eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › System zarządzania dla upłynnienia ruchu na szlakach pienińskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-10

Ogłoszenie nr 510063368-N-2020 z dnia 10-04-2020 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie: System zarządzania dla upłynnienia ruchu na szlakach pienińskich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513395-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 58889000000000, ul. ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 44 65 700, 44 65 810, e-mail i.gesiarz@zdw.krakow.pl, faks 12 44 65 702.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

System zarządzania dla upłynnienia ruchu na szlakach pienińskich

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDW-DN-4-271-8/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Zakres podstawowy zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa i utrzymanie systemu sterowania ruchem na odcinku drogi wojewódzkiej nr 969 w rejonie m. Krościenko w ramach następujących etapów: o Etap I - obejmujący dostawę wskazanych w OPZ urządzeń ITS (czterech stacji pomiaru ruchu drogowego i dwóch tablic zmiennej treści / VMS), instalację tych urządzeń w terenie oraz odpowiednią ich konfigurację w systemie informatycznym Zamawiającego, tj. Zintegrowanym Systemie Sterowania Ruchem Województwa Małopolskiego (ZSSRWM), o Etap II - obejmujący świadczenie usług bieżącej konserwacji i utrzymania w należytej sprawności technicznej dostarczonych i zamontowanych w ramach niniejszego zamówienia urządzeń ITS w okresie od dnia 01.07.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia. 2) Zakres opcjonalny zamówienia Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo: a) dostawę, instalację w terenie oraz odpowiednią konfigurację w systemie ZSSRWM dodatkowej (piątej) stacji pomiaru ruchu drogowego, b) świadczenie usług bieżącej konserwacji i utrzymania w należytej sprawności technicznej dostarczonych i zamontowanych w ramach niniejszego zamówienia urządzeń ITS (na zasadach analogicznych, jak w przypadku zakresu podstawowego) w okresie od dnia 01.01.2021 r. maksymalnie do dnia 31.12.2021 r. (tzn. przedłużenie okresu wykonywania Etapu II zakresu podstawowego), c) świadczenie usług bieżącej konserwacji i utrzymania w należytej sprawności technicznej dostarczonej i zamontowanej w ramach niniejszego zamówienia dodatkowej(piątej) stacji pomiaru ruchu drogowego (w przypadku wykonania tegoż w związku ze skorzystaniem w tym zakresie przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji)w okresie najwcześniej od dnia 01.07.2020 r. maksymalnie do dnia 31.12.2021 r. Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.97.00.00 - Urządzenia monitorowania ruchu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 813000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALUMBRADOS VIARIOS SOCIEDAD ANONIMA S.A. Oddział w Polsce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Galicyjska 22
Kod pocztowy: 32-087
Miejscowość: Zielonki
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 759700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 759700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 868189.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wynagrodzenie Wykonawcy w okresie realizacji umowy: 1) za zakres podstawowy zamówienia: 664 450,00 zł 2) za zakres opcjonalny zamówienia: 95 250,00 zł


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.