To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-07
Ogłoszenie nr 510060667-N-2020 z dnia 07-04-2020 r.
Miasto Ełk: WYKONANIE WENTYLACJI MECHANICZNEJ KUCHNI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W EŁKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514668-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19-300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 73 26 200, e-mail
zium@um.elk.pl, faks
087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE WENTYLACJI MECHANICZNEJ KUCHNI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W EŁKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O-ZP.271.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowejinstalacji wentylacji mechanicznej kuchni głównej z pomieszczeniami przyległymi w SzkolePodstawowej nr7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku. Obiekt nie jest wpisany do rejestru zabytków.Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym, co należy uwzględnić wharmonogramie prac. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje: a) Wykonanie prac przygotowawczych naplacu budowy, b) wykonanie prac rozbiórkowych istn. komory kurzowej, instalacji wentylacji oraz okapów i wentylatorów wraz z wywozem i utylizacją, c) wykonanie lub powiększenie przebić wścianach i stropach w miejscach przejść kanałów, d) montaż nowych kanałów wentylacji mechanicznejstalowych wraz z niezbędną izolacją, e) montaż central wentylacyjnych wraz z uruchomieniem, f)montaż czerpni oraz wyrzutni ściennych i terenowych, g) montaż wentylatorów wyciągowychdachowych oraz okapów kuchennych wraz z uruchomieniem, h) montaż kratek i anemostatównawiewno-wywiewnych oraz czujników i sterowników wraz z regulacją instalacji wentylacji, i)wykonanie obudowy g-k kanałów nawiewnych, j) obudowa kanałów przy przejściach przez stropywraz z odtworzeniem płytek glazurowych, k) adaptacja istn. instalacji elektrycznej dla central,okapów, wentylatorów dachowych i pomp obiegowych c.t., l) wykonanie instalacji ciepłatechnologicznego dla zasilania central wentylacyjnych, m) uporządkowanie terenu i obiektu popracach budowlanych, n) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tymmiędzy innymi: - dokumentacja geodezyjna powykonawcza, - dokumentacja instalacyjnapowykonawcza wentylacji, - oświadczenia kierownika budowy oraz kierowników robót, - protokoły zbadań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, - protokoły z rozruchu i regulacjiinstalacji, - atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, - inne dokumenty niezbędne do uzyskaniapozwolenia na użytkowanie. UWAGA: - Zamawiający wymaga realizacji prac poza okresem działaniakuchni, tj w większości okres ferii i wakacji. - Wykonanie drzwi ewakuacyjnych ze stołówki, ujętychw przedmiotowej dokumentacji projektowej, nie wchodzi w zakres zamówienia i jest z niegocałkowicie wyłączone - nie podlega wycenie. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązanybędzie: a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robótbudowlanych, b) przekazać materiały z rozbiórki (nadające się do ponownego zastosowania) dlaZamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5km od placu budowy, c) pozyskać aktualnąmapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwewbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach, d) zachować orazchronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, wprzypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, e) zapewnić obsługęserwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy wokresie udzielonej gwarancji. f) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych nawezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt "Projekt budowlany wentylacjimechanicznej kuchni głównej z pomieszczeniami przyległymi oraz dodatkowego wyjściaewakuacyjnego ze stołówki w SP7 w Ełku", szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiary.Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu owłasną analizę, gdyż - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji Przedmiary załączono w celu ułatwienia kalkulacji, lecz nie stanowią one podstawy do późniejszegorozliczenia umowy. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowaniaceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót, elementów niezbędnych do wykonania umowy,a wynikających z załączonego projektu i zapisów SIWZ. 1.2 Wymagania ogólne Zamawiającego wzakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonaniaprzedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymizmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wy-robach budowlanych z późniejszymi zmianami.Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robótmo-gą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku dowskazanych w dokumen-tacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lubprzedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takimsamym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznychwykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrówtechnicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. UWAGI:Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionychzgodnie z ustawą "Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późniejszymi zmianami". 1.3. WymaganiaZamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3.1.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lubpodwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)roboty rozbiórkowe i ziemne, b) roboty budowlane, c) roboty tzw. wykończeniowe, d) robotyzwiązane z wykonaniem sieci i instalacji, e) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednioprac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. (Wymóg ten dotyczy osób, którewykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracownikówfizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługęgeodezyjną itp.) 1.3.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywaniaczynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1czynności. Za-mawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentóww zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień wprzypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzaniakontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.3.3 W trakcie realizacji zamówienia na każdewezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wpunkcie 1.3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lubpodwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, którychdotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładneokreślenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objętewezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniemliczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisosoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę ko-pięumowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których do-tyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakresobowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana wsposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami oochronie danych osobowych (RODO) - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imięi nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzajumowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie macharakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegająanonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątemodpowiednich przepisów o ochronie danych osobowych.) 1.3.4 Z tytułu niespełnienia przezwykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaciobowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnychpostanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przezwykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodóww celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu za-trudnienia napodstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1.czynności. 1.3.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przezwykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przezPaństwową Inspekcję Pracy. 2. Minimalny wymagany okres gwarancji: 36 pełnych miesięcy od datyodbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45331000-3
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
196810.40
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Budowlanych "SKOMAND"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
221169.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Zakup samochodu osobowo-dostawczego
- "Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny szpitalnej oraz odzieży roboczej i ochronnej wraz z transportem na potrzeby ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o. o."
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Puławy
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
- Roboty remontowe w budynku DS-1 (21-1) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.