eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nałęczów › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sadurki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-09

Ogłoszenie nr 510062301-N-2020 z dnia 09-04-2020 r.

Gmina Miejska Nałęczów: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sadurki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 6 OCHRONA ŚRODOWISKA I EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE ZASOBÓW, Działania 6.4 Gospodarka wodno-ściekowa.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507954-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540026192-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Nałęczów, Krajowy numer identyfikacyjny 52922600000000, ul. al. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 014 500, e-mail um@naleczow.pl, faks 815 014 500.
Adres strony internetowej (url): https://umnaleczow.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sadurki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.271.31.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia zadania pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sadurki" jest wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej wraz z odgałęzieniami bocznymi do przyłączy, a także przepompowniami sieciowymi i przydomowymi w miejscowości Sadurki oraz włączenie tej kanalizacji do miejskiego systemu ścieków miasta Nałęczów. Zarządca sieci - Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Nałęczowie posiada obecnie monitoring i system wizualizacji Hydro-Partner Leszno. Sieć składa się z następujących elementów: 1) rurociągi przesyłowe (główne) kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej; 2) rurociągi tłoczne kanalizacji sanitarnej; 3) rurociągi odgałęzień bocznych do przyłączy kanalizacji sanitarnej (odcinki od kanału głównego do miejsca włączenia w pobliżu istniejącego przyłącza do budynku, bezodpływowego osadnika gnilnego lub w pobliżu budynku, zakończone studzienką lub korkiem); 4) przepompownie sieciowe; 5) przepompownie przydomowe; 6) rury ochronne (osłonowe) wykonane metodą przecisku lub przewiertu; 7) studnie rewizyjne, połączeniowe i kaskadowe (spadowe) kanalizacji sanitarnej z polimerobetonu lub tworzyw sztucznych; 8) studnie rozprężne z tworzyw sztucznych; 9) studnie zasuw z kręgów żelbetowych; 10) dojazdy i dojścia do przepompowni ścieków. Nowobudowana sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej będzie odprowadzała ścieki sanitarne z m. Sadurki do systemu kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w Nałęczowie. Sieć zaprojektowano w kierunku najniżej położonych miejsc, umożliwiających zlokalizowanie przepompowni ścieków. Koszty administracyjne związane z wycinką drzew i krzewów leżą po stronie Zamawiającego. W ramach niniejszego zamówienia nie będą pobierane opłaty za zajecie pasa drogowego oraz za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym dróg gminnych. Zamawiający posiada zgodę właścicieli na prowadzenie robót na działkach prywatnych. W ramach niniejszego zamówienia nie będą pobierane opłaty za zrzut wody z prób i odwodnienia wykopów. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych. W zlewni CS2 do wykonania przewidziano: 1) sieć główną na odcinku od CS2 do CS2.59, 2) odcinek od CS2.11 do CS2.11.6, 3) odcinek od CS2.15 do CS2.15.1, 4) odcinek od CS2.21 do CS2.21.3, 5) odcinek od CS2.33 do CS2.33.4, 6) odcinek od CS2.34 do CS2.34.2 7) odcinek od CS2.43 do CS2.43.4, 8) odcinek od CS2.53 do CS2.53.1 wraz z przepompowniami, studniami, przyłączami itp. W zlewni BS1 do wykonania przewidziano: 1) sieć główną na odcinku od BS1 do SR5, 2) odcinek od PS5 do BS.24, 3) odcinek od PS4 przez CS.1, CS.2 do CS.6, 4) odcinek od CS.6 przez CS.10 do CS.24, 5) odcinek od PS5 do SR5 wraz z przepompowniami, studniami, przyłączami itp. W zlewni CS3 do wykonania przewidziano: 1) sieć główną na odcinku od CS.3 przez CS3.6, CS3.12, CS3.13 do CS3.25, 2) sieć główną na odcinku CS3.25 przez CS3.30, CS3.41 do CS3.41.7, 3) odcinek CS3.41 przez CS3.41.12 do CS3.41.12.4, 4) odcinek CS3.23 do CS3.23.10, 5) odcinek CS3.6 do CS3.23.6.1, 6) odcinek CS3.23.7 do CS3.23.7.2, 7) odcinek CS3.23.8 do CS3.23.8.2, 8) odcinek CS3.12 do CS3.12.5, 9) odcinek CS3.7 do CS3.7.1 wraz z przepompowniami, studniami, przyłączami itp. W zlewni CS6 do wykonania przewidziano: 1) sieć główną na odcinku CS6 do CS6.34, 2) odcinek CS6.18 do CS6.18.2, 3) odcinek CS6.20 do CS6.20.1, 4) odcinek CS6.26 do CS6.26.2, 5) odcinek PS4 do SR4 wraz z przepompowniami, studniami, przyłączami itp. Szczegółowy zakres prac składających się na przedmiot niniejszego zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej i załącznikach, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Szacunkowy zakres ilościowy poszczególnych robót ujęto w przedmiarze robót, będącym załącznikiem do niniejszej SIWZ oraz stanowiącym materiał pomocniczy dla Wykonawców w związku z tym, że Zamawiający do realizacji przewidział jedynie część zakresu robót objętego dokumentacją projektową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV: 45232000-2, 45112000-5, 45110000-1, 45231000-5, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5346916.78
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Mercus Bis Sp. z o.o.
Email wykonawcy: z.niedziolka@mercusbis.pl
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 33
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Wieliczka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5495210.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5495210.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5745000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.