eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2020 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-31

Ogłoszenie nr 510056574-N-2020 z dnia 31-03-2020 r.

Miasto Ełk: Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2020 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504561-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 73 26 200, e-mail zium@um.elk.pl, faks 087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2020 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres remontu cząstkowego: a) masą mineralno - bitumiczną na gorąco ( z otaczarki )- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót,oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu nawysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednejlub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni,zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. b) mieszanką mineralno -asfaltową na zimno - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym kształcie,usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno -asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniemniwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. c) żwiramikruszonymi i emulsją asfaltową - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót,dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc, bez wycinki łat oregularnym kształcie, a tylko usunięcie miejsc skruszonych i b. falistych, usunięcie rumoszu nawysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie kruszywa (przy większych wybojachskropienie i rozścielenie ich warstwami) z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczneposzczególnych warstw, pielęgnacja łat. Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco: -wbudowanie 1 tony masy z otaczarki bez wycięcia uszkodzonych miejsc -20 ton, - wbudowanie 1tony masy z wycięciem uszkodzonych miejsc i odwiezieniem materiału z rozbiórki na odl do 5 km- 20ton, - wbudowanie 1 tony mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno bez wycięcia uszkodzonychmiejsc- 8 ton, - wbudowanie 1 tony mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno z wycięciemuszkodzonych miejsc i odwiezieniem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km- 8 ton, - wykonaniefrezowania nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km - 1000m2, - dodatek za zwiększenie głębokości frezowania o 1 cm ponad 4 cm - 500 m2, - wykonanienakładki z MMA gr. 4 cm- 1300 m2, - dodatek za zwiększenie grubości nakładki o 1 cm ponad 4 cm -400 m2, - ułożenie geosiatki poliestrowej pod warstwę bitumiczną - 100m2, - remont żwiramikruszonymi i emulsją asfaltową gr. do 1,5 cm- 600 m2, - dodatek za zwiększenie głębokości wyboju o0,5 cm ponad 1,5 cm - za 1 m2 - 300 m2 - regulacja studni kanalizacyjnych Ø1200mm z wymianąpokrywy, włazu i założeniem pierścienia odciążającego - 2 szt , - regulacja studni kanalizacyjnych - 6szt, - regulacja wpustów ulicznych - 6 szt, - regulacja zaworów wodociągowych i gazowych -6 szt.Podane zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. 2. Zalecasię, aby wykonawca (oferent) zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne doprzygotowania oferty i podpisania umowy. 3. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowyzobowiązany będzie do dostarczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii polisy OC. 4.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie zustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. 5. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnieniapracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia napodstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazaneponiżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie robót związanych zwbudowywaniem masy asfaltowej z otaczarki, b) wykonywanie robót związanych z wbudowywaniemmieszanki mineralno-asfaltowej na zimno, c) wykonywanie robót przy frezowaniu nawierzchni bitumicznej, d) wykonywanie nakładek z masy mineralno- asfaltowej, e) wykonywanie robót przyremontach żwirami i emulsją asfaltową, f) wykonywanie robót przy układaniu drogowych płytbetonowych, g) wykonywanie robót przy regulacji studni kanalizacyjnych, h) wykonywanie robót przyregulacji wpustów ulicznych, i) wykonywanie robót przy regulacji zaworów wodociągowych igazowych, j) dowóz i wywóz materiałów na budowę i z budowy. (Wymóg ten dotyczy osób, którewykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracownikówfizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługęgeodezyjną itp.). 6.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywaniaczynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1.czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów wzakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień wprzypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzaniakontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.2. W trakcie realizacji zamówienia na każdewezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłożyzamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wpunkcie 5.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lubpodwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, którychdotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładneokreślenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objętewezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniemliczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisosoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopięumowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczyww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakresobowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana wsposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami oochronie danych osobowych (RODO) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię inazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzajumowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie macharakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegająanonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów ustawy o ochronie danych osobowych) 6.3. Z tytułu niespełnienia przezwykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących wskazane w punkcie 5.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaciobowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnychpostanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przezwykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodóww celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1.czynności. 6.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przezwykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przezPaństwową Inspekcję Pracy. 7. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 24 pełnychmiesięcy od daty odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203148.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolonia 1
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 249850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 448409.12
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.