eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonanie projektu aranżacji wystawy stałej pt.Sztuka dwudziestolecia międzywojennego - art déco

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-03-22

Ogłoszenie nr 510056563-N-2019 z dnia 22-03-2019 r.

Muzeum Mazowieckie w Płocku: Wykonanie projektu aranżacji wystawy stałej pt.: Sztuka dwudziestolecia międzywojennego - art déco

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Mazowieckie w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 28575800000000, ul. ul. Tumska 8, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 364 70 70, e-mail zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu, faks 24 364 70 70; 24 262 44 93.
Adres strony internetowej (url): http://www.muzeumplock.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie projektu aranżacji wystawy stałej pt.: Sztuka dwudziestolecia międzywojennego - art déco

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie koncepcji oraz projektu technicznego wykonawczego aranżacji ekspozycji stałej pt.: Sztuka dwudziestolecia międzywojennego - art déco w budynku Muzeum Mazowieckiego przy ul. Kolegialnej 6 w Płocku. 2. Wystawa będzie się mieścić w przestrzeni wystawowej Muzeum Mazowieckiego na parterze i pierwszym piętrze ww. budynku, o powierzchni ok. 1000 m2. 3. Budżet realizacji wystawy (kompleksowa budowa aranżacji gablot i przestrzeni ekspozycyjnych oraz wydruków wielkoformatowych) nie powinna przekroczyć kwoty 3.900.000,00 zł brutto. 4. W ramach zamówienia należy wykonać: A. Projekt koncepcyjny rozwiązań wystawienniczych i scenograficznych, w szczególności zawierający: a) scenariusz wystawy zawierający opis rozwiązań plastycznych, rozmieszczenie eksponatów i treści merytorycznych, b) wizualizacje 3D najważniejszych przestrzeni ekspozycyjnych, c) schemat rozmieszczenia eksponatów, multimediów, grafik w formie rzutu, d) projekt stylu grafik wystawowych, tzw. Key visual e) wskazanie wytycznych projektowych do projektu budowlanego wg. Ustaleń z architektami, które realizować będą założenia projektu wystawienniczego, (np. charakter podłóg, sufitów, możliwości montażu lub podwieszenia, ukrycie instalacji etc.) B. Projekt techniczny - wykonawczy aranżacji ekspozycji Projekt techniczny - wykonawczy aranżacji ekspozycji powinien uwzględniać wszystkie niezbędne do realizacji funkcje (wystawiennicze, komunikacyjne, oświetleniowe, multimedialne itd.), a w szczególności zawierać: a) opracowanie opisowe przyjętych rozwiązań przestrzennych, plastycznych oraz technicznych dotyczących wykonania poszczególnych elementów aranżacji, w formie opisu technicznego, b) projekt aranżacji ścian, podłóg, wykaz materiałów, w formie rzutów i istotnych rozwinięć ścian, c) projekt oświetlenia w formie schematu rozmieszczenia punktów oświetleniowych i wykazu sprzętu, d) projekt wykorzystania technologii multimedialnych np.: muzyka, dźwięk, film, itp. w formie schematu e) wykonanie szczegółowych rysunków technicznych poszczególnych elementów aranżacyjnych wystawy, w szczególności gablot i zabudowy scenograficznej, f) wykaz urządzeń oraz elementów wykończeniowych z opisem technologii montażu, g) szacunkowy kosztorys zakupu wyposażenia oraz budowy aranżacji wystawy wraz z opisem C. Projekt elementów graficznych i multimedialnych wchodzących w skład ekspozycji ? projekt szaty graficznej wystawy ze wskazaniem technologii wykonania poszczególnych elementów graficznych wystawy, ? skład graficzny, przygotowanie plików produkcyjnych: a) wydruków wielkoformatowych - fototapet, b) podpisów, c) zwiastunów wystawy, d) plansz, tablic ? projekt rozmieszczenia plansz/ liter/napisów/podpisów, itp. ? scenariusze ewentualnych filmów i aplikacji z opisem wytycznych dotyczących długości i formatu ? layout stanowisk interaktywnych z opisem ich funkcjonalności ? logotyp wystawy D. Przygotowanie kosztorysów i wytycznych do opracowania SIWZ E. Nadzór autorski a) Zamawiający przewiduje nadzór autorski podczas montażu wystawy w terminie styczeń - maj 2020 w postaci 7 wizyt na budowie, b) Zamawiający w trakcie nadzorów powinien zapewnić możliwość konsultacji z pracownikiem merytorycznym Muzeum - w kwestiach dotyczących projektu aranżacji wystawy oraz przedstawicielem wykonawcy lub architektem, zależnie od potrzeb. c) Termin nadzorów ustalany będzie z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. 3. Wykonawca przyjmuje na siebie wyłączną odpowiedzialność za wszelkie roszczenia z tytułu praw autorskich związanych z realizacją przedmiotu niniejszej umowy. 4. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za poniesione straty materialne powstałe na skutek zaniedbań i błędów projektu koncepcyjnego wystawy w wyniku narażenia eksponatów na uszkodzenie lub zniszczenie. 5. W dniu podpisania umowy Muzeum przekaże Wykonawcy Koncepcję merytoryczną. 6. Okres, w którym Muzeum skompletuje pełen wykaz eksponatów w formie tabeli z zdjęciem i wymiarami oraz wykaz grafik i multimediów (zdjęć, filmów, nagrań audio) to tzw. okres przygotowawczy; zakończenie tego okresu i przekazanie powyższych materiałów wykonawcy - rozpoczyna wyznaczony harmonogramem termin oddania projektu przez Wykonawcę. 7. Zakres prac projektowych i dokładne terminy reguluje załącznik do umowy w formie harmonogramu. 8. Projekt zostanie przekazany Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w formie drukowanej (2 egz.) oraz w formie zapisu cyfrowego (płyta CD/DVD - 2 egz.), w plikach pozwalających na ich bezpośrednie wykorzystanie oraz ewentualną edycję. Projekt w formie elektronicznej będzie odzwierciedleniem dokumentacji w formie drukowanej. 9. Wraz z zapłatą całego wynagrodzenia Zamawiający nabywa autorskie prawa majątkowe do projektu będącego Przedmiotem Umowy polegające na prawie do wykorzystania tego projektu. Autorskie prawa osobiste pozostają przy Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 92500000-6


Dodatkowe kody CPV: 79952100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 308943.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Koza Nostra
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mikołajska 3/5
Kod pocztowy: 31-027
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 380000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 380000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 380000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 4d ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
zamówienie obejmuje swoim zakresem usługi wynikające z działalności kulturalnej - tworzenie stałej wystawy muzealnej

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.