odniesieniu do emisji spalin z dnia 16 października 2019 r. - w świadectwie zgodności oferowanego pojazdu musi zostać zawarte oznaczenie (symbol literowy) wskazujące, że ważność tego świadectwa w odniesieniu do obowiązujących norm emisji spalin nie upłynęła, biorąc pod uwagę wskazaną w w/w komunikacie "ostatnią datę rejestracji" - gwarantując tym samym możliwość pierwszej rejestracji pojazdu w I połowie 2020 roku - z wyjątkiem pojazdu już zarejestrowanego albo uzyskania dopuszczenia jednostkowego/indywidualnego pojazdu. 5. Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedłoży wraz z ofertą Opis techniczny oferowanego pojazdu - sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. W Opisie technicznym oferowanego pojazdu, stanowiącym element oferty, Wykonawca winien wskazać markę (nazwę producenta) i model oferowanego pojazdu, rok produkcji pojazdu oraz jego parametry techniczne i wyposażenie, a także okresy gwarancji i opieki assistance producenta. 7. Wszelkie pozostałe uregulowania związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy zawarte zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34100000-8


Dodatkowe kody CPV: 34110000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 109306.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum TMT Tadeusz Kwiędacz, Tomasz Kwiędacz Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świdnicka 151
Kod pocztowy: 58-200
Miejscowość: Dzierżoniów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 103650.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103650.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 103650.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.