To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-09
Ogłoszenie nr 510062092-N-2020 z dnia 09-04-2020 r.
Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych: USŁUGI UTRZYMANIA PARKÓW MIEJSKICH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502940-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625530600000,
ul. Rynek
1,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 165 000, e-mail
bzp@chorzow.eu, faks
32 4165639, 32 4165640.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI UTRZYMANIA PARKÓW MIEJSKICH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZP.271.951.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są USŁUGI UTRZYMANIA PARKÓW MIEJSKICH podzielone na 3 części zamówienia: - część I - PARK HUTNIKÓW o pow. 26 301 m2, - cześć II - PARK POD KASZTANAMI o pow.17 091 m2, - część III - otoczenie szybu PREZYDENT o pow. 40 168 m2, 2. Charakterystyka ogólna przedmiotu zamówienia (wspólna dla wszystkich części) - w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną charakterystyką ogólną przedmiotu zamówienia oraz z załączonymi przedmiarami i harmonogramami prac, odrębnymi dla każdej części zamówienia. Załącznikami do SIWZ są przedmiary prac, charakterystyki obiektów w formie tabelarycznej i harmonogramy realizacji prac. O zamówienie dla części I , II oraz III mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na części zamówienia, które wskazane zostały w punkcie 1. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na dowolną ilość części zamówienia. Dla każdej części zamówienia będzie prowadzone odrębne postępowanie w celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej dla każdej części zamówienia i zostanie zawarta odrębna umowa. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych. Jest to zamówienie na usługi w rozumieniu art. 2 pkt. 10 ustawy Pzp. Przewidywane do wykonania usługi określają wybrane kategorie usług wg Wspólnego Słownika Zamówień: 77313000-7 77310000-6 II. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.) 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby osoby, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. 1) Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane przez pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z wykazem dostarczonym zamawiającemu łącznie z dokumentami potwierdzającymi sposób zatrudnienia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. 2) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób, np. kopię umów o pracę zanonimizowane, oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, np. oświadczenia zatrudnionych osób, potwierdzającego, że wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania w każdym czasie trwania Umowy przez przedstawiciela Zamawiającego lub przez Inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanych w niniejszej Umowie, do dokonywania kontroli na terenie prac przestrzegania niniejszych warunków przez Wykonawcę, wyłącznie w zakresie niezbędnym na potrzeby niniejszej Umowy i w ramach obowiązujących przepisów prawa; formą kontroli będzie np. sprawdzenie listy obecności i składu osobowego pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w tym Zamawiający może żądać okazania dowodu tożsamości przez osoby wykonujące wskazane czynności 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wskazanych warunków poprzez wgląd do ewidencji czasu pracy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, wyłącznie w zakresie niezbędnym na potrzeby niniejszej Umowy i w ramach obowiązujących przepisów prawa, 5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności robotników określone w przedmiarze robót. 6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. 1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 100,00 PLN. 2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności kierowcy wskazanych w wykazie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia dowiedzenia się o zdarzeniu opisanym wyżej i naliczyć karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10% całkowitej wartości zamówienia o którym mowa w §3 ust. 2 wzoru umowy oraz naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane w ust. 6 pkt 1) i 3). 3) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 5, na podstawie umowy o pracę lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 200,00 zł, za każdą osobą zatrudnioną w sposób niezgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ. 4) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami, bez konieczności aneksowania umowy, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 77313000-7
Dodatkowe kody CPV: 77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: USŁUGI UTRZYMANIA PARKÓW MIEJSKICH : część III - OTOCZENIE SZYBU PREZYDENT |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
173827.83
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BILPOL-KUŻAJ spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
182025.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Organizacja konferencji
- Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Chorzowa w latach 2024 - 2026
- Projekt modernizacji instalacji elektrycznej wraz z remontem korytarzy w Szkole Podstawowej nr 10 przy ul. Urbanowicza 4 w Chorzowie
- zadanie z Budżetu Obywatelskiego pod nazwą 'Arboretum Batorego'
- AKTUALIZACJA PROJEKTU WYBIEGU DLA PSÓW PRZY UL. OPOLSKIEJ W CHORZOWIE
- "Obsługa brandingowa Stadionu Śląskiego w 2024 roku"
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach
- Założenie i pielęgnacja kwietników zlokalizowanych na terenie miasta Opola w ramach zakładania i utrzymania terenów zieleni.
- "Ogród sensomotoryczny dla najmłodszego chełmianina - budowa w ramach budżetu obywatelskiego"
- Wykonywanie usług z zakresu obsługi Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w latach 2024 - 2025
- "Magiczny Ogród Sensoryczny przy Przedszkolu Miejskim Nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie - budowa w ramach budżetu obywatelskiego"
- "Utrzymanie terenów zieleni urządzonej na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na zadania ZADANIE II
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.